gaan ze dan hangen jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hangerig worden van alcohol jeej
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb mezelf erop betrapt dat ik weer gedronken heb en ik mag al deze hersencellen niet missen, daarom nooit meer
dan rook ik liever een joint maar dat is dan weer zo grafduurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebt
Normaal dirnk ik elke dagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebt
Qft, bier ipv wijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fles wijn is ook 5 euro hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan rook ik liever een joint maar dat is dan weer zo grafduur
Zal ik doen :$$quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet als jij ze omhoog houdt XD
jij zuipt een hele fles wijn op?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fles wijn is ook 5 euro hoor
sowieso, nu stoere praat, maar op de meet een timide verlegen menneke zijnquote:
is 14%, als je net die waas wil hebben kan een fles er wel in jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij zuipt een hele fles wijn op?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso, nu stoere praat, maar op de meet een timide verlegen menneke zijn
Nee ik praat best makkelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik praat best makkelijk eigenlijk
Dat is trouwens wel het beeld dat ik nu van jou hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zijn alle fokkers behalve hamerhaai en ik want wij zijn de echtequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echte wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zijn alle fokkers behalve hamerhaai en ik want wij zijn de echte
op de mono meet had jij moeilijk veel op en was je niet meer verstaanbaar van wat ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
DV kan ik duidelijk articuleren wanneer onder invloed??
Altijd toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarschijnlijk ben ik een echte autist op de meet. Serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |