quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja godver, ik kan dit beamen
Jij weegt 110/quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij past anderhalf keer in mij
Ik zeg QFTquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee je hart zit vol van een afrukkende pizza;););)
plakkerig toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hangerig worden van alcohol jeej
ik heb mezelf erop betrapt dat ik weer gedronken heb en ik mag al deze hersencellen niet missen, daarom nooit meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
gaan ze dan hangen jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb mezelf erop betrapt dat ik weer gedronken heb en ik mag al deze hersencellen niet missen, daarom nooit meer
dan rook ik liever een joint maar dat is dan weer zo grafduurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebt
Normaal dirnk ik elke dagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebt
Qft, bier ipv wijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fles wijn is ook 5 euro hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan rook ik liever een joint maar dat is dan weer zo grafduur
Zal ik doen :$$quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet als jij ze omhoog houdt XD
jij zuipt een hele fles wijn op?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fles wijn is ook 5 euro hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |