Ja Rotterdam is een vieze stad.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Paintballen, ik kom als het in Utrecht is
Of Amsterdam
Begin april lijkt me een goede. Als het op een zaterdag is moet ik 4 weken van te voren vrij vragenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Hallo schatjens en de rest van het gepeupel.
Ik stel voor om een kekke JNGmeet te organiseren. Ik ben wel benieuwd wat voor knappe gezichtjes er achter al die toffe users zitten.
Plus: surveillance-fiets heeft me verzekerd dat bij de PUbmeets de dames altijd makkelijk waren
Activiteit: bierzuipen, vissen, midgetgolfen, koekenbakken, zelfs sjoelen schijnt tegenwoordig te kunnen
datum: begin april?
Wat gaan we doen?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zal er zijn, mits in Utrecht.
Gewoon terrasje pakken.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Nou, locatie utrecht kunnen we wel vaststellen. Hopla. Activiteit? paintballen wordt erg duur. Lijkt me leuk, maar het moet wel voor iedereen betaalbaar blijven.
Hoeveel kost het?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Nou, locatie utrecht kunnen we wel vaststellen. Hopla. Activiteit? paintballen wordt erg duur. Lijkt me leuk, maar het moet wel voor iedereen betaalbaar blijven.
Waarom niet?quote:
Als het zomer is en lekker weer? Nee hoorquote:
Bang ik je mooie schattige heaufje raak ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt geen zin om te paintballen ofzo hoor
Begin lente.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het zomer is en lekker weer? Nee hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt geen zin om te paintballen ofzo hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Terras pakken in april, nee bedankt
Je hoeft het toch ook niet in april te doen? gewoon ergens in juni ofzoquote:
Ja zo ergquote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Bang ik je mooie schattige heaufje raak ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |