Ja Rotterdam is een vieze stad.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Paintballen, ik kom als het in Utrecht is
Of Amsterdam
Begin april lijkt me een goede. Als het op een zaterdag is moet ik 4 weken van te voren vrij vragenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Hallo schatjens en de rest van het gepeupel.
Ik stel voor om een kekke JNGmeet te organiseren. Ik ben wel benieuwd wat voor knappe gezichtjes er achter al die toffe users zitten.
Plus: surveillance-fiets heeft me verzekerd dat bij de PUbmeets de dames altijd makkelijk waren
Activiteit: bierzuipen, vissen, midgetgolfen, koekenbakken, zelfs sjoelen schijnt tegenwoordig te kunnen
datum: begin april?
Wat gaan we doen?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zal er zijn, mits in Utrecht.
Gewoon terrasje pakken.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Nou, locatie utrecht kunnen we wel vaststellen. Hopla. Activiteit? paintballen wordt erg duur. Lijkt me leuk, maar het moet wel voor iedereen betaalbaar blijven.
Hoeveel kost het?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Nou, locatie utrecht kunnen we wel vaststellen. Hopla. Activiteit? paintballen wordt erg duur. Lijkt me leuk, maar het moet wel voor iedereen betaalbaar blijven.
Waarom niet?quote:
Als het zomer is en lekker weer? Nee hoorquote:
Bang ik je mooie schattige heaufje raak ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt geen zin om te paintballen ofzo hoor
Begin lente.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het zomer is en lekker weer? Nee hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt geen zin om te paintballen ofzo hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Terras pakken in april, nee bedankt
Je hoeft het toch ook niet in april te doen? gewoon ergens in juni ofzoquote:
Ja zo ergquote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Bang ik je mooie schattige heaufje raak ?
Joh laten we het lekker volgend jaar doen...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet in april te doen? gewoon ergens in juni ofzo
De meet hierna dus op een terrasjequote:Op maandag 25 februari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet in april te doen? gewoon ergens in juni ofzo
De planning was de vorige keer volgens mij ook juni maargoed. april is ook primaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh laten we het lekker volgend jaar doen...
Mag ik jou ook doen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Begin april dus, door op de activiteiten. We kunnen gewoon een drankje doen, als jullie iets willen doen kan dat, maar het moet wel voor iedereen betaalbaar zijn.
Utrecht is daar wel een mooie stad voor, dus ik ga akkoordquote:
We moeten wel hier overleggen tochquote:
Ik denk dat jer en msacras ook wel akkoord gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Utrecht is daar wel een mooie stad voor, dus ik ga akkoord
Hoeveel wil je uitgeven?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga wel met je mee.
Hvl geld heb ik nodig?
Zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat jer en msacras ook wel akkoord gaan
Mag indd. Paaldansworkshops en tig reacties daarop vind ik minder erg overlegquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
We moeten wel hier overleggen toch
idk ik heb 1000euro ter beschikking.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel wil je uitgeven?
echt nietquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op een meet?puhlease. Dan komen er alleen vrouwen, homo's en friendzoners.
Je komt toch om mensen in he echt te leren kennen? Dan is shoppen daar toch geen goed idee voorquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
echt niet
ik ga echt niet naar utrecht om daar wat te drinken hoor
* AppelCake meldt als friendzoner.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op een meet?puhlease. Dan komen er alleen vrouwen, homo's en friendzoners.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt toch om mensen in he echt te leren kennen? Dan is shoppen daar toch geen goed idee voor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |