Ja Rotterdam is een vieze stad.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Paintballen, ik kom als het in Utrecht is
Of Amsterdam
Begin april lijkt me een goede. Als het op een zaterdag is moet ik 4 weken van te voren vrij vragenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Hallo schatjens en de rest van het gepeupel.
Ik stel voor om een kekke JNGmeet te organiseren. Ik ben wel benieuwd wat voor knappe gezichtjes er achter al die toffe users zitten.
Plus: surveillance-fiets heeft me verzekerd dat bij de PUbmeets de dames altijd makkelijk waren
Activiteit: bierzuipen, vissen, midgetgolfen, koekenbakken, zelfs sjoelen schijnt tegenwoordig te kunnen
datum: begin april?
Wat gaan we doen?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zal er zijn, mits in Utrecht.
Gewoon terrasje pakken.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Nou, locatie utrecht kunnen we wel vaststellen. Hopla. Activiteit? paintballen wordt erg duur. Lijkt me leuk, maar het moet wel voor iedereen betaalbaar blijven.
Hoeveel kost het?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Nou, locatie utrecht kunnen we wel vaststellen. Hopla. Activiteit? paintballen wordt erg duur. Lijkt me leuk, maar het moet wel voor iedereen betaalbaar blijven.
Waarom niet?quote:
Als het zomer is en lekker weer? Nee hoorquote:
Bang ik je mooie schattige heaufje raak ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt geen zin om te paintballen ofzo hoor
Begin lente.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het zomer is en lekker weer? Nee hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt geen zin om te paintballen ofzo hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Terras pakken in april, nee bedankt
Je hoeft het toch ook niet in april te doen? gewoon ergens in juni ofzoquote:
Ja zo ergquote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Bang ik je mooie schattige heaufje raak ?
Joh laten we het lekker volgend jaar doen...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet in april te doen? gewoon ergens in juni ofzo
De meet hierna dus op een terrasjequote:Op maandag 25 februari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet in april te doen? gewoon ergens in juni ofzo
De planning was de vorige keer volgens mij ook juni maargoed. april is ook primaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh laten we het lekker volgend jaar doen...
Mag ik jou ook doen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Begin april dus, door op de activiteiten. We kunnen gewoon een drankje doen, als jullie iets willen doen kan dat, maar het moet wel voor iedereen betaalbaar zijn.
Utrecht is daar wel een mooie stad voor, dus ik ga akkoordquote:
We moeten wel hier overleggen tochquote:
Ik denk dat jer en msacras ook wel akkoord gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Utrecht is daar wel een mooie stad voor, dus ik ga akkoord
Hoeveel wil je uitgeven?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga wel met je mee.
Hvl geld heb ik nodig?
Zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat jer en msacras ook wel akkoord gaan
Mag indd. Paaldansworkshops en tig reacties daarop vind ik minder erg overlegquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
We moeten wel hier overleggen toch
idk ik heb 1000euro ter beschikking.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel wil je uitgeven?
echt nietquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op een meet?puhlease. Dan komen er alleen vrouwen, homo's en friendzoners.
Je komt toch om mensen in he echt te leren kennen? Dan is shoppen daar toch geen goed idee voorquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
echt niet
ik ga echt niet naar utrecht om daar wat te drinken hoor
* AppelCake meldt als friendzoner.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op een meet?puhlease. Dan komen er alleen vrouwen, homo's en friendzoners.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt toch om mensen in he echt te leren kennen? Dan is shoppen daar toch geen goed idee voor
quote:
Lol met elkaar hebben is ook belangrijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:36 schreef utopie het volgende:
Met lasergamen heb je niet de tijd om mensen in het echt beter te leren kennen, dan ben je druk bezig met anderen afknallen
http://www.lasergamesutrecht.nl/quote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Is lasergamen betaalbaar? Waar kan je dat doen in utrecht?
Volgens mij zit het vrij dicht in de buurt van paintball. En weet ik nietquote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Is lasergamen betaalbaar? Waar kan je dat doen in utrecht?
quote:Arrangement 1 ¤ 18,50 (minimaal 15 personen)
Arrangement 2 ¤ 27,50 (minimaal 15 personen)
Bij arrangementen zijn consumpties bij de prijs inbegrepen. Arr. I: 1x lasergame + 60 min. drinken. Arr. II: 2 x lasergame + 80 min. drinken. Bel voor meer informatie!
lasergamen is leuk! Best vermoeiend nog. Goeie workout voor diegenen die het nodig hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb nog nooit gepaintballt of gelasergamed, is dat leuk?
Niks meer aan toe te voegen. Mensen willen graag op een meet komen, maar gaan al staan janken als ze ¤15 moeten betalenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef erikkll het volgende:
Ik zie al waar een JNG meet op vastloopt. Pubers hebben geen geld, en als ze het hebben geven ze het liever uit aan kleren dan aan gezelligheid
Zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb nog nooit gepaintballt of gelasergamed, is dat leuk?
Paintball en lasergamen is dan ook niet voor iedereen weggelegdquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Niks meer aan toe te voegen. Mensen willen graag op een meet komen, maar gaan al staan janken als ze ¤15 moeten betalen
Het was een idee, en ik kwam er niet meequote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paintball en lasergamen is dan ook niet voor iedereen weggelegd
Ik ga niet iets betalen wat ik niet leuk vindquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Niks meer aan toe te voegen. Mensen willen graag op een meet komen, maar gaan al staan janken als ze ¤15 moeten betalen
Lijkt mij ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga niet iets betalen wat ik niet leuk vind
jer, jij moet echt wel komenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
Ik kom als 1 maart en 1 april op 1 dag vallen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
Ik kom als 1 maart en 1 april op 1 dag vallen.
eensch met deze manquote:
ja ik ookquote:
Gewoon komen. En we moeten toch wel iets kunnen vinden waar we allemaal mee kunnen leven?quote:
echt ik voel me niet gauw ongemakkelijk maar op zo'n meet lijkt me echt awkward met een punt erachter en hoofdletters.quote:
Waarom? Is toch juist leuk man?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
echt ik voel me niet gauw ongemakkelijk maar op zo'n meet lijkt me echt awkward met een punt erachter en hoofdletters.
En ik heb ook geen FOK! aangemaakt omdat ik nou zo graag nieuwe mensen wil ontmoetenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon komen. En we moeten toch wel iets kunnen vinden waar we allemaal mee kunnen leven?
ja ik ook hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
echt ik voel me niet gauw ongemakkelijk maar op zo'n meet lijkt me echt awkward met een punt erachter en hoofdletters.
Maar je hebt ons nu toch ontmoet, dus het is al te laatquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
En ik heb ook geen FOK! aangemaakt omdat ik nou zo graag nieuwe mensen wil ontmoeten
Jij hebt of iets te verbergen of je bent krankzinnig verlegenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
En ik heb ook geen FOK! aangemaakt omdat ik nou zo graag nieuwe mensen wil ontmoeten
Doe dan maar in Juli of Augustus. Dan ben ik ook 6 weken vrijquote:
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Mei is ook prima hoor, daar niet van. Misschien in de meivakantie?
Verschilt de meivakantie niet per provincie?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar dan ben ik er niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dan maar in Juli of Augustus. Dan ben ik ook 6 weken vrij
Hoe valt die overal?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Nee niet zwemmenquote:
Dat schiet niet op dus tenzij we het 'gewoon' in China doenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er niet.
In juni wel
Welnee johquote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Wat leuk een meetWees maar niet bang, ik kom niet, beetje te oud
iedereen is welkom!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Weet ik welquote:
Je bent 2 jaar ouder dan mijn moederquote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan ben ik net de juf die op stap gaat met de kinders
zal ik met je meegaan? kunnen we op de kinders passenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ikquote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent 2 jaar ouder dan mijn moeder
Als die kinders 12 zouden zijn misschien wel ja maar daar is geen sprake van. Je komt niet over als een oud wijf en bovendien is leeftijd ook maar een nummerquote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oude mensen zijn gezellig. ;$quote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zal ik met je meegaan? kunnen we op de kinders passen
o god, nee laat maarquote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaEn dan met zo een vlaggetje en steeds tellen of iedereen er nog is.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Dat was toevalzeker een generatie dingetje
ik ga braaf met je meequote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]Ik denk het. Maar nu ben ik weg hier, voordat het een SC wordt
Ik prefereer een zondag ivm werkquote:
maar dan moet je op tijd thuis zijn ivm school de volgende dag. kan je niet 1 keertje vrij vragen?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik prefereer een zondag ivm werk
Kan wel, maar de voorkeur is er. Zaterdag dusquote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
maar dan moet je op tijd thuis zijn ivm school de volgende dag. kan je niet 1 keertje vrij vragen?
Kom je ook dushi?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Jammer dat de zaterdag vaak de voorkeur heeft.
Succes met organiseren in ieder geval
Awhhquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als het op zaterdag is niet aangezien ik dan moet werken tot half 10
Kan maar ik ken dan niemand enzo en dan moet ik er alleen naartoe en dat is awkwardquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh
Kunnen we het dan niet doordeweeks doen als het meivakantie is ofzo?
Ik ken ook niemand?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan maar ik ken dan niemand enzo en dan moet ik er alleen naartoe en dat is awkward
Ik kom als jij komtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wacht de datum wel even af en misschien kom ik wel als jij ook komt
Ik vind dit wel een goed idee.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik zeg dat we dat gaan doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:30 schreef Conflict het volgende:
O wat leuk
Maar ik kom niet denk ik, moeten jullie me op sleeptouw nemen en ik wil toch alleen maar blowen en zuipen
Dan ga je dus met taxquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan maar ik ken dan niemand enzo en dan moet ik er alleen naartoe en dat is awkward
mwa weenie, moeten we eerst weer naar die meet voordat we muziek kunnen luisteren, moeite ditdatquote:
zaterdag is toch net afgesproken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan doordeweeks niet..alleen als het in de avond is
Ow maar dan kan prom nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zaterdag is toch net afgesproken?
zaterdag moet ik werken dus dan kom ik dus nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zaterdag is toch net afgesproken?
Meld je dan ziekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zaterdag moet ik werken dus dan kom ik dus niet
Voor een unieke ervaring die je daarna nooit kan herbeleven, zoals dat wel bij werk kan.quote:
Als de meet op zondag is kijk ik Tax liev aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor een unieke ervaring die je daarna nooit kan herbeleven, zoals dat wel bij werk kan.
yayquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef Taexon het volgende:
Als het op zondag is zou het voor mij vrijwel geen probleem zijn
Ik ook niemand IRL hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
alleen ken ik ook niemand van jullie
o ik dacht dat je promis kende ofzoquote:
Oh dat is leukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik ook niemand! Prik een datum, noem een locstie en ik kom. jullie mogen ook in de meivakantie bij mij komen bbqen in roosendaal
klinkt leukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik ook niemand! Prik een datum, noem een locstie en ik kom. jullie mogen ook in de meivakantie bij mij komen bbqen in roosendaal
Ehm. Kussengevecht? Misschien had ik dit topic beter moeten lezen. Maar kussengevecht ben ik niet te oud voor hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je meedoet met de kussengevecht, ben je niet te oud hoor
dat moet ik even met mijn paps bespreken. bbq kan sws.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Mogen we ook blijven slapen?
Slaapfeestje alles
Roosendaalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Roosendaal is totaal niet centraal, maar wel heel goed bereikbaar met ov
Niet huilen als ik je te hard slaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ehm. Kussengevecht? Misschien had ik dit topic beter moeten lezen. Maar kussengevecht ben ik niet te oud voor hoor
Daarom is het handiger als sommige kunnen blijven slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Roosendaal is totaal niet centraal, maar wel heel goed bereikbaar met ov
is 130 kilometer voor mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet huilen als ik je te hard sla
[..]
Daarom is het handiger als sommige kunnen blijven slapen
Zo'n dagkaart bij de AH of Kruidvat is rond de ¤15.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is 130 kilometer voor mijword nog leuk met het OV
Thxquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo'n dagkaart bij de AH of Kruidvat is rond de ¤15.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is 130 kilometer voor mijword nog leuk met het OV
Ik denk ook dat dat wel moet kunnenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Daarom is het handiger als sommige kunnen blijven slapen
Volgens mij ben jij iets van 1,50m toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben 1.60quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iets van 1,50m toch?Maak je maar geen zorgen dan!
16-25 ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef erikkll het volgende:
Hoe oud is iedereen dan? Want ik voel me straks echt opa
Conflict komt ook (weet hij nog niet) en die is ook haast bejaardquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef erikkll het volgende:
Hoe oud is iedereen dan? Want ik voel me straks echt opa
Ik voel me soms 25, dus dat komt goed uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef erikkll het volgende:
Ohh. Nouja. Ik ben 25. Dus dan valt het nog wel redelijk mee.
vrijdag de 26e?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan het voor de 29ste gepland worden?
Ik heb meivakantie van 29 t/m 10 mei. Vanaf de 31ste kan er pas bij mij thuis geBBQt worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan het voor de 29ste gepland worden?
Nou ja, de 29ste zelf zou ook wel kunnen opzichquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb meivakantie van 29 t/m 10 mei. Vanaf de 31ste kan er pas bij mij thuis geBBQt worden.
3 of 10 mei moet wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb meivakantie van 29 t/m 10 mei. Vanaf de 31ste kan er pas bij mij thuis geBBQt worden.
of juist welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah, dus ik moet niet naast jou gaan liggen
Ik ook niet echt, slaap in zo'n xxl shirtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Oh god. Ik heb niet eens een pyjama denk ik
Nopequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook niet op de 29ste of de zaterdag daarna?
Ja, ik gewoon in een tshirtje en boxerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, slaap in zo'n xxl shirt
ditquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zaterdag komt goed uit. of het liefst eigenlijk een weekend voor een vakantie ofzo om een paar daagjes bij te rusten
Veel plezier, neem je paella mee?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Ik kan geen een dag want ik ga naar Spanje lalalala
nee ik werk op zaterdagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Een zaterdag komt mij sowieso het best uit, want zondags kan ik doorgaans niet. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt
Huissen maar laten we het op Arnhem houden niemand kent Huissenquote:
trein gaat rechtstreeks van arnhem naar rsd.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Huissen maar laten we het op Arnhem houden niemand kent Huissen
valt wel tegen dit. Ik ddacht, hij steelt van die rijke tata's. Als je echt geen geld hebt, hoef je niet bij te leggen voor de bbq zelf, zorg dat je in rsd komt, en ik betaal de redt voor je.quote:
ja kijk wel wat Tax ook wilquote:Op zondag 24 maart 2013 09:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom anders na het werken gewoon wat drinken en blijven slapen als het op een zaterdag valt
Ik ken huissen wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 05:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Huissen maar laten we het op Arnhem houden niemand kent Huissen
Rij je ook langs Weesp toevallig?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik ken huissen wel hoorVolgens mij kennen de meeste mensen Huissen wel. Als ik naar de meet ga kun je meerijden; ik kom langs Arnhem.
In principe heb ik het er uiteraad wel voor over, maar weesp is totáál aan de andere kant van het landquote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rij je ook langs Weesp toevallig?
Of heb je het er wel voor me over om om te rijden?
Oke, das fijnquote:Op zondag 24 maart 2013 11:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
In principe heb ik het er uiteraad wel voor over
o dat zou super zijn manquote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik ken huissen wel hoorVolgens mij kennen de meeste mensen Huissen wel. Als ik naar de meet ga kun je meerijden; ik kom langs Arnhem.
Zou ik dan ook mee kunnen?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Vlakbij Arnhemquote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ligt er aan, woon je ook ergens in oost groningen?
Waarom geen 4 mei?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:15 schreef timmmmm het volgende:
Poll: Wanneer gaan we BBQen?
• 3 mei
• 6 mei
• 11 mei
• 1 mei
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat ik dan wat beters te doen heb. Net als 5 mei. Toegegeven, de rest van de data zijn uit de duim gezogenquote:
Dan neem ik 11, omdat dat de enige zaterdag is.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik dan wat beters te doen heb. Net als 5 mei. Toegegeven, de rest van de data zijn uit de duim gezogen
Ja, binnen een paar dagen is de datum vast.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:26 schreef erikkll het volgende:
Er moet alleen wel echt een datum worden vastgesteld. Nu doe ik dadelijk allemaal beloftes om mensen op te halen en blijk ik straks niet te kunnen...
Op 6 mei kan ik absoluut niet bijvoorbeeldDoordeweeks ook niet, dus blijven 3 en 11 over.
Iedereen waar ik langs kom kan uiteraard meerijden als ik ga. Maximaal 4 man (en da's al veel, ik heb geen grote auto).
Dit, en daarvoor ben ik waarschijnlijk op vakantie.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan neem ik 11, omdat dat de enige zaterdag is.
met dat probleem zit ik ookquote:
dat is waar, ik zorg dat ik optijd begin met leren. dan komt het wel goedquote:Op zondag 24 maart 2013 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Als je examen op één dag hangt, doe je iets niet goed
neeman, iedereen moet gewoon eigen eten en drinken en eventueel wat extra meenemenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Oke als je komt kan je je opgeven. Post het hier even of PM/DM me.
Over de kosten moet ik nog even denken. Als ik 5 euro of 7.50 pp vraag en je dan gevoederd wordt en je krijgt drinken en je mag blijven slapen als je wil, is dat toch best redelijk? Ik heb echt geen idee wat kostendekkend is voor een BBQ
dat kost inderdaad niks neequote:Op zondag 24 maart 2013 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Over de kosten moet ik nog even denken. Als ik 5 euro of 7.50 pp vraag en je dan gevoederd wordt en je krijgt drinken en je mag blijven slapen als je wil, is dat toch best redelijk? Ik heb echt geen idee wat kostendekkend is voor een BBQ
Dan ken jij mijn BBQskills nietquote:Op zondag 24 maart 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neeman, iedereen moet gewoon eigen eten en drinken en eventueel wat extra meenemen
als je zelf eten gaat kopen is het nooit goed
als je besluit het op DV's manier te doen moet je even een lijstje maken met welk vlees er gehaald moet worden en wie dit gaat halenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn BBQskills niet![]()
Ik wil niet het risico lopen dat ik uiteindelijk niks of te weinig heb, als iedereen wat geld inlegt kan ik een mooie BBQ verzorgen.
Maar ieder een beetje vind ik ook goed, als iedereen dan ook maar echt komt en meeneemt wat hij mee moet nemen
Ik vind het wel een goed idee om gewoon geld aan jou te geven, en alcohol etc zelf meenemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn BBQskills niet![]()
Ik wil niet het risico lopen dat ik uiteindelijk niks of te weinig heb, als iedereen wat geld inlegt kan ik een mooie BBQ verzorgen.
Maar ieder een beetje vind ik ook goed, als iedereen dan ook maar echt komt en meeneemt wat hij mee moet nemen
Mag ook hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:51 schreef timmmmm het volgende:
Wat dat betreft ben ik heel autistisch, ik heb altijd het liefst alles in eigen hand
ik hoop van wel maar denk van nietquote:Op zondag 24 maart 2013 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed idee om gewoon geld aan jou te geven, en alcohol etc zelf meenemen.
Want anders moeten we vlees etc meesjouwen, in mei is het al redelijk warm(hoop/denk ik).
Wie weet.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik hoop van wel maar denk van niet
ik ben 16quote:Op zondag 24 maart 2013 14:42 schreef leeell het volgende:
even achter de schermen overlegd, alcohol is uit den boze met zoveel minderjarigen.
maar zonder kunnen jullie ook best plezier maken
we rekenen op solidariteit van de rest omdat het moeilijk na te gaan is wie wel of wie niet.quote:
ach als alcohol niet mag vind ik het niet erg hoor, ben niet een hele stevige drinkerquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef leeell het volgende:
[..]
we rekenen op solidariteit van de rest omdat het moeilijk na te gaan is wie wel of wie niet.
ja ik heb wel geld maar dat is zegmaar nood-geld incidenteelquote:Op zondag 24 maart 2013 07:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
valt wel tegen dit. Ik ddacht, hij steelt van die rijke tata's. Als je echt geen geld hebt, hoef je niet bij te leggen voor de bbq zelf, zorg dat je in rsd komt, en ik betaal de redt voor je.
Als ik zo weer achter mn laptop zit zal ik n dstum prikken, weekend heeft de voorkeur zo te zien? Het moet wel in de meivakantie, anders heb ik geen tijd een bbq te fixen en dingen
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:42 schreef leeell het volgende:
even achter de schermen overlegd, alcohol is uit den boze met zoveel minderjarigen.
okquote:Op zondag 24 maart 2013 14:42 schreef leeell het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:42 schreef leeell het volgende:
Ik kom.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Leuke grap.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:42 schreef leeell het volgende:
ik ben niet welkom dus?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef timmmmm het volgende:
Feit is wel dat ik je eruit trap als je zat en vervelend bent
alleen als je van plan bent je klem te zuipen en vervelend bent als je zat bent?quote:
ja maar de eerste peuk die ik in de tuin vind ipv in een asbak moet je opetenquote:
maar ik zal vast niet de enige zijn daar die rooktquote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja maar de eerste peuk die ik in de tuin vind ipv in een asbak moet je opeten
Nopequote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
alleen als je van plan bent je klem te zuipen en vervelend bent als je zat bent?
ik hen geeeeeen idee. als je maar na 2en komt en me helpt als ik nog niet klaarben met alles klaarzetten maakt het me ook niet uit ookquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar tim wat is precies het plan qua tijden?
jawel joh, als je op een redelijke tijd thuisbent en al goed geleerd hent vast wellquote:Op zondag 24 maart 2013 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope
Maar ik mag niet voor vlak voor mn examens wat doen
Hoeveel geld p.p dacht je aan dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jawel joh, als je op een redelijke tijd thuisbent en al goed geleerd hent vast well
inc drank red je niet voor ¤5 is mijn ervaring. Ik heb namelijk geen zin om alleen maar cheap ass vlees te eten als hamburgers, frikandellen en andere rommel.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
5 of 7.50. Ik weet nog niet zo goed hoeveel zo'n bbq precies kost
ben ik ook zeker niet van plan. ik ga er sws al vanuit geld toe te leggen ik wil alleen niet dat t te veel wordtquote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
inc drank red je niet voor ¤5 is mijn ervaring. Ik heb namelijk geen zin om alleen maar cheap ass vlees te eten als hamburgers, frikandellen en andere rommel.
dan neem je zelf drank mee, en wat wil je danquote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
inc drank red je niet voor ¤5 is mijn ervaring. Ik heb namelijk geen zin om alleen maar cheap ass vlees te eten als hamburgers, frikandellen en andere rommel.
Ik dacht meer aan gepocheerde zalm en kwarteltjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan neem je zelf drank mee, en wat wil je danentrecote en cordon bleu eten op een meet
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan gepocheerde zalm en kwarteltjes.
Of het is bloedvervelend.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Als je ook zo bijdehand bent in het echt zit het wel goed
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Aanwezigen:
Misschien:
Dromenvangertje
Angel-Joy
Kopieer de lijst en voeg jezelf toe.
Nah. Meestal wel leukquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Aanwezigen:
Misschien:
Dromenvangertje
Angel-Joy
Pizza_Pepperoni
Fok-it
Kopieer de lijst en voeg jezelf toe.
kweenie hoor, maar cordon bleu is ook geen kwaliteitsvlees. Maar gewoon, lekker vleesquote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan neem je zelf drank mee, en wat wil je danentrecote en cordon bleu eten op een meet
![]()
Dit iddquote:Op zondag 24 maart 2013 15:53 schreef erikkll het volgende:
[..]
kweenie hoor, maar cordon bleu is ook geen kwaliteitsvlees. Maar gewoon, lekker vleesGewoon, lekker kipjes, gemarineerde varkenslapjes, speklapje, etc. Geen rommel. Als dat 2,50 extra moet kosten dan graag.
Ik neem sowieso wel wat drank mee want ik hou niet van bier, en ik verwacht niet van mensen dat ze speciaal rekening gaan houden met mijn drankvoorkeuren
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef erikkll het volgende:
Aanwezigen:
Misschien:
Dromenvangertje
Angel-Joy
Pizza_Pepperoni
Fok-it
Erikkll
Promi
In mijn bbq zit: biefstuk, sate, varken, gehakt, speklap en wat ik verder nog aan lekkers tegenkom.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |