denken dat ik vrienden hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
je hoeft niet per se met iemand van fok
hé wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
je hoeft niet per se met iemand van fok
Nee want je kan mij dan niet rakenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook, met mijn voorwaardelijk
heel zeker van jezelf zie ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want je kan mij dan niet raken
ohquote:
DrNick?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan ga je met die jongen die jou leuk vindt haha
Ja, daarom wil ik ook niet vechtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heel zeker van jezelf zie ik
liever nietquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ook niet vechten
quote:
ja da duurt evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs, mijn wallet zit nog steeds te synchroniseren met het netwerk?
zelfs ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ok
ik zou met je gaan als ik niet bang was om fokkers te ontmoeten dus tja
jordijquote:
okequote:
lach je me nou uit?quote:
awh kusjequote:
quote:
PICSquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb vandaag een kleine Tax look a like gezien prom![]()
![]()
was tijdens werkquote:
het leven is geen pannenkoekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
was vandaag lullig, kom ik op mijn werk. zegt mijn baas je bent vandaag vrij, alleen ik kon niet naar huis want ik zat achterop de scooter bij een collega en mijn fiets stond bij hem
Waarom ben jij niet uit?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
was vandaag lullig, kom ik op mijn werk. zegt mijn baas je bent vandaag vrij, alleen ik kon niet naar huis want ik zat achterop de scooter bij een collega en mijn fiets stond bij hem
ik ga over 10 minuten, mijn vriend ging eerst even langs zijn vriendin dus moest ff wachtenquote:
Pizzaquote:
niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |