Als ik kan(en mag), dan kom ik. (logica alles)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ik kom als joey prom en aj komen denk ik
quote:
lezenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kom als pizza komt anders heb ik er niks te zoeken
Zullen we even mediteren? Of heb je liever yoga?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
VrouwenSorry ja, ik probeer mijn leven een beetje weer op te bouwen, want ik heb kanker gehad. Dan niet huilen als ik het een beetje druk heb mmkay
Ik heb sowieso helemaal geen tijd meer voor FOK!
Jij en iets mogenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik kan(en mag), dan kom ik. (logica alles)
ik voorspel seksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kom als pizza komt anders heb ik er niks te zoeken
is goed tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga wel een stuk vlees knuffelen. Tfoe
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke dat neem ik terug
ik kom als pizza én trollscience komen want ik wil die ecto's allebei zien
Kanker is wel vervelend ja, bij mijn stiefvader hadden ze eind mei darmkanker geconstateerd en is geopereerd enzo en hij is nog steeds moe van die operatiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
VrouwenSorry ja, ik probeer mijn leven een beetje weer op te bouwen, want ik heb kanker gehad. Dan niet huilen als ik het een beetje druk heb mmkay
Ik heb sowieso helemaal geen tijd meer voor FOK!
seks met jezelf telt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Seks met mij is iets hemels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |