Ik kan heel goed tegen mij verlies, ik speel tenminste niet vals op wordfeudquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet tegen jouw verlies hommo
LB had ook een keer van mij gewonnen.
Ja, precies dat jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HerkenbaarHele dag zonnetje en als je dan naar buiten gaat, kutweer
Hij staat op mijn iPhonequote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
nergens zin in blabla
dus ik ga vragen of ik nog een biertje mag
doei brb
He stu hoe was acting class. Of was je daar niet heen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Zeg maar dat het van mij mag
ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
typisch hoe apple gebruikers altijd zeggen 'hij staat op mijn iphone' ipv 'hij staat op mijn mobiel'
ik zeg toch ook niet 'hij staat op mijn samsung galaxy ace'
#Bekentquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
typisch hoe apple gebruikers altijd zeggen 'hij staat op mijn iphone' ipv 'hij staat op mijn mobiel'
Hij staat op mijn iPodquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet snappen dat een iPhone geen mobiel is en dat een MacBook geen laptop isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zeg soms iphone en soms mobielquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja die lachjes zijn zo grappigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben nu terug aan het luisteren, die lachjes
Het is versierde poep.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet snappen dat een iPhone geen mobiel is en dat een MacBook geen laptop is
Nee, ga pas medio april weer. Heb er geen zin in gehad namelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
He stu hoe was acting class. Of was je daar niet heen?
Is goed, kom je hierheen ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal ik eens staan op jouw ipod
met welk liedje?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal ik eens staan op jouw ipod
Wat het is is het, ze doen het nog altijd goed als bedrijfquote:
Stuurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zing lithium trouwens helemaal verkeerd
Oh wat deed je danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ga pas medio april weer. Heb er geen zin in gehad namelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |