yamaha aeroxquote:
zou wel toph zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon haar FOK! laten aanmaken toch
Die is wel swek ja.quote:
nananananananaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die tweede is echt koning. en dan als laatst: ohhh sorrrryy
ja tog gquote:
Dat schiet dus ook niet op. Wat een lui wijf eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dude ze heeft 4x een Tweet getweet en ik heb geen Twitter (meer)
Ja, dat is ook nog een ideequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon haar FOK! laten aanmaken toch
ja hoe moet ik het verzenden danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
`je moet het ophalen in schiedam''
Moet nog wel
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
das mijn marktplaats advertentie
Als je dat eronder zet komt het nogal dwingend over, moet je niet doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja hoe moet ik het verzenden dan
Nee ik ben echt moequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee blijf gewoon over halfuur kom je toch weer terug
volgens mij sta het ook in de verkeerde rubriek maar waar val da onderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat eronder zet komt het nogal dwingend over, moet je niet doen.
ze instagramt wel heel veelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet dus ook niet op. Wat een lui wijf eigenlijk
Je moet het gewoon veranderen in:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
volgens mij sta het ook in de verkeerde rubriek maar waar val da onder
thuis blijvenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zal ik nu alsnog terug naar arnhem of thuis blijven
Trustenquote:
Misschien komt het dit jaar toch nog goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze instagramt wel heel veel
ja heel lui waarom niet even een album uitpoepen zo moeilijk moet dat niet zijn. ze is al sinds maart 2012 bezig terwijl mijn favoriete album van haar in 2 weken opgenomen is.
nou dan doe ik dat wel evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het gewoon veranderen in:
Af te halen in Schiedam.
thuis blijven en lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zal ik nu alsnog terug naar arnhem of thuis blijven
Welke meet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
btw wie gaan er allemaal naar de meet
dit jaar sws maar wtf heeft ze aan een tour zonder album, ff serieusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien komt het dit jaar toch nog goed
Snap niet wat iemand met zo`n bord wil maar okequote:
ik ga neet naar de meetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
btw wie gaan er allemaal naar de meet
ja ik ook niet maar ik moet het toch echt verkopnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap niet wat iemand met zo`n bord wil maar oke
Snap wel dat fans daar teleurgesteld over zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
dit jaar sws maar wtf heeft ze aan een tour zonder album, ff serieus
over 20 dagen ofzo begint die tour en dan nog niet eens een single heeft ze uitgebracht, alleen twee snippets van rare songs die niet eens op het album staan hopelijk.
Daar kom ik waarschijnlijk niet langs met de treinquote:
Ik ben ook niet zo van de meets, vandaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kom ik waarschijnlijk niet langs met de trein
ja moet je maar eens op die rare autistishce forums kijken, echt gigantisch erg hoe ze daar zijn ik ben er een zandkorrel bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap wel dat fans daar teleurgesteld over zijn
Ligt er meestal aan wie er komen hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de meets, vandaar
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik vind het wel grappig zo meet allemaal die fok nerds lol tog
ik denk niet dat de ergste nerds naar de meets komen of wel (no experience xd)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
jij ook tog lol xdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik denk niet dat de ergste nerds naar de meets komen of wel (no experience xd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |