Nu ik het politie design heb gedownload voor een autootjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, wanneer ben jij een keertje wel positief over iets?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]je weet niet wat je tattoo betekent? Het betekent oneindig.
vond die van wd mooierquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu ik het politie design heb gedownload voor een autootje.
[ afbeelding ]
is designs downloaden gratis?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet eigenlijk Amsterdam-Amstelland zijn, maar dat zie ik door de vingers.
De meeste wel, andere vragen ingame credits, maximaal 50.000.quote:
en.m.wikipedia.org/wiki/Infinitequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Orly? Het ging er om dat je het verkeerd schreef.
moest lachenquote:
Nee want het teken heet gewoon infinity.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tli wordt eruit geluld door Nestalgie!
"infinite ding" "infinity"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want het teken heet gewoon infinity.
Nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
"infinite ding" "infinity"
"cijfer ding" "getal"
same shit
In de film had Johnny Knoxville Max Payne moeten spelen. Zo zonde.quote:
Oke nu ga ik in een hoekje huilen want een fokkertje vind me tat lelijk.quote:
Of bruce springsteen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In de film had Johnny Knoxville Max Payne moeten spelen. Zo zonde.
Oh sorry dat ik iets mooi vind.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof je een kleuter de hemel in prijst om z'n eerste tekening.
Ja? Denk je dat mensen irl je niet emogiffen als ze die tattoo zien? Misschien je vriendinnen niet, want vrouwen zijn schijnheilig als de pest tegenover hun 'vriendinnen'.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke nu ga ik in een hoekje huilen want een fokkertje vind me tat lelijk.
Kan je ook in elkaars speelwereld? of alleen racen tegen elkaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wil de eigenaar van de blauwe Chevrolet SS zich melden bij de balie?
[ afbeelding ]
Lekker in elkaars speelwereld.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan je ook in elkaars speelwereld? of alleen racen tegen elkaar?
I can't evenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat mensen irl je niet emogiffen als ze die tattoo zien? Misschien je vriendinnen niet, want vrouwen zijn schijnheilig als de pest tegenover hun 'vriendinnen'.
En dan heb ik het nog niet eens over die spatadersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ew zou niet echt je bent nu sws 2,42/10
Moet je via multiplayer doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan je ook in elkaars speelwereld? of alleen racen tegen elkaar?
Zit nu al korstje opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
Zou eerst tli's sideboob aanraken en dan de tat kusje geven ter genezing
Praatjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
Dat kusje komt pas laat dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
Je moet je bek houden.quote:
gaan we zo naast elkaar rijen enzo en dan berichtjes sturen, want durf niet met headset, waar we elkaars rijkunsten de hemel in prijzen, en dan beetje op elkaars auto's trekken.quote:
Kom we pakken die fucking lange snelweg, moet je tegen me aan botsen, stop ik de controller tegen m'n prostaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
gaan we zo naast elkaar rijen enzo en dan berichtjes sturen, want durf niet met headset, waar we elkaars rijkunsten de hemel in prijzen, en dan beetje op elkaars auto's trekken.
Nee, ik ga echt alleen maar dood.quote:
Oh speel je die dirty spelletjes nu ook al met andere?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom we pakken die fucking lange snelweg, moet je tegen me aan botsen, stop ik de controller tegen m'n prostaat.
kkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom we pakken die fucking lange snelweg, moet je tegen me aan botsen, stop ik de controller tegen m'n prostaat.
Laatste keer dat ik met jou op Live was kon ik nog ongegeneerd aan je tepels zittenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh speel je die dirty spelletjes nu ook al met andere?
Hahahaquote:
Dus het spel is kut omdat jij er slecht in bent?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ik ga echt alleen maar dood.Kut spel. Ben niet geschikt voor dit soort games.
Precies dat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
gaan we zo naast elkaar rijen enzo en dan berichtjes sturen, want durf niet met headset, waar we elkaars rijkunsten de hemel in prijzen, en dan beetje op elkaars auto's trekken.
Kan nog steeds mja nu wil je me niet aanraken met die lelijke tattoo van me.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met jou op Live was kon ik nog ongegeneerd aan je tepels zitten.
[..]
Hahaha.
Oh hij mag het wel zeggen en ik niet. okquote:
Ja? Nee vind er gewoon echt niets aan. Speelt gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus het spel is kut omdat jij er slecht in bent?
Kom bby zal je Max Payne 3 leren spelen.quote:
Leer me maar bf3. Wil nog steeds keertje vliegen zonder neer te gaan binnen 5 sec.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom bby zal je Max Payne 3 leren spelen.
Zou je infinityding aanhouden als richtlijn voor mijn straal cum als een vliegje in een urinoir.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan nog steeds mja nu wil je me niet aanraken met die lelijke tattoo van me.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leer me maar bf3. Wil nog steeds keertje vliegen zonder neer te gaan binnen 5 sec.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Nestalgie het volgende:
Ik heb die grote ford van zo'n chick gewonnen, die gaat hard maar botst ook lekker hard. Als ik jou dan van achter pak en kom je misschien wel :s reed net zo race, en deed zo punt van die controller in mn reet, dat handvat weet je wel, was wel xbox controller![]()
en toen botste ik heel hard tegen de railing en dat trilde echt lekker
, toen nog paar x terug gespoeld en herhaald
![]()
grapje zou nooit snitchen tenzij je naam germano isquote:
Beide.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]stort je neer of komt da door anderen?
Prima dan doe ik het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
grapje zou nooit snitchen tenzij je naam germano is
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
grapje zou nooit snitchen tenzij je naam germano is
Inderdaad, soms denk ik er te laat aan en dan ben ik al fucked.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_! Hardop gelachen.
Dat terugspoelen is ook chill trouwens, als je een keer goed fout gaat ben je niet meteen totaal de lul.
Ik zou echt als de dood zijn dat ik er met mijn haar borstel in zou blijven hangen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ey tli ik heb da ringetje eruit gehaaldhet tartte me too much. Wil of een kleinere of een fancy BVLA achtig dingetje er in.
Noobquote:
Zet cod maar aan, maak je in.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Noobget the fuck off the server noob, learn 2 play, lol u lag
Trek je mooie lingerie maar aan, maak je kapot.quote:
Zou nog even oefenenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Inderdaad, soms denk ik er te laat aan en dan ben ik al fucked.
Maar ik ga, kom vanavond racen.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar omdat ie zeg maar precies in je oor valt (om de tragusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou echt als de dood zijn dat ik er met mijn haar borstel in zou blijven hangen.
Heb je nu weer een staafje?
dan moet je bij mij zijn bbyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leer me maar bf3. Wil nog steeds keertje vliegen zonder neer te gaan binnen 5 sec.
Kan je de volgende keer geen geile voiceclip inspreken, dan kan ik je zwoele stem terugluisteren als ik pagga slaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Allang, ben echt goed geworden al zeg ik het zelf
Niet eens bij stil gestaan om het balletje aan de achterkant te verwisselen voor een kleine.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar omdat ie zeg maar precies in je oor valt (om de tragus) heb je er totaal geen last van. Kon er ook echt superchill op slapen en met oordopjes is het ook wel fijn. Heb het idee dat het met een staafje iets meer tegen de tragus drukt. Maar heb er nu inderdaad weer een staafje in, korter en met aan de achterkant een mini balletje dus ga zo eens testen hoe dat is met dopjes.
Wil er eigenlijk een superleuk balletje op maar kan niks fancy vinden.
Moeite dit te geloven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Terwijl mijn controller tegen mijn clit aantrilt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer geen geile voiceclip inspreken, dan kan ik je zwoele stem terugluisteren als ik pagga sla.
Sinds Battlefield Vietnam heb ik zoiets van: Bekijken jullie het maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
F-Zero GX. Al het andere is unterspiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef fyah het volgende:
wat racen jullie? auto's vast. welk spel?ik heb laatst die neues NFS gekregen, maar het doet me niet zoveel
wie is pagga?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer geen geile voiceclip inspreken, dan kan ik je zwoele stem terugluisteren als ik pagga sla.
Bij bad company 2 ben ik afgehaakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds Battlefield Vietnam heb ik zoiets van: Bekijken jullie het maar.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Terwijl mijn controller tegen mijn clit aantrilt?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef fyah het volgende:
wat racen jullie? auto's vast. welk spel?ik heb laatst die neues NFS gekregen, maar het doet me niet zoveel
Doen, ik heb Nestalgie ook al overgehaaldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Welk spel is dat trouwens dwc, forza? Ik wil ook een race spel kopen, sinds dat spelletje op de ipad ben ik verslaafd
die heb ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
F-Zero GX. Al het andere is unterspiel.
Grid? Bf3?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga nu met Gridlok BF3 spelen, shit gaat magisch worden.
pc of console?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga nu met Gridlok BF3 spelen, shit gaat magisch worden.
Ik bij Battlefield Vietnam.quote:
Ja die!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef fyah het volgende:
[..]
die heb ik ookop gamecube toch he?
is idd vet
Wel jammerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bij Battlefield Vietnam.
Hoewel de muziek wel vet was, maar daar dat was bijzaak.
Gewoon wisselen johquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet eens bij stil gestaan om het balletje aan de achterkant te verwisselen voor een kleine.Ik kan nu gewoon amper oordopjes in want na 5 min gaat het pijn doen.
Zeker jammer, met 30 spelers tegelijk racen online. Zomaar een idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel jammer
Iemand hier crysis 3 gespeeld?
Jochem? Met die dikke poten? No thanksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon wisselen johis echt niks engs aan. Beetje proberen en anders Jochem vragen of hij wil helpen. Wel van achter naar voor doen anders wordt het een hel om het balletje erop te draaien
Hij houdt je tegen, merk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem? Met die dikke poten? No thanks![]()
Ga wel keer naar de shop zelf vragen of hun het willen doen. Maar hij is continue ontstoken
Oh heeft ie van die kolenschoppen. Naw laat maar danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem? Met die dikke poten? No thanks![]()
Ga wel keer naar de shop zelf vragen of hun het willen doen. Maar hij is continue ontstoken
Wel erg koud voor dat soort praktijken nu. :squote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh heeft ie van die kolenschoppen. Naw laat maar dan.
En dat had je gelijk vandaag kunnen doen muppet.Doe je zeezouten?
Hehe, ja daarom.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh heeft ie van die kolenschoppen. Naw laat maar dan.
En dat had je gelijk vandaag kunnen doen muppet.Doe je zeezouten?
http://simsgonewrong.tumblr.com/quote:
Mijn vermaak voor de avond thanks bbyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://simsgonewrong.tumblr.com/
Mocht je je ooit vervelen en denken 'goh laat ik eens naar Sims screenshots kijken', here you go.
Attent van je, maar meh.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://simsgonewrong.tumblr.com/
Mocht je je ooit vervelen en denken 'goh laat ik eens naar Sims screenshots kijken', here you go.
Gallllllll do it. Is echt zo gedaan als je het zelf doet. I promise. Anders doe ik het wel voor je :$ moet je wel die kitten halenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, ja daarom.Voor je het weet trekt ie hem er uit.
Ja weet ik, niet bij stil gestaan haha. Durf niet.
Always welcome <3<3quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn vermaak voor de avond thanks bby
Oke, maandje wachten kan ik wel aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gallllllll do it. Is echt zo gedaan als je het zelf doet. I promise. Anders doe ik het wel voor je :$ moet je wel die kitten halen
Zijn jullie al wezen kijken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, maandje wachten kan ik wel aan.En geldige reden om je te slaan mocht het fout gaan
Nee, bitch werd niet zwanger. Gaan in April weer beginnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zijn jullie al wezen kijken?Je mag anders ook liefdesbeetjes geven hoor :$
Ooooh dus ze zijn er nog helemaal niet, of wat, snap het niet meerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, bitch werd niet zwanger. Gaan in April weer beginnen.
Haha neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ooooh dus ze zijn er nog helemaal niet, of wat, snap het niet meer
Ga je een kat kopen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha neeIs nog wel ander nestje maar die zijn allemaal al besproken, misschien met geluk dat daar eentje van vrij komt.
Oh wat zondeeequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha neeIs nog wel ander nestje maar die zijn allemaal al besproken, misschien met geluk dat daar eentje van vrij komt.
Ik mis je oude UIquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik irriteer me ook steeds meer aan deze, ik ga eens op zoek naar een nieuwe van Megan.quote:
"Freedom, one day we'll be together"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En moeders.
[ afbeelding ]
Ik wil zo graag uit dit nestje want hier komen echt de mooiste witjes uit.
Jakkes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
Oh sweet mother of furballsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
Zou knuffelen en kusjes geven en het als kussen gebruiken om op te slapen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
Dat beest zou gelijk denken dat jouw kapsel een krabpaal is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou knuffelen en kusjes geven en het als kussen gebruiken om op te slapen.
Dat beest gebruikt jou als kussen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou knuffelen en kusjes geven en het als kussen gebruiken om op te slapen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat beest zou gelijk denken dat jouw kapsel een krabpaal is.
Er is wel eens een kitten op mijn hoofd gaan zitten en met mijn haar gaan spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat beest zou gelijk denken dat jouw kapsel een krabpaal is.
Fluffy.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
We hebben al die noobs gelollerpwned.quote:
ja ditquote:
quote:
Yes please.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We hebben al die noobs gelollerpwned.
jy bn egt noob jy mag nie meespelequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de week voor het eerst gespeeld, binnen een minuut dood
Nu zo maar es opnieuw proberen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jy bn egt noob jy mag nie meespele
first world problems firstquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben zeker de enige die de cijfers op de spelersshirts van het NL elftal lelijk vind?
Bijvoorbeeld de 6 lijkt op een b.
Denken dat ik geen verstand heb van voetbal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
wd: "waarom zit Pelle niet in de basis"
Al in de bus meegezongen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat ik geen verstand heb van voetbal.
Heb hem ingesteld als beltoonquote:
quote:
Neem expres niet op zodat ik het kan afluisterenquote:
Dat je je nek daar voor omdraait zegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is JB weggepest ofzo? Sinds dat commentaar van wd en tli zie ik d'r niet meer posten.
Ado is een nekrofiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je nek daar voor omdraait zeg
Sorry maar ik verslikte me in mijn drinkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je nek daar voor omdraait zeg
Gewoon een flauw grapje. Net als met vas dr zintuig.quote:
Nee, maar dat hoort echt nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon een flauw grapje. Net als met vas dr zintuig.
Luister, maakt niet uit toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoort echt niet.
Ze was de makkelijkste prooi in Blair Witch Project geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat moet december ook onzettend kut zijn, eerst "hoor wie klopt daar kinderen" en dan met Kerst "stille nacht".
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze was de makkelijkste prooi in Blair Witch Project geweest
"Omg what was that, did you hear that?!?!?1"quote:
Most deafinitely een goeie film zeker?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Heb een nieuwe film gedownload HIGH DEAFINITION
credits naar chris
C'mon sonquote:
Ik deed hardop HUHUHUHUH, luve yuquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben gesigned bij een nieuwe platenlabel, Deaf Jam.
Nee heb er niks van kunnen verstaan..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Most deafinitely een goeie film zeker?
Of bij een trouwerij, 'til deaf do us apart.
Oh is hij er weer niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Heb een nieuwe film gedownload HIGH DEAFINITION
credits naar chris
Heb mijn ogen uit m'n kop gejankt bij dat stuk in de wc.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb serieuze tranen gelaten tijdens the Pursuit of Happyness; wat een film.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb mijn ogen uit m'n kop gejankt bij dat stuk in de wc.
Vooral op het eind toen hij de baan kreeg. Ik weet niet sis. Die shit is fucked up. Ik voel die emotie gewoon, niet dat ik het per se zielig of zo vind, maar die emotie. Ook die vader-zoon relatie, jij weet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Of eigenlijk gewoon bijna de hele film door.
Ugh, I knoooooow. Je voelt die pijn gewoon tot in je ziel doordringen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Vooral op het eind toen hij de baan kreeg. Ik weet niet sis. Die shit is fucked up. Ik voel die emotie gewoon, niet dat ik het per se zielig of zo vind, maar die emotie. Ook die vader-zoon relatie, jij weet.
Laten we the Pursuit of Happyness kijken, knuffelen en samen huilen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ugh, I knoooooow. Je voelt die pijn gewoon tot in je ziel doordringen.
quote:
als je hem zo over straat ziet lopen, met tranen in zijn ogen. Mooi stukkie, verder niet zo'n speciale filmquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Vooral op het eind toen hij de baan kreeg. Ik weet niet sis. Die shit is fucked up. Ik voel die emotie gewoon, niet dat ik het per se zielig of zo vind, maar die emotie. Ook die vader-zoon relatie, jij weet.
Je moet hem in het juiste perspectief plaatsen, dan is die briljant.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
als je hem zo over straat ziet lopen, met tranen in zijn ogen. Mooi stukkie, verder niet zo'n speciale film
Hoe kan je in godsnaam weggepest worden op internet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is JB weggepest ofzo? Sinds dat commentaar van wd en tli zie ik d'r niet meer posten.
ze hadden het niet over jackiebrownquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam weggepest worden op internet.
JB post trouwens gewoon onder Ethanolic, in de GYM SC in ONZ.
beetje erg melodramatisch, maar smith is erg sterkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet hem in het juiste perspectief plaatsen, dan is die briljant.
Ik denk dat ze het over Janies hebben broh.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam weggepest worden op internet.
JB post trouwens gewoon onder Ethanolic, in de GYM SC in ONZ.
Ik heb het meer over de boodschappen die de film afgeeft. Daar heb ik hem ook voor gekeken, niet omdat ik gewoon een film wou kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
beetje erg melodramatisch, maar smith is erg sterk
is 30 niet rijbewijs kwijt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb een boete gekregen van ¤ 245,- voor 25 km/h te hard rijden in de bebouwde kom. Stakkers.
Ja, maar dit is achteraf. Volgens mij raak je hem alleen kwijt als ze je staande houden.quote:
Ah ja klopt. Wel fucking duur manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar dit is achteraf. Volgens mij raak je hem alleen kwijt als ze je staande houden.
Hoef hem pas 20-05 te betalen, dus gewoon elke maand wat aan de kant leggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ah ja klopt. Wel fucking duur manfuckedup
Nieteens ¤245 paraat hebben, valt me van je tegen ditquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoef hem pas 20-05 te betalen, dus gewoon elke maand wat aan de kant leggen.
Dat heb ik wel, maar ik vind het zonde om het in één keer uit te geven bruh. Moet ook investeren om meer doekoes te kweken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieteens ¤245 paraat hebben, valt me van je tegen dit.
Geen uitdaging hoor, ¤245 kan je toch wel missenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar ik vind het zonde om het in één keer uit te geven bruh. Moet ook investeren om meer doekoes te kweken.
Uitdaag-reactie van jou, maar toch.
Wat jij wilt broer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen uitdaging hoor, ¤245 kan je toch wel missen. Alsof dat een reuze-investering is. Skeer van je.
Jij woont nog bij je moeder, jij kan dat wel missen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen uitdaging hoor, ¤245 kan je toch wel missen. Alsof dat een reuze-investering is. Skeer van je.
Jij hebt een uitkering, jij kan dat niet missen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je moeder, jij kan dat wel missen.
Nee totaal nietquote:
Ik wil nog iets van jou.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee totaal nietIk heb het na mijn gevoel toch echt wat beter voor elkaar.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prachtige comeback.quote:
Als je 'na' zegt in plaats van 'naar' heb je helemaal niks beter voor elkaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:
Oh, zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had mijzelf daar niet meer onderuit geluld.
Dat is gewoon hoe ze hier pratenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je 'na' zegt in plaats van 'naar' heb je helemaal niks beter voor elkaar.
[..]? Hoezo.
Ik schaam mezelf totaal niet dat ik nu een uitkering heb, ik ben verhuisd en daardoor mijn baan verloren. Nou nou daar pak je me op hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had mijzelf daar niet meer onderuit geluld.
Jij vieze uitkeringstrekker, terug naar Duitsland jij!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik schaam mezelf totaal niet dat ik nu een uitkering heb, ik ben verhuisd en daardoor mijn baan verloren. Nou nou daar pak je me op hoor.
Je hoeft je er ook niet voor te schamen zolang je het maar niet best vindt zo, vind ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik schaam mezelf totaal niet dat ik nu een uitkering heb, ik ben verhuisd en daardoor mijn baan verloren. Nou nou daar pak je me op hoor.
Gebrekkig Nederlands? Ga lekker stoppen met teren op gemeenschapsgeld en wees van toegevoegde waardequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe ze hier pratenGa lekker gangen dweilen in de appie.
Oh jawel, heb mijn bankstel al in de tuin gezet met kratje bier!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hoeft je er ook niet voor te schamen zolang je het maar niet best vindt zo, vind ik.
Waarom zou ik? Lekker 3 maanden lang op mijn kut zitten terwijl jij gangen loopt te dweilen en ondertussen mij betaald.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gebrekkig Nederlands? Ga lekker stoppen met teren op gemeenschapsgeld en wees van toegevoegde waarde.
Ik hoop voor je dat je snel een baan vindt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jawel, heb mijn bankstel al in de tuin gezet met kratje bier!
Nee, het is maar voor 3 maanden, had eigenlijk nog genoeg geld om de aankomende maanden mee door te komen maar het is fijn en het is mogelijk dus waarom niet? Ik verveel me overigens dood hier dus hoop echt snel weer een baan te vinden. Zit in de huisvrouw modus nu
Thanks! Ben er druk mee bezig. Al wat sollicitaties verstuurd naar een paar dingen in de zorg. Zal vast wel wat bij zitten al is het maar tijdelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je snel een baan vindt.
Thuiszitten is leuk voor een tijdje, maar het wordt al snel vervelend.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ben er druk mee bezig. Al wat sollicitaties verstuurd naar een paar dingen in de zorg. Zal vast wel wat bij zitten al is het maar tijdelijk.
Lekker WoWen tog.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Thuiszitten is leuk voor een tijdje, maar het wordt al snel vervelend.Beter iets doen, dan niets inderdaad.
Deze mentaliteit, kan daar geen respect voor opbrengenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
maar het is fijn en het is mogelijk dus waarom niet?
Beter gangen dweilen dan oudjes wassen. Wat ik je betaal is verwaarloosbaar, dat is ¤0,00001 ofzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Lekker 3 maanden lang op mijn kut zitten terwijl jij gangen loopt te dweilen en ondertussen mij betaald.
Ja de eerste tijd was het best leuk, beetje gamen, beetje niets doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Thuiszitten is leuk voor een tijdje, maar het wordt al snel vervelend.Beter iets doen, dan niets inderdaad.
Heb ik 5 maanden gedaan (geen uitkering overigens). Maar toen was ik het echt beu.quote:
Erg herkenbaar ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de eerste tijd was het best leuk, beetje gamen, beetje niets doen.Maar goed ik werkte dan van 7 tot 4 en van half 5 tot 8 de afgelopen tijd. Dus zag het als vakantie, maar nu komen de muren op me af.
Prima Dwc, gelukkig weet je dan ook alles van me en heb jij recht om over mij te oordelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze mentaliteit, kan daar geen respect voor opbrengen.
[..]
Beter gangen dweilen dan oudjes wassen. Wat ik je betaal is verwaarloosbaar, dat is ¤0,00001 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |