Je moet hem in het juiste perspectief plaatsen, dan is die briljant.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
als je hem zo over straat ziet lopen, met tranen in zijn ogen. Mooi stukkie, verder niet zo'n speciale film
Hoe kan je in godsnaam weggepest worden op internet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is JB weggepest ofzo? Sinds dat commentaar van wd en tli zie ik d'r niet meer posten.
ze hadden het niet over jackiebrownquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam weggepest worden op internet.
JB post trouwens gewoon onder Ethanolic, in de GYM SC in ONZ.
beetje erg melodramatisch, maar smith is erg sterkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet hem in het juiste perspectief plaatsen, dan is die briljant.
Ik denk dat ze het over Janies hebben broh.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam weggepest worden op internet.
JB post trouwens gewoon onder Ethanolic, in de GYM SC in ONZ.
Ik heb het meer over de boodschappen die de film afgeeft. Daar heb ik hem ook voor gekeken, niet omdat ik gewoon een film wou kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
beetje erg melodramatisch, maar smith is erg sterk
is 30 niet rijbewijs kwijt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb een boete gekregen van ¤ 245,- voor 25 km/h te hard rijden in de bebouwde kom. Stakkers.
Ja, maar dit is achteraf. Volgens mij raak je hem alleen kwijt als ze je staande houden.quote:
Ah ja klopt. Wel fucking duur manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar dit is achteraf. Volgens mij raak je hem alleen kwijt als ze je staande houden.
Hoef hem pas 20-05 te betalen, dus gewoon elke maand wat aan de kant leggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ah ja klopt. Wel fucking duur manfuckedup
Nieteens ¤245 paraat hebben, valt me van je tegen ditquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoef hem pas 20-05 te betalen, dus gewoon elke maand wat aan de kant leggen.
Dat heb ik wel, maar ik vind het zonde om het in één keer uit te geven bruh. Moet ook investeren om meer doekoes te kweken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieteens ¤245 paraat hebben, valt me van je tegen dit.
Geen uitdaging hoor, ¤245 kan je toch wel missenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar ik vind het zonde om het in één keer uit te geven bruh. Moet ook investeren om meer doekoes te kweken.
Uitdaag-reactie van jou, maar toch.
Wat jij wilt broer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen uitdaging hoor, ¤245 kan je toch wel missen. Alsof dat een reuze-investering is. Skeer van je.
Jij woont nog bij je moeder, jij kan dat wel missen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen uitdaging hoor, ¤245 kan je toch wel missen. Alsof dat een reuze-investering is. Skeer van je.
Jij hebt een uitkering, jij kan dat niet missen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je moeder, jij kan dat wel missen.
Nee totaal nietquote:
Ik wil nog iets van jou.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee totaal nietIk heb het na mijn gevoel toch echt wat beter voor elkaar.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prachtige comeback.quote:
Als je 'na' zegt in plaats van 'naar' heb je helemaal niks beter voor elkaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:
Oh, zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had mijzelf daar niet meer onderuit geluld.
Dat is gewoon hoe ze hier pratenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je 'na' zegt in plaats van 'naar' heb je helemaal niks beter voor elkaar.
[..]? Hoezo.
Ik schaam mezelf totaal niet dat ik nu een uitkering heb, ik ben verhuisd en daardoor mijn baan verloren. Nou nou daar pak je me op hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had mijzelf daar niet meer onderuit geluld.
Jij vieze uitkeringstrekker, terug naar Duitsland jij!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik schaam mezelf totaal niet dat ik nu een uitkering heb, ik ben verhuisd en daardoor mijn baan verloren. Nou nou daar pak je me op hoor.
Je hoeft je er ook niet voor te schamen zolang je het maar niet best vindt zo, vind ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik schaam mezelf totaal niet dat ik nu een uitkering heb, ik ben verhuisd en daardoor mijn baan verloren. Nou nou daar pak je me op hoor.
Gebrekkig Nederlands? Ga lekker stoppen met teren op gemeenschapsgeld en wees van toegevoegde waardequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe ze hier pratenGa lekker gangen dweilen in de appie.
Oh jawel, heb mijn bankstel al in de tuin gezet met kratje bier!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hoeft je er ook niet voor te schamen zolang je het maar niet best vindt zo, vind ik.
Waarom zou ik? Lekker 3 maanden lang op mijn kut zitten terwijl jij gangen loopt te dweilen en ondertussen mij betaald.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gebrekkig Nederlands? Ga lekker stoppen met teren op gemeenschapsgeld en wees van toegevoegde waarde.
Ik hoop voor je dat je snel een baan vindt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jawel, heb mijn bankstel al in de tuin gezet met kratje bier!
Nee, het is maar voor 3 maanden, had eigenlijk nog genoeg geld om de aankomende maanden mee door te komen maar het is fijn en het is mogelijk dus waarom niet? Ik verveel me overigens dood hier dus hoop echt snel weer een baan te vinden. Zit in de huisvrouw modus nu
Thanks! Ben er druk mee bezig. Al wat sollicitaties verstuurd naar een paar dingen in de zorg. Zal vast wel wat bij zitten al is het maar tijdelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je snel een baan vindt.
Thuiszitten is leuk voor een tijdje, maar het wordt al snel vervelend.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ben er druk mee bezig. Al wat sollicitaties verstuurd naar een paar dingen in de zorg. Zal vast wel wat bij zitten al is het maar tijdelijk.
Lekker WoWen tog.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Thuiszitten is leuk voor een tijdje, maar het wordt al snel vervelend.Beter iets doen, dan niets inderdaad.
Deze mentaliteit, kan daar geen respect voor opbrengenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
maar het is fijn en het is mogelijk dus waarom niet?
Beter gangen dweilen dan oudjes wassen. Wat ik je betaal is verwaarloosbaar, dat is ¤0,00001 ofzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Lekker 3 maanden lang op mijn kut zitten terwijl jij gangen loopt te dweilen en ondertussen mij betaald.
Ja de eerste tijd was het best leuk, beetje gamen, beetje niets doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Thuiszitten is leuk voor een tijdje, maar het wordt al snel vervelend.Beter iets doen, dan niets inderdaad.
Heb ik 5 maanden gedaan (geen uitkering overigens). Maar toen was ik het echt beu.quote:
Erg herkenbaar ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de eerste tijd was het best leuk, beetje gamen, beetje niets doen.Maar goed ik werkte dan van 7 tot 4 en van half 5 tot 8 de afgelopen tijd. Dus zag het als vakantie, maar nu komen de muren op me af.
Prima Dwc, gelukkig weet je dan ook alles van me en heb jij recht om over mij te oordelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze mentaliteit, kan daar geen respect voor opbrengen.
[..]
Beter gangen dweilen dan oudjes wassen. Wat ik je betaal is verwaarloosbaar, dat is ¤0,00001 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |