Neem expres niet op zodat ik het kan afluisterenquote:
Dat je je nek daar voor omdraait zegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is JB weggepest ofzo? Sinds dat commentaar van wd en tli zie ik d'r niet meer posten.
Ado is een nekrofiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je nek daar voor omdraait zeg
Sorry maar ik verslikte me in mijn drinkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je nek daar voor omdraait zeg
Gewoon een flauw grapje. Net als met vas dr zintuig.quote:
Nee, maar dat hoort echt nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon een flauw grapje. Net als met vas dr zintuig.
Luister, maakt niet uit toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoort echt niet.
Ze was de makkelijkste prooi in Blair Witch Project geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat moet december ook onzettend kut zijn, eerst "hoor wie klopt daar kinderen" en dan met Kerst "stille nacht".
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze was de makkelijkste prooi in Blair Witch Project geweest
"Omg what was that, did you hear that?!?!?1"quote:
Most deafinitely een goeie film zeker?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Heb een nieuwe film gedownload HIGH DEAFINITION
credits naar chris
C'mon sonquote:
Ik deed hardop HUHUHUHUH, luve yuquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben gesigned bij een nieuwe platenlabel, Deaf Jam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |