Gallllllll do it. Is echt zo gedaan als je het zelf doet. I promise. Anders doe ik het wel voor je :$ moet je wel die kitten halenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, ja daarom.Voor je het weet trekt ie hem er uit.
Ja weet ik, niet bij stil gestaan haha. Durf niet.
Always welcome <3<3quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn vermaak voor de avond thanks bby
Oke, maandje wachten kan ik wel aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gallllllll do it. Is echt zo gedaan als je het zelf doet. I promise. Anders doe ik het wel voor je :$ moet je wel die kitten halen
Zijn jullie al wezen kijken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, maandje wachten kan ik wel aan.En geldige reden om je te slaan mocht het fout gaan
Nee, bitch werd niet zwanger. Gaan in April weer beginnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zijn jullie al wezen kijken?Je mag anders ook liefdesbeetjes geven hoor :$
Ooooh dus ze zijn er nog helemaal niet, of wat, snap het niet meerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, bitch werd niet zwanger. Gaan in April weer beginnen.
Haha neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ooooh dus ze zijn er nog helemaal niet, of wat, snap het niet meer
Ga je een kat kopen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha neeIs nog wel ander nestje maar die zijn allemaal al besproken, misschien met geluk dat daar eentje van vrij komt.
Oh wat zondeeequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha neeIs nog wel ander nestje maar die zijn allemaal al besproken, misschien met geluk dat daar eentje van vrij komt.
Ik mis je oude UIquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik irriteer me ook steeds meer aan deze, ik ga eens op zoek naar een nieuwe van Megan.quote:
"Freedom, one day we'll be together"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En moeders.
[ afbeelding ]
Ik wil zo graag uit dit nestje want hier komen echt de mooiste witjes uit.
Jakkes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
Oh sweet mother of furballsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
Zou knuffelen en kusjes geven en het als kussen gebruiken om op te slapen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
Dat beest zou gelijk denken dat jouw kapsel een krabpaal is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou knuffelen en kusjes geven en het als kussen gebruiken om op te slapen.
Dat beest gebruikt jou als kussen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou knuffelen en kusjes geven en het als kussen gebruiken om op te slapen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat beest zou gelijk denken dat jouw kapsel een krabpaal is.
Er is wel eens een kitten op mijn hoofd gaan zitten en met mijn haar gaan spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat beest zou gelijk denken dat jouw kapsel een krabpaal is.
Fluffy.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
We hebben al die noobs gelollerpwned.quote:
ja ditquote:
quote:
Yes please.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We hebben al die noobs gelollerpwned.
jy bn egt noob jy mag nie meespelequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de week voor het eerst gespeeld, binnen een minuut dood
Nu zo maar es opnieuw proberen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jy bn egt noob jy mag nie meespele
first world problems firstquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben zeker de enige die de cijfers op de spelersshirts van het NL elftal lelijk vind?
Bijvoorbeeld de 6 lijkt op een b.
Denken dat ik geen verstand heb van voetbal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
wd: "waarom zit Pelle niet in de basis"
Al in de bus meegezongen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat ik geen verstand heb van voetbal.
Heb hem ingesteld als beltoonquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |