Noobquote:
Zet cod maar aan, maak je in.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Noobget the fuck off the server noob, learn 2 play, lol u lag
Trek je mooie lingerie maar aan, maak je kapot.quote:
Zou nog even oefenenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Inderdaad, soms denk ik er te laat aan en dan ben ik al fucked.
Maar ik ga, kom vanavond racen.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar omdat ie zeg maar precies in je oor valt (om de tragusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou echt als de dood zijn dat ik er met mijn haar borstel in zou blijven hangen.
Heb je nu weer een staafje?
dan moet je bij mij zijn bbyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leer me maar bf3. Wil nog steeds keertje vliegen zonder neer te gaan binnen 5 sec.
Kan je de volgende keer geen geile voiceclip inspreken, dan kan ik je zwoele stem terugluisteren als ik pagga slaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Allang, ben echt goed geworden al zeg ik het zelf
Niet eens bij stil gestaan om het balletje aan de achterkant te verwisselen voor een kleine.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar omdat ie zeg maar precies in je oor valt (om de tragus) heb je er totaal geen last van. Kon er ook echt superchill op slapen en met oordopjes is het ook wel fijn. Heb het idee dat het met een staafje iets meer tegen de tragus drukt. Maar heb er nu inderdaad weer een staafje in, korter en met aan de achterkant een mini balletje dus ga zo eens testen hoe dat is met dopjes.
Wil er eigenlijk een superleuk balletje op maar kan niks fancy vinden.
Moeite dit te geloven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Terwijl mijn controller tegen mijn clit aantrilt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer geen geile voiceclip inspreken, dan kan ik je zwoele stem terugluisteren als ik pagga sla.
Sinds Battlefield Vietnam heb ik zoiets van: Bekijken jullie het maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leer me maar bf3. Wil nog steeds keertje vliegen zonder neer te gaan binnen 5 sec.
F-Zero GX. Al het andere is unterspiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef fyah het volgende:
wat racen jullie? auto's vast. welk spel?ik heb laatst die neues NFS gekregen, maar het doet me niet zoveel
wie is pagga?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer geen geile voiceclip inspreken, dan kan ik je zwoele stem terugluisteren als ik pagga sla.
Bij bad company 2 ben ik afgehaakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds Battlefield Vietnam heb ik zoiets van: Bekijken jullie het maar.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Terwijl mijn controller tegen mijn clit aantrilt?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef fyah het volgende:
wat racen jullie? auto's vast. welk spel?ik heb laatst die neues NFS gekregen, maar het doet me niet zoveel
Doen, ik heb Nestalgie ook al overgehaaldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Welk spel is dat trouwens dwc, forza? Ik wil ook een race spel kopen, sinds dat spelletje op de ipad ben ik verslaafd
die heb ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
F-Zero GX. Al het andere is unterspiel.
Grid? Bf3?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga nu met Gridlok BF3 spelen, shit gaat magisch worden.
pc of console?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga nu met Gridlok BF3 spelen, shit gaat magisch worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |