Precies dat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
gaan we zo naast elkaar rijen enzo en dan berichtjes sturen, want durf niet met headset, waar we elkaars rijkunsten de hemel in prijzen, en dan beetje op elkaars auto's trekken.
Kan nog steeds mja nu wil je me niet aanraken met die lelijke tattoo van me.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met jou op Live was kon ik nog ongegeneerd aan je tepels zitten.
[..]
Hahaha.
Oh hij mag het wel zeggen en ik niet. okquote:
Ja? Nee vind er gewoon echt niets aan. Speelt gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus het spel is kut omdat jij er slecht in bent?
Kom bby zal je Max Payne 3 leren spelen.quote:
Leer me maar bf3. Wil nog steeds keertje vliegen zonder neer te gaan binnen 5 sec.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom bby zal je Max Payne 3 leren spelen.
Zou je infinityding aanhouden als richtlijn voor mijn straal cum als een vliegje in een urinoir.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan nog steeds mja nu wil je me niet aanraken met die lelijke tattoo van me.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leer me maar bf3. Wil nog steeds keertje vliegen zonder neer te gaan binnen 5 sec.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Nestalgie het volgende:
Ik heb die grote ford van zo'n chick gewonnen, die gaat hard maar botst ook lekker hard. Als ik jou dan van achter pak en kom je misschien wel :s reed net zo race, en deed zo punt van die controller in mn reet, dat handvat weet je wel, was wel xbox controller![]()
en toen botste ik heel hard tegen de railing en dat trilde echt lekker
, toen nog paar x terug gespoeld en herhaald
![]()
grapje zou nooit snitchen tenzij je naam germano isquote:
Beide.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]stort je neer of komt da door anderen?
Prima dan doe ik het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
grapje zou nooit snitchen tenzij je naam germano is
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
grapje zou nooit snitchen tenzij je naam germano is
Inderdaad, soms denk ik er te laat aan en dan ben ik al fucked.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_! Hardop gelachen.
Dat terugspoelen is ook chill trouwens, als je een keer goed fout gaat ben je niet meteen totaal de lul.
Ik zou echt als de dood zijn dat ik er met mijn haar borstel in zou blijven hangen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ey tli ik heb da ringetje eruit gehaaldhet tartte me too much. Wil of een kleinere of een fancy BVLA achtig dingetje er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |