Kan je ook in elkaars speelwereld? of alleen racen tegen elkaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wil de eigenaar van de blauwe Chevrolet SS zich melden bij de balie?
[ afbeelding ]
Lekker in elkaars speelwereld.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan je ook in elkaars speelwereld? of alleen racen tegen elkaar?
I can't evenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat mensen irl je niet emogiffen als ze die tattoo zien? Misschien je vriendinnen niet, want vrouwen zijn schijnheilig als de pest tegenover hun 'vriendinnen'.
En dan heb ik het nog niet eens over die spatadersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ew zou niet echt je bent nu sws 2,42/10
Moet je via multiplayer doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan je ook in elkaars speelwereld? of alleen racen tegen elkaar?
Zit nu al korstje opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
Zou eerst tli's sideboob aanraken en dan de tat kusje geven ter genezing
Praatjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
Dat kusje komt pas laat dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
Je moet je bek houden.quote:
gaan we zo naast elkaar rijen enzo en dan berichtjes sturen, want durf niet met headset, waar we elkaars rijkunsten de hemel in prijzen, en dan beetje op elkaars auto's trekken.quote:
Kom we pakken die fucking lange snelweg, moet je tegen me aan botsen, stop ik de controller tegen m'n prostaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
gaan we zo naast elkaar rijen enzo en dan berichtjes sturen, want durf niet met headset, waar we elkaars rijkunsten de hemel in prijzen, en dan beetje op elkaars auto's trekken.
Nee, ik ga echt alleen maar dood.quote:
Oh speel je die dirty spelletjes nu ook al met andere?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom we pakken die fucking lange snelweg, moet je tegen me aan botsen, stop ik de controller tegen m'n prostaat.
kkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom we pakken die fucking lange snelweg, moet je tegen me aan botsen, stop ik de controller tegen m'n prostaat.
Laatste keer dat ik met jou op Live was kon ik nog ongegeneerd aan je tepels zittenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh speel je die dirty spelletjes nu ook al met andere?
Hahahaquote:
Dus het spel is kut omdat jij er slecht in bent?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ik ga echt alleen maar dood.Kut spel. Ben niet geschikt voor dit soort games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |