Fluffy.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit niet lief vinden.
[ afbeelding ]
We hebben al die noobs gelollerpwned.quote:
ja ditquote:
quote:
Yes please.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We hebben al die noobs gelollerpwned.
jy bn egt noob jy mag nie meespelequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de week voor het eerst gespeeld, binnen een minuut dood
Nu zo maar es opnieuw proberen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jy bn egt noob jy mag nie meespele
first world problems firstquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben zeker de enige die de cijfers op de spelersshirts van het NL elftal lelijk vind?
Bijvoorbeeld de 6 lijkt op een b.
Denken dat ik geen verstand heb van voetbal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
wd: "waarom zit Pelle niet in de basis"
Al in de bus meegezongen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat ik geen verstand heb van voetbal.
Heb hem ingesteld als beltoonquote:
quote:
Neem expres niet op zodat ik het kan afluisterenquote:
Dat je je nek daar voor omdraait zegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is JB weggepest ofzo? Sinds dat commentaar van wd en tli zie ik d'r niet meer posten.
Ado is een nekrofiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je nek daar voor omdraait zeg
Sorry maar ik verslikte me in mijn drinkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je nek daar voor omdraait zeg
Gewoon een flauw grapje. Net als met vas dr zintuig.quote:
Nee, maar dat hoort echt nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon een flauw grapje. Net als met vas dr zintuig.
Luister, maakt niet uit toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoort echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |