Ze was de makkelijkste prooi in Blair Witch Project geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat moet december ook onzettend kut zijn, eerst "hoor wie klopt daar kinderen" en dan met Kerst "stille nacht".
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze was de makkelijkste prooi in Blair Witch Project geweest
"Omg what was that, did you hear that?!?!?1"quote:
Most deafinitely een goeie film zeker?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Heb een nieuwe film gedownload HIGH DEAFINITION
credits naar chris
C'mon sonquote:
Ik deed hardop HUHUHUHUH, luve yuquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben gesigned bij een nieuwe platenlabel, Deaf Jam.
Nee heb er niks van kunnen verstaan..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Most deafinitely een goeie film zeker?
Of bij een trouwerij, 'til deaf do us apart.
Oh is hij er weer niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Heb een nieuwe film gedownload HIGH DEAFINITION
credits naar chris
Heb mijn ogen uit m'n kop gejankt bij dat stuk in de wc.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb serieuze tranen gelaten tijdens the Pursuit of Happyness; wat een film.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb mijn ogen uit m'n kop gejankt bij dat stuk in de wc.
Vooral op het eind toen hij de baan kreeg. Ik weet niet sis. Die shit is fucked up. Ik voel die emotie gewoon, niet dat ik het per se zielig of zo vind, maar die emotie. Ook die vader-zoon relatie, jij weet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Of eigenlijk gewoon bijna de hele film door.
Ugh, I knoooooow. Je voelt die pijn gewoon tot in je ziel doordringen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Vooral op het eind toen hij de baan kreeg. Ik weet niet sis. Die shit is fucked up. Ik voel die emotie gewoon, niet dat ik het per se zielig of zo vind, maar die emotie. Ook die vader-zoon relatie, jij weet.
Laten we the Pursuit of Happyness kijken, knuffelen en samen huilen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ugh, I knoooooow. Je voelt die pijn gewoon tot in je ziel doordringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |