quote:> Pizza_Pepperoni vraagt om aandacht en wil reacties op zijn FoBo, reageren kan hier: Fotoboek van Pizza_Pepperoni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in jouw fobo kan ik die quote van mij helemaal niet meer herinnerenquote:
Nexus 4, 400 euroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind het trouwens wel grappig dat mensen altijd roepen dat je 600 euro voor een iPhone betaalt en dat android stukken goedkoper is
dat terwijl de topmodellen van producenten van android telefoontjes ook dik 600 euro kosten
NEE IK HEB REACTIES OP MIJN FOBO NODIGquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEB JE KLAPPEN NODIG OP JE GYMNASIUMHOOFD.
Niet jouw OPquote:
welke?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
in jouw fobo kan ik die quote van mij helemaal niet meer herinneren
DAT DOE JEMAAR LEKKER IN EJ EIGEN TIJDquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEE IK HEB REACTIES OP MIJN FOBO NODIG
heb je nu een iphone?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik had de htc nexus one ooit. die ging allemaal raar flitsen for no reason
ok link?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEE IK HEB REACTIES OP MIJN FOBO NODIG
Ik nog nooit ergens last van gehad met mijn Nexus 4, topding!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik had de htc nexus one ooit. die ging allemaal raar flitsen for no reason
Dat jij een god bentquote:
wnr wil je boi?quote:
weet ik toch dushi. Ik bedoel, ik heb een zoon, maar die heeft geen moeder.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet ik toch dushi. Ik bedoel, ik heb een zoon, maar die heeft geen moeder.
bij weekend zit ik toch bij hypo johquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb weekend dus noem maar een tijd
gekquote:
Ik bedoel dat ik nu weekend hebquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij weekend zit ik toch bij hypo joh
o zoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik nu weekend heb
Ja. Die pudding zwelt helemaal op in hun maag en dan exploderen ze.quote:
Ik ben niet gek. Ik ben een vliegtuigquote:
NEINZquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Dit is een ninjakat, maakt dat misschien nog wat uit?
Samsung S4 zal ook wel weer 6-700 euro gaan kostenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja oke maar die gaat ook ver boven een iPhone 5.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Ik ben een vliegtuig
coolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja. Die pudding zwelt helemaal op in hun maag en dan exploderen ze.
Ohja, protip; ik zou die pouce even in een vuilniszak stoppen en dichtmaken. Scheelt schoonmaken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja. Die pudding zwelt helemaal op in hun maag en dan exploderen ze.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, protip; ik zou die pouce even in een vuilniszak stoppen en dichtmaken. Scheelt schoonmaken.
Ja dat betekent dat ze letterlijk 9 leven hebbens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Dit is een ninjakat, maakt dat misschien nog wat uit?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza dondert es op met je jankerige DM's je bent geen 12 meer
watwatwatwatwat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het heeft een blockfunctie, he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oké ik stop wel met pics van je penis vragenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh kutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het heeft een blockfunctie, he.
jawel je bent wel gek.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Ik ben een vliegtuig
Dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Samsung S4 zal ook wel weer 6-700 euro gaan kosten
Nee je loopt te janken over dat ik een "nare reactie" plaatsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké ik stop wel met pics van je penis vragen![]()
En met dichtmaken bedoel ik luchtdicht. Je wilt namelijk niet dat er alsnog bloed uit komt lopen.quote:
zal het meteen doen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En met dichtmaken bedoel ik luchtdicht. Je wilt namelijk niet dat er alsnog bloed uit komt lopen.
Daarom gewoon iphone, de kwaliteit van iOS is die paar tientjes zeker waardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zit er dik in jaDaarom gewoon Nexus4. Meer prijs/kwaliteit ga je niet krijgen
dierenbeulquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En met dichtmaken bedoel ik luchtdicht. Je wilt namelijk niet dat er alsnog bloed uit komt lopen.
Gewoon in een rivier gooien toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als hij een vliegtuig wil zijn mag dat toch
en de service als je toestel kapot is binnen de garantiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom gewoon iphone, de kwaliteit van iOS is die paar tientjes zeker waard
niks hoorquote:
Fijn dat ik van dienst kon zijn. Als je nog tips wilt voor andere huisdieren, dan zeg het maar.quote:
bakkesquote:
Nah. Android is veel uitgebreiderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Android is minstens zo goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Met een paar stenen aan de pootjes. Werkt ook goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon in een rivier gooien toch?
quote:
Wel zorgen dat je hte niet filmt en op 4chan zet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met een paar stenen aan de pootjes. Werkt ook goed.
heb er zelfs 2 gekochtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet Windows Phone
ja hoorquote:
Hahahaha de kwaliteit van iOS. En kijk hoe serieus hij het bedoeltquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
Ik wil dan geen smartphone zijn, je wordt de hele tijd aangetikt en aan het einde van de dag stoppen ze iets in je hol, iets met energie.
quote:
Ik mag jou welquote:
quote:
...quote:
Nee joh. youtube is veel beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je hte niet filmt en op 4chan zet.
Windows Phone is heel chill hoor, niet hatenquote:
Ja, maar ik heb dan ook geen intentie om er debiele dingen mee te doen. een telefoon moet kunnen bellen whatsappen en appjes lekker draaien enzovoorts, daar is iOS heel erg sterk in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah. Android is veel uitgebreider![]()
Heb je ervaring met beiden?
Dit noem ik het Apple-syndroom.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahahaha de kwaliteit van iOS. En kijk hoe serieus hij het bedoelt![]()
Kan het tegenwoordig al multitasken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahahaha de kwaliteit van iOS. En kijk hoe serieus hij het bedoelt![]()
kan ik niet geloven, bah windows 8quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windows Phone is heel chill hoor, niet haten
what the fuckquote:
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dit noem ik het Apple-syndroom.
Anderen ervan overtuigen dat Apple superieur is omdat je niet wil toegeven dat je bent afgezet door cognitieve dissonantie.
Maar android kan dat toch ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook geen intentie om er debiele dingen mee te doen. een telefoon moet kunnen bellen whatsappen en appjes lekker draaien enzovoorts, daar is iOS heel erg sterk in.
En met android heb ik enige ervaring
nee je leest niet goedquote:
Windows 8 is het hem ook net niet vind ik. De hele metro Interface en live tiles zijn heel erg chill moet ik zeggenquote:
Je deed toch informaticaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook geen intentie om er debiele dingen mee te doen. een telefoon moet kunnen bellen whatsappen en appjes lekker draaien enzovoorts, daar is iOS heel erg sterk in.
En met android heb ik enige ervaring
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dit noem ik het Apple-syndroom.
Anderen ervan overtuigen dat Apple superieur is omdat je niet wil toegeven dat je bent afgezet door cognitieve dissonantie.
Ja dat kan ook met android, maar ik heb toendertijd mijn iphone gekregen en nu blijf ik lekker ios gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar android kan dat toch ook?
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan het tegenwoordig al multitasken?
Als je het krijgt zou ik ook wel een iPhone willen ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dat kan ook met android, maar ik heb toendertijd mijn iphone gekregen en nu blijf ik lekker ios gebruiken
Ik stuur mijn moederloze zoontje even langs met wat drinkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb alweer genoeg gezegd eigenlijkIk moest het gewoon even kwijt.
Daar was ze goed in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef Trollscience het volgende:
jammer dat amy winehouse dood is ik had wel met haar willen chinezen
Maar je hebt niet eens Android gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Spouwer_!
Donderstraal op, het is niet dat ik apple dit apple dat ben
Alleen iOS vind ik lekker werken
Meteen beledigtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Spouwer_!
Donderstraal op, het is niet dat ik apple dit apple dat ben
Alleen iOS vind ik lekker werken
Ben je al naar de fietsenmaker geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meteen beledigt. Ga lekker fietsen.
licht ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh?
er licht android beneden op de tafel
Noem is een nadeel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh?
ik mocht eens het voorrecht hebben om eventjes een android te lenen van iemand, maar ik kon er niet aan wennen.quote:
Huilen zal ik. wat zeg ik. snijdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meteen beledigt. Ga lekker fietsen.
ik ben toch nooit boos op jouquote:
Volgens mij werkt een lamp beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh?
Duhh dat gaat ook niet in 5 minuutjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik mocht eens het voorrecht hebben om eventjes een android te lenen van iemand, maar ik kon er niet aan wennen.
Bij mijn iPhone wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Duhh dat gaat ook niet in 5 minuutjes.
Snelheid ligt aan je telefoon zelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De build in browser
de manier hoe je apps moet installeren
de snelheid van dat ding
gelukkig maarquote:
Ja bah, maar zij zijn paupers en snappen (nog) niet dat iOS gewoon het fijnste is, laat ze lekker.quote:
jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja
Had jij ook altijd heel veel MIKA in je mp3 staan vroegerr?
Ja, als je google playstore of hoe dat ook heet niet hebt op je tablet (quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Snelheid ligt aan je telefoon zelf.
Manier apps installeren? Gewoon aandrukken en hij doet het? Browser vind ik ook prima, stuk meer tabbladen.
Toen ik m in ingesteld had en alles ging alles perfectus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja joh toen je hem uit de doos haalde lukte alles helemaal.
oh ok.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij het opstarten zie ik een android figuurtje over het Apple logo heen pissen
Kan op ios ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij het opstarten zie ik een android figuurtje over het Apple logo heen pissen
Er zijn mensen die hele aangepaste Anroid-versies maken en die kan jij er dan op flashen. Bijna niemand doet dat, maarachquote:
Zat mensen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hele aangepaste Anroid-versies maken en die kan jij er dan op flashen. Bijna niemand doet dat, maarach
happy ending vind ik leukquote:
je kan er andere roms opzetten en zelf roms voor maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ok.
ECHT EEN VERBETERING VAN JE MOBIEL JA!!!!!!!
In verhouding? Maar een paar procentquote:
Gratis apps installeren kan ook zonder root.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
En ga niet lopen mierenneuken over jailbreaken![]()
3 minuutjes werk en jij zal daarvoor je mobiel ook moeten rooten
wauw oke. echt fijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan er andere roms opzetten en zelf roms voor maken.
volgens mij is een SSH tunnel ook niet mogelijk op iOS
van mij mogen henk en ingrid kopen wat ze willen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wauw oke. echt fijn
vooral omdat de gemiddelde Nederlander niet eens weet wat het is en hoe het moet
happy ending zong ik met een meisje op school en toen kregen we een 8quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
en lollipop
en big girls you are beautiful niet te vergeten.
en relax take it easy
Jawelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan er andere roms opzetten en zelf roms voor maken.
volgens mij is een SSH tunnel ook niet mogelijk op iOS
spees nog niet kennenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt!
Meisje met verstand van techniek!![]()
Genoeg gratis apps in de appstorequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Gratis apps installeren kan ook zonder root.
Maar OSX is heel goed, dus het zegt vrij weinigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het toch alleen over android, niet over OSX
EDIT: nah.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Genoeg gratis apps in de appstore
Leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
happy ending zong ik met een meisje op school en toen kregen we een 8
quote:
Dat valt ook wel mee andersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt!
Meisje met verstand van techniek!![]()
Maar android heeft meer het open source karakter van linux dan apple. Bij apple koop je een 'kastje' en dan blijft de gemiddelde gebruiker met zn poten van de hardware/software af.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar OSX is heel goed, dus het zegt vrij weinig
spaids is one of the dudes volgens mij, op de nagellak naquote:
Ja, ik heb het nu al koudquote:
Tenzij je dus jailbreaktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar android heeft meer het open source karakter van linux dan apple. Bij apple koop je een 'kastje' en dan blijft de gemiddelde gebruiker met zn poten van de hardware/software af.
Jij bent zelf een linux als ik met je klaar benquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
spoiler; de matrix draait op linuxalles is linux
een iPhone is dus ook linux
Soberzo, maar ik ben blij met mijn hipster-windows phonequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar android heeft meer het open source karakter van linux dan apple. Bij apple koop je een 'kastje' en dan blijft de gemiddelde gebruiker met zn poten van de hardware/software af.
dan gewoon de hond in de tuin droppen, als je een beetje een grote tuin hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu al koudEn ik heb gewoon geen zin
Gaarnequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent zelf een linux als ik met je klaar ben
Ik gok dat 90% van mijn klasgenoten niet eens weten wat Linux is.quote:
Pizzaquote:
Arme schatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu al koudEn ik heb gewoon geen zin
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent zelf een linux als ik met je klaar ben
Staat het op youtube?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
happy ending zong ik met een meisje op school en toen kregen we een 8
Ja hebben wel een grote tuin. Maar dan gaat hij door de planten en graven in het zand enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan gewoon de hond in de tuin droppen, als je een beetje een grote tuin hebt.
Niet Unix draait niet op linuxquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
spoiler; de matrix draait op linuxalles is linux
een iPhone is dus ook linux
Why? Live tilesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een ongegronde haat voor windowsphone dus ik zal er niet over beginnen.
ja maar het is wel wat meer open.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt nog steeds tegen hoor
Dus als je weet wat linux, ben je meteen technisch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik gok dat 90% van mijn klasgenoten niet eens weten wat Linux is.
Sterker nog denk dat je daar zelfs 95% van kan maken.
ik verbaasde me zelfs een keer dat iemand niet wist wat Spotify wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik gok dat 90% van mijn klasgenoten niet eens weten wat Linux is.
Sterker nog denk dat je daar zelfs 95% van kan maken.
Ja maar dan heb je het nog steeds niet gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hebben wel een grote tuin. Maar dan gaat hij door de planten en graven in het zand enzo
whehe die hoge stukjes deden we nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Staat het op youtube?![]()
Is dat niet een beetje heel hoog?
Stop jij nou maar de kabel in je pc.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus als je weet wat linux, ben je meteen technisch?
En dat zegt overigens meer iets over je klasgenoten.
Maar niet zo open als android. Deze discussiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja maar het is wel wat meer open.
Ja dus ik laat hem niet in de tuinquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het nog steeds niet gedaan
android heeft google maps en dat werkt 20x beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maps is een prima navigatie app
en anders moet je maar een tomtom kopen
hey krabsquote:
Ach laat hem tochquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hebben wel een grote tuin. Maar dan gaat hij door de planten en graven in het zand enzo
Zeer waarschijnlijk wel. Op FOK! heb je al een groter percentage met mensen die weten wat linux is natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus als je weet wat linux, ben je meteen technisch.
En dat zegt overigens meer iets over je klasgenoten.
Foutje moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stop jij nou maar de kabel in je pc.
Ik heb ook nog google maps en dat werkt prima.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
android heeft google maps en dat werkt 20x beter
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog google maps en dat werkt prima.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ach laat hem tochJullie hebben die hond in huis > dus is het ook zijn tuin en feitelijk zou jij hetzelfde kunnen doen als die hond in die tuin. Beetje vertrouwen mag ook wel.
linux is toch een pinguin?quote:
oohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
linux is toch een pinguin?
en spotify is die nieuwe ikea kast dacht ik, maar dan is het spĜtify
ja ik ga alquote:
Zeer waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel. Op FOK! heb je al een groter percentage met mensen die weten wat linux is natuurlijk.
Ja toch, als jij boos bent kan je ook planten verwoesten toch? Als voorbeeldquote:
Jijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk?
Volgens mij heb ik een andere definiëring van technisch dan.
mss morgen boy, ben moe mangquote:
de dodo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar wat is dan de voorloper van Linux?
Zonder te googlen graag
Boeit ook niet, deze discussiequote:
DoS?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar wat is dan de voorloper van Linux?
Zonder te googlen graag
Jup daarom wou ik ook gelijk video van supersof.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
happy ending, dat is toch als je vriendin je masseert enzo en daarna een happy ending geeft?
wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup daarom wou ik ook gelijk video van supersof.
Omdat steve jobs appels ging jatten in de boomgaarden bij silicon valley tochquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
weet je hoe Apple aan zijn naam komt?
Ja, natuurlijk, Apple-fan 4 evarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Steve Jobs was fruitarier en stelde een ultimatum in. Als er na die datum nog geen betere naam was verzonnen, ging het bedrijf Apple heten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weten jullie waarom er een hap uit die appel is genomen?
Ik niet, maar ik weet wel dat hun eerste 2 computers apple heettequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Anders dachten de marketeers dat mensen zouden denken dat het een tomaat wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Steve Jobs was fruitarier en stelde een ultimatum in. Als er na die datum nog geen betere naam was verzonnen, ging het bedrijf Apple heten.
En die hap... ehm.. vertel
Die hadden ze in gtstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Die oude apples. Die je in verschillende kleuren. Jezus, wat een koleredingen waren dat
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
happy ending, dat is toch als je vriendin je masseert enzo en daarna een happy ending geeft?
Die waren alleen grijs, of bedoel je die all-in-ones met mac os?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Die oude apples. Die je in verschillende kleuren. Jezus, wat een koleredingen waren dat
oke, om een associatie met het communisme te voorkomen o.i.d.?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Anders dachten de marketeers dat mensen zouden denken dat het een tomaat was
Die met die handgreep bovenop inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die waren alleen grijs, of bedoel je die all-in-ones met mac os?
Nee gewoon dat ze wisten dat het een appel wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke, om een associatie met het communisme te voorkomen o.i.d.?
De oppas had die vroeger, met zo'n gaar dinospelletje. uren mee gespeeldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die met die handgreep bovenop inderdaad.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee gewoon dat ze wisten dat het een appel was
Ik ben moe en moet nog leren. Verder wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
belachelijk saaie schooldag, maar verder goed
![]()
met jou?
chillquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ons internet is van 20 mbps naar 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |