Soberzo, maar ik ben blij met mijn hipster-windows phonequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar android heeft meer het open source karakter van linux dan apple. Bij apple koop je een 'kastje' en dan blijft de gemiddelde gebruiker met zn poten van de hardware/software af.
dan gewoon de hond in de tuin droppen, als je een beetje een grote tuin hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu al koudEn ik heb gewoon geen zin
Gaarnequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent zelf een linux als ik met je klaar ben
Ik gok dat 90% van mijn klasgenoten niet eens weten wat Linux is.quote:
Pizzaquote:
Arme schatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu al koudEn ik heb gewoon geen zin
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent zelf een linux als ik met je klaar ben
Staat het op youtube?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
happy ending zong ik met een meisje op school en toen kregen we een 8
Ja hebben wel een grote tuin. Maar dan gaat hij door de planten en graven in het zand enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan gewoon de hond in de tuin droppen, als je een beetje een grote tuin hebt.
Niet Unix draait niet op linuxquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
spoiler; de matrix draait op linuxalles is linux
een iPhone is dus ook linux
Why? Live tilesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een ongegronde haat voor windowsphone dus ik zal er niet over beginnen.
ja maar het is wel wat meer open.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt nog steeds tegen hoor
Dus als je weet wat linux, ben je meteen technisch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik gok dat 90% van mijn klasgenoten niet eens weten wat Linux is.
Sterker nog denk dat je daar zelfs 95% van kan maken.
ik verbaasde me zelfs een keer dat iemand niet wist wat Spotify wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik gok dat 90% van mijn klasgenoten niet eens weten wat Linux is.
Sterker nog denk dat je daar zelfs 95% van kan maken.
Ja maar dan heb je het nog steeds niet gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hebben wel een grote tuin. Maar dan gaat hij door de planten en graven in het zand enzo
whehe die hoge stukjes deden we nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Staat het op youtube?![]()
Is dat niet een beetje heel hoog?
Stop jij nou maar de kabel in je pc.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus als je weet wat linux, ben je meteen technisch?
En dat zegt overigens meer iets over je klasgenoten.
Maar niet zo open als android. Deze discussiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja maar het is wel wat meer open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |