van mij mogen henk en ingrid kopen wat ze willen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wauw oke. echt fijn
vooral omdat de gemiddelde Nederlander niet eens weet wat het is en hoe het moet
happy ending zong ik met een meisje op school en toen kregen we een 8quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
en lollipop
en big girls you are beautiful niet te vergeten.
en relax take it easy
Jawelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan er andere roms opzetten en zelf roms voor maken.
volgens mij is een SSH tunnel ook niet mogelijk op iOS
spees nog niet kennenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt!
Meisje met verstand van techniek!![]()
Genoeg gratis apps in de appstorequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Gratis apps installeren kan ook zonder root.
Maar OSX is heel goed, dus het zegt vrij weinigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het toch alleen over android, niet over OSX
EDIT: nah.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Genoeg gratis apps in de appstore
Leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
happy ending zong ik met een meisje op school en toen kregen we een 8
quote:
Dat valt ook wel mee andersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt!
Meisje met verstand van techniek!![]()
Maar android heeft meer het open source karakter van linux dan apple. Bij apple koop je een 'kastje' en dan blijft de gemiddelde gebruiker met zn poten van de hardware/software af.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar OSX is heel goed, dus het zegt vrij weinig
spaids is one of the dudes volgens mij, op de nagellak naquote:
Ja, ik heb het nu al koudquote:
Tenzij je dus jailbreaktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar android heeft meer het open source karakter van linux dan apple. Bij apple koop je een 'kastje' en dan blijft de gemiddelde gebruiker met zn poten van de hardware/software af.
Jij bent zelf een linux als ik met je klaar benquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
spoiler; de matrix draait op linuxalles is linux
een iPhone is dus ook linux
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |