jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja
Had jij ook altijd heel veel MIKA in je mp3 staan vroegerr?
Ja, als je google playstore of hoe dat ook heet niet hebt op je tablet (quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Snelheid ligt aan je telefoon zelf.
Manier apps installeren? Gewoon aandrukken en hij doet het? Browser vind ik ook prima, stuk meer tabbladen.
Toen ik m in ingesteld had en alles ging alles perfectus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja joh toen je hem uit de doos haalde lukte alles helemaal.
oh ok.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij het opstarten zie ik een android figuurtje over het Apple logo heen pissen
Kan op ios ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij het opstarten zie ik een android figuurtje over het Apple logo heen pissen
Er zijn mensen die hele aangepaste Anroid-versies maken en die kan jij er dan op flashen. Bijna niemand doet dat, maarachquote:
Zat mensen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hele aangepaste Anroid-versies maken en die kan jij er dan op flashen. Bijna niemand doet dat, maarach
happy ending vind ik leukquote:
je kan er andere roms opzetten en zelf roms voor maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ok.
ECHT EEN VERBETERING VAN JE MOBIEL JA!!!!!!!
In verhouding? Maar een paar procentquote:
Gratis apps installeren kan ook zonder root.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
En ga niet lopen mierenneuken over jailbreaken![]()
3 minuutjes werk en jij zal daarvoor je mobiel ook moeten rooten
wauw oke. echt fijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan er andere roms opzetten en zelf roms voor maken.
volgens mij is een SSH tunnel ook niet mogelijk op iOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |