Daar was ze goed in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef Trollscience het volgende:
jammer dat amy winehouse dood is ik had wel met haar willen chinezen
Maar je hebt niet eens Android gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Spouwer_!
Donderstraal op, het is niet dat ik apple dit apple dat ben
Alleen iOS vind ik lekker werken
Meteen beledigtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Spouwer_!
Donderstraal op, het is niet dat ik apple dit apple dat ben
Alleen iOS vind ik lekker werken
Ben je al naar de fietsenmaker geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meteen beledigt. Ga lekker fietsen.
licht ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh?
er licht android beneden op de tafel
Noem is een nadeel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh?
ik mocht eens het voorrecht hebben om eventjes een android te lenen van iemand, maar ik kon er niet aan wennen.quote:
Huilen zal ik. wat zeg ik. snijdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meteen beledigt. Ga lekker fietsen.
ik ben toch nooit boos op jouquote:
Volgens mij werkt een lamp beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh?
Duhh dat gaat ook niet in 5 minuutjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik mocht eens het voorrecht hebben om eventjes een android te lenen van iemand, maar ik kon er niet aan wennen.
Bij mijn iPhone wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Duhh dat gaat ook niet in 5 minuutjes.
Snelheid ligt aan je telefoon zelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De build in browser
de manier hoe je apps moet installeren
de snelheid van dat ding
gelukkig maarquote:
Ja bah, maar zij zijn paupers en snappen (nog) niet dat iOS gewoon het fijnste is, laat ze lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |