Dit noem ik het Apple-syndroom.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahahaha de kwaliteit van iOS. En kijk hoe serieus hij het bedoelt![]()
Kan het tegenwoordig al multitasken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahahaha de kwaliteit van iOS. En kijk hoe serieus hij het bedoelt![]()
kan ik niet geloven, bah windows 8quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windows Phone is heel chill hoor, niet haten
what the fuckquote:
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dit noem ik het Apple-syndroom.
Anderen ervan overtuigen dat Apple superieur is omdat je niet wil toegeven dat je bent afgezet door cognitieve dissonantie.
Maar android kan dat toch ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook geen intentie om er debiele dingen mee te doen. een telefoon moet kunnen bellen whatsappen en appjes lekker draaien enzovoorts, daar is iOS heel erg sterk in.
En met android heb ik enige ervaring
nee je leest niet goedquote:
Windows 8 is het hem ook net niet vind ik. De hele metro Interface en live tiles zijn heel erg chill moet ik zeggenquote:
Je deed toch informaticaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook geen intentie om er debiele dingen mee te doen. een telefoon moet kunnen bellen whatsappen en appjes lekker draaien enzovoorts, daar is iOS heel erg sterk in.
En met android heb ik enige ervaring
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dit noem ik het Apple-syndroom.
Anderen ervan overtuigen dat Apple superieur is omdat je niet wil toegeven dat je bent afgezet door cognitieve dissonantie.
Ja dat kan ook met android, maar ik heb toendertijd mijn iphone gekregen en nu blijf ik lekker ios gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar android kan dat toch ook?
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan het tegenwoordig al multitasken?
Als je het krijgt zou ik ook wel een iPhone willen ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dat kan ook met android, maar ik heb toendertijd mijn iphone gekregen en nu blijf ik lekker ios gebruiken
Ik stuur mijn moederloze zoontje even langs met wat drinkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb alweer genoeg gezegd eigenlijkIk moest het gewoon even kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |