quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Ik ben een vliegtuig
coolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja. Die pudding zwelt helemaal op in hun maag en dan exploderen ze.
Ohja, protip; ik zou die pouce even in een vuilniszak stoppen en dichtmaken. Scheelt schoonmaken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja. Die pudding zwelt helemaal op in hun maag en dan exploderen ze.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, protip; ik zou die pouce even in een vuilniszak stoppen en dichtmaken. Scheelt schoonmaken.
Ja dat betekent dat ze letterlijk 9 leven hebbens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Dit is een ninjakat, maakt dat misschien nog wat uit?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza dondert es op met je jankerige DM's je bent geen 12 meer
watwatwatwatwat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het heeft een blockfunctie, he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oké ik stop wel met pics van je penis vragenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh kutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het heeft een blockfunctie, he.
jawel je bent wel gek.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Ik ben een vliegtuig
Dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Samsung S4 zal ook wel weer 6-700 euro gaan kosten
Nee je loopt te janken over dat ik een "nare reactie" plaatsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké ik stop wel met pics van je penis vragen![]()
En met dichtmaken bedoel ik luchtdicht. Je wilt namelijk niet dat er alsnog bloed uit komt lopen.quote:
zal het meteen doen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En met dichtmaken bedoel ik luchtdicht. Je wilt namelijk niet dat er alsnog bloed uit komt lopen.
Daarom gewoon iphone, de kwaliteit van iOS is die paar tientjes zeker waardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zit er dik in jaDaarom gewoon Nexus4. Meer prijs/kwaliteit ga je niet krijgen
dierenbeulquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En met dichtmaken bedoel ik luchtdicht. Je wilt namelijk niet dat er alsnog bloed uit komt lopen.
Gewoon in een rivier gooien toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als hij een vliegtuig wil zijn mag dat toch
en de service als je toestel kapot is binnen de garantiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom gewoon iphone, de kwaliteit van iOS is die paar tientjes zeker waard
niks hoorquote:
Fijn dat ik van dienst kon zijn. Als je nog tips wilt voor andere huisdieren, dan zeg het maar.quote:
bakkesquote:
Nah. Android is veel uitgebreiderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Android is minstens zo goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Met een paar stenen aan de pootjes. Werkt ook goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon in een rivier gooien toch?
quote:
Wel zorgen dat je hte niet filmt en op 4chan zet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met een paar stenen aan de pootjes. Werkt ook goed.
heb er zelfs 2 gekochtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet Windows Phone
ja hoorquote:
Hahahaha de kwaliteit van iOS. En kijk hoe serieus hij het bedoeltquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
Ik wil dan geen smartphone zijn, je wordt de hele tijd aangetikt en aan het einde van de dag stoppen ze iets in je hol, iets met energie.
quote:
Ik mag jou welquote:
quote:
...quote:
Nee joh. youtube is veel beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je hte niet filmt en op 4chan zet.
Windows Phone is heel chill hoor, niet hatenquote:
Ja, maar ik heb dan ook geen intentie om er debiele dingen mee te doen. een telefoon moet kunnen bellen whatsappen en appjes lekker draaien enzovoorts, daar is iOS heel erg sterk in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah. Android is veel uitgebreider![]()
Heb je ervaring met beiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |