Ja dus ik laat hem niet in de tuinquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het nog steeds niet gedaan
android heeft google maps en dat werkt 20x beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maps is een prima navigatie app
en anders moet je maar een tomtom kopen
hey krabsquote:
Ach laat hem tochquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hebben wel een grote tuin. Maar dan gaat hij door de planten en graven in het zand enzo
Zeer waarschijnlijk wel. Op FOK! heb je al een groter percentage met mensen die weten wat linux is natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus als je weet wat linux, ben je meteen technisch.
En dat zegt overigens meer iets over je klasgenoten.
Foutje moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stop jij nou maar de kabel in je pc.
Ik heb ook nog google maps en dat werkt prima.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
android heeft google maps en dat werkt 20x beter
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog google maps en dat werkt prima.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ach laat hem tochJullie hebben die hond in huis > dus is het ook zijn tuin en feitelijk zou jij hetzelfde kunnen doen als die hond in die tuin. Beetje vertrouwen mag ook wel.
linux is toch een pinguin?quote:
oohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
linux is toch een pinguin?
en spotify is die nieuwe ikea kast dacht ik, maar dan is het spØtify
ja ik ga alquote:
Zeer waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel. Op FOK! heb je al een groter percentage met mensen die weten wat linux is natuurlijk.
Ja toch, als jij boos bent kan je ook planten verwoesten toch? Als voorbeeldquote:
Jijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk?
Volgens mij heb ik een andere definiëring van technisch dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |