Als zij nog zou leven was ik enorrrme fan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die wel, maar dat is dan weer een hele andere stijl.
Ja mongooltjes zijn dan tenminste nog wel schattig en beinvloedbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend als een stiefouder een klootzak is.
En terechtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe ik nooit, of er moet "friet" in de TT staan
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft hij rode haren en komt hij uit Gestel?
Haar orginele versie van MTDOTO is beter imo.quote:
Je kan nog steeds fan zijn. Genoeg beatles fans hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als zij nog zou leven was ik enorrrme fan.
Ja ik ben nog steeds fan maar ik zal nooit meer iets van haar te horen krijgen, dus er is niks om naar uit te kijken en dat maakt het 'fan-zijn' fan-zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nog steeds fan zijn. Genoeg beatles fans hoor.
Deze versie is beter:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ben nog steeds fan maar ik zal nooit meer iets van haar te horen krijgen, dus er is niks om naar uit te kijken en dat maakt het 'fan-zijn' fan-zijn.
geel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WAAR WOON JIJ
[ afbeelding ]
De kaart klopt niet, ik zeg friet en mijn woonplaats staat groen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WAAR WOON JIJ
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon heel goed bezigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De kaart klopt niet, ik zeg friet en mijn woonplaats staat groen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
in limburg is wel de frikandel speciaal uitgevonden he, dat jullie het even weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |