Ik heb nu wel een stad met drie steeds groter wordende cirkels verbonden met 4 wegen (zijkanten boven en onderkant) en die lijkt best goed te werken eigenlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef over_hedge het volgende:
Gebruiken jullie wel eens rotondes in plaats van een kruising?
Een echte rotonde kan niet, er zitten geen eenrichtingswegen in..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef over_hedge het volgende:
Gebruiken jullie wel eens rotondes in plaats van een kruising?
Ja dat is waar. Wel jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een rotonde is een combinatie van kruisingen. Daarbij wordt het heel lastig om die te laten gebruiken als rotonde, als ze alles rechts vol hebben, gaan ze gewoon linksom de 'rotonde' om.
Zo, of dat een potje zou helpen zeg! Éénrichtingsverkeerbordjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:13 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Een echte rotonde kan niet, er zitten geen eenrichtingswegen in..
Denken jullie dat deze problemen binnen afzienbare tijd worden verholpen?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dan ook geen verrot spel, het spel opzich had vanaf launch prima kunnen zijn indien:
A) de servers geen issue's hadden
B) pathfinding/AI gewoon normaal was (perfect hoeft niet!)
C) Er niet zulke tegenstrijdige berichten qua modding zouden zijn gekomen..
Servers is makkelijk (betrekkelijk), Eenduidige bericht qua modding - ligt er aan, ik neem aan dat er bij EA gewoon regels zijn die voor ALLE games gelden (intern zeker), zou niet zo lastig moeten zijn dus. Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken jullie dat deze problemen binnen afzienbare tijd worden verholpen?
Maar die eigen wil bestaat toch uit geschreven programmeer regels die middels een patch kunnen worden aangepast?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Servers is makkelijk (betrekkelijk), Eenduidige bericht qua modding - ligt er aan, ik neem aan dat er bij EA gewoon regels zijn die voor ALLE games gelden (intern zeker), zou niet zo lastig moeten zijn dus. Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.
probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schietenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar die eigen wil bestaat toch uit geschreven programmeer regels die middels een patch kunnen worden aangepast?
Nee, dat hebben ze dus nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.
Mwah, als ik spellen speel als Cities in Motion of Tropico, dan lijkt dat ook geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schieten
daar heb je het over max 1000 inwoners (tropico)..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mwah, als ik spellen speel als Cities in Motion of Tropico, dan lijkt dat ook geen enkel probleem.
Het idee is toch juist dat elke sim zelfstandig bepaalt waar ie heen gaat? En dus een zelfstandig object in de game is?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze dus nietHet is nu meer een visualisatie van bepaalde (forensen-, toeristen- etc) stromen.
Ik denk niet dat het nodig is de sims echt autonoom te maken. Met een aantal kleine wijzigingen kan al een hoop bereikt worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schieten
Lees eens wat reviews.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Altron het volgende:
Hmm , ben van de week jarig en in m'n vriendengroep geven we elkaar elk jaar een spel.
Nu weet ik niet of ik SimCity nog moet vragen of voor een ander spel moet kiezen.... ;/
Je moet niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Altron het volgende:
Hmm , ben van de week jarig en in m'n vriendengroep geven we elkaar elk jaar een spel.
Nu weet ik niet of ik SimCity nog moet vragen of voor een ander spel moet kiezen.... ;/
Al zat gedaanquote:
Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Al zat gedaan
En van al die reacties hier word ik nou ook niet echt vrolijk
Jij moet niets.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?
Ik heb het spel niet gekocht.
mja, persoonlijke smaak en hoe goed je je over bepaalde problemen heen kan zetten: ik heb al ~60 uur geklokt (70 in origin)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?
Ik heb het spel niet gekocht.
Nee, dat werkt dus niet zo, en daarom draait die simulatie zo kut. Elke sim eindigt elke dag in een ander huis en gaat naar een andere baan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het idee is toch juist dat elke sim zelfstandig bepaalt waar ie heen gaat? En dus een zelfstandig object in de game is?
Waarom wel:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Jij moet niets.
Ik had graag wat input van mensen gehad die het spel al spelen.
Waarom wel , waarom niet.
Mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:57 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Waarom wel:
Het is een mega-verslavend spel
Het is een zeer vermakelijk spel
Alle huidige bugs worden nog wel gefixed.
Waaom niet?
Wel omdat het eigenlijk erg tof is en de bugs die erin zitten wel gefixed worden (hopelijk).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Jij moet niets.
Ik had graag wat input van mensen gehad die het spel al spelen.
Waarom wel , waarom niet.
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel omdat het eigenlijk erg tof is en de bugs die erin zitten wel gefixed worden (hopelijk).
Niet omdat de game op dit moment alleen tof is tot je ongeveer 80k inwoners in je stad hebt en door de enorme hoeveelheid bugs.
a.s. vrijdag krijg je een pop up scherm zodra je Origin opstart, en dan kun je het spel downloaden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:49 schreef _NZT_ het volgende:
Wanneer mogen we die game cashen, wel mail gehad, maar geen enkele duidelijkheid wanneer Nederland nou dat pop-up venster krijgt.
Dus we zijn als laatste aan de beurtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
a.s. vrijdag krijg je een pop up scherm zodra je Origin opstart, en dan kun je het spel downloaden.
Tot en met 22 maart werden landen enabled voor de pop up stond bij mij in de mail.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Ditmaal niet. Azië en Amerika krijgen de pop up pas zaterdag.
Bij mij ook, maar in de FAQ staat voor Azie en Amerika 23 maart.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef _NZT_ het volgende:
Tot en met 22 maart werden landen enabled voor de pop up stond bij mij in de mail.
SC4, gewoon, omdat ik dan weet hoe het ook kan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Voor welk spel gaan jullie? Ik zit te denken aan MOHW, NFS of SC4.
Ik twijfel aan NFS en SC, ik weet niet of deze NFS leuk is en SC4 lijkt me best lastig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
SC4, gewoon, omdat ik dan weet hoe het ook kan.
Valt best mee, zolang je maar meteen begint met meerdere steden in de regio, die vullen elkaar (wel goed) aan. En probeer ze allemaal een beetje gelijk op te laten komen in het begin, tot een inwonertje 20 a 30.000 en dan kan je hier en daar steeds iets wilder gaanquote:
Ik speel niet in een vaste regio. Op een of andere manier kan ik alleen maar kiezen uit de regio's die door Simcity wordt aangegeven en dan is het zoeken naar iemand die een land vrij heeft en in de hoop dat die niet verlaten is zodat je alles kunt opknappenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Hawke het volgende:
Is er nog een specifieke regio waar alle mensen hier actief zijn? Of is dat verdeeld?
ik heb geen idee, geen SC4 iig, die heb ik al 2x..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Voor welk spel gaan jullie? Ik zit te denken aan MOHW, NFS of SC4.
Is nu in de aanbieding op Origin voor 8 pond (Bijna alle games zijn trouwens in de aanbieding, en best mooie korting ook nog.)quote:
Ik denk dat dat iets is waar we allemaal tegenaan gaan lopen. Je gaat niet elke dag al je steden langsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef Cowamundo het volgende:
En na 4 dagen ben ik weer als enige over in de regio!![]()
![]()
Iemand een regio waar mensen wel fanatiek spelen en blijven spelen?
Voeg me toe en laat me weten welke server, origin naam: Cowamundo
Hmm, wel een uitdagingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Valt best mee, zolang je maar meteen begint met meerdere steden in de regio, die vullen elkaar (wel goed) aan. En probeer ze allemaal een beetje gelijk op te laten komen in het begin, tot een inwonertje 20 a 30.000 en dan kan je hier en daar steeds iets wilder gaan.
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee, geen SC4 iig, die heb ik al 2x..
MOH is ruk inderdaad, ik ben echt benieuwd naar NFS ( hou wel van games a la TDU1 en 2 en dat soort). Maar ik hoorde dat NFS ook niet echt super is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:30 schreef VelitoX het volgende:
MOHW zowieso niet, totaal wanproduct. Ik heb NFS en DS3 om uit te kiezen, wss ga ik voor NFS. Mass Effect 3 is zowieso een aanrader als je hem nog niet hebt, volop single player content, aardige multiplayer co-op mode (met gratis dlc voor die mode). En BF3 is natuurlijk ook prima als je die nog niet hebt (zoveel beter dan MOHW).
ik zou niet weten waarom je muis trager moet gaan reageren als je door een scope kijkt, bloedirritant..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef VelitoX het volgende:
Bij MOH is vooral mn persoonlijke irritatie dat je muissens niet automatisch lager wordt als je door de scope kijkt (zoals bij elke andere normale shooter).... Doordat mn muissens voor het rondkijken nogal hoog is normaal gesproken, kan ik dus niet goed aimen (muis gaat te snel).... Baggerproduct dus. Voor shooter liefhebbers van multiplayer gok ik dat BF3 zowieso actiever online is ook
.
kan je de steam versie niet registreren op origin?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:23 schreef jogy het volgende:
Ik ga wel voor plants vs zombies, de rest doet me niks, ik twijfel, eigenlijk wil ik gewoon sc4 kopen, dan heb ik het tenminste op schijf, via steam en origin..
He gaat om het principequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je de steam versie niet registreren op origin?
dlcompare.comquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:33 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand een site waar je het nog een beetje goedkoop kunt kopen? Origin prijzen zijn namelijk wel erg hoog...
quote:Ik ben minderjarig. Hoe kom ik aan mijn spel?
Gebruikers die jonger zijn dan de leeftijd die is vereist om toegang te krijgen tot interactieve online diensten krijgen automatisch een exemplaar van SimCity 4: Deluxe Edition en Bejeweled 3. Deze games worden de komende dagen direct toegevoegd aan de bibliotheek Mijn games. Je hoeft geen actie te ondernemen. Als je deze games niet vóór 31 maart 2013 in de bibliotheek Mijn games ziet, kun je contact opnemen met help.origin.com.
waarschijnlijk omdat de waarde van die 2 spellen veel minder is t.o.v. een BF3, en kleine kinderen sneller op een game zijn uitgekeken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarom krijgen minderjarigen twee games.
Van mass effect moet je wel 1 en 2 hebben gespeeld voordat je het echt leuk vindt/ begrijpt volgens mij, dus ga denk maar voor dead space.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
die + BF3, nfs heb ik vrij weinig mee..
volgens mij heb ik ME1 & 2 op steam...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Van mass effect moet je wel 1 en 2 hebben gespeeld voordat je het echt leuk vindt/ begrijpt volgens mij, dus ga denk maar voor dead space.
Edit: En BF3 heb ik al op ps3
Niet. Maarja, Bejeweled is ook best een leuk spel hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:52 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Hoe verander ik mijn geboortedatum op Origin?
Godverrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet. Maarja, Bejeweled is ook best een leuk spel hoor
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:52 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Hoe verander ik mijn geboortedatum op Origin?
woow hoe krijg je da voor elkaar?! 300k inwoners pffoee:Oquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef dennis3d het volgende:
DIE TRAFFIC PATCH KOM SNEL...300 k inwoners overal file dus ambulance en brandweer enzo ook allemaal dode en veel misdaad..
Over het algemeen verandert de geboorte datum van mensen nietquote:
Check je email. Vanaf de 21ste kun je je game kiezen.quote:
Alleen maar winkels en huizen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:05 schreef prefix1 het volgende:
[..]
woow hoe krijg je da voor elkaar?! 300k inwoners pffoee:O
10 k zat ik op alleen dan moet je veel brandweer enzo en stroom dan gaat het rond de 4 tot 5 k hangen..quote:
kan je een screen van je stad make ben wel benieuwd!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef dennis3d het volgende:
10 k zat ik op alleen dan moet je veel brandweer enzo en stroom dan gaat het rond de 4 tot 5 k hangen..
Zal binnekort wel even posten nu met andere bezig..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef prefix1 het volgende:
[..]
kan je een screen van je stad make ben wel benieuwd!!
oke oke! welke server zit je en toevallig nog plekkie over in je region?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef dennis3d het volgende:
Zal binnekort wel even posten nu met andere bezig..Let wel op met dit soort steden veel file en heb 62 k afvalbakken en er worden er maar 1200 opgehaald omdat er 16 vrachtwagens in de file staan
picsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef dennis3d het volgende:
DIE TRAFFIC PATCH KOM SNEL...
300 k inwoners overal file dus ambulance en brandweer enzo ook allemaal dode en veel misdaad..
Ik heb geen tijd om te spelen man, anders kon het wel. Andere keer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef prefix1 het volgende:
[..]
nieuwe region beginnen? europa west 6?!
Nee regio is vol.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef prefix1 het volgende:
[..]
oke oke! welke server zit je en toevallig nog plekkie over in je region?
ok no problem!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb geen tijd om te spelen man, anders kon het wel. Andere keer. Ik had het btw over het gratis spel.
En, werkt het?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:39 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de layout vooralsnog. Het is dan een soort rollercoaster met een niet doorbroken loop van begin tot einde. Eens kijken of dit wel de hoge traffic van 50+k inwoners.
ik zou nog even wachten tot december 2201quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Bart het volgende:
Zo, net binnen. Is die traffic-onzin al opgelost (kortste weg enzo)? Of kan ik beter nog even wachten met beginnen om ergernis te voorkomen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou nog even wachten tot december 2201
Het is voor 10% opgelost. Maar echt lekker spelen kan je nog niet. Maar je kan prima een stad bouwen zolang je weet dat wanneer je stad een beetje groot, alles naar de kut gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee serieus, kan ik beter nog ff een paar dagen wachten, of is de grootste ergernis nu al opgelost?
Nog ff wachten. Al is het nu ook wel leuk maar de traffic is nog niet goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Bart het volgende:
Of kan ik beter nog even wachten met beginnen om ergernis te voorkomen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat mij net opviel is dat politie en brandweer met loeiende sirenes wel netjes voor het rode stoplicht wachten
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat mij net opviel is dat politie en brandweer met loeiende sirenes wel netjes voor het rode stoplicht wachten
Dat is nog wel de ergste ja. Ben nu al een paar steden bijna verloren door die onzin. Maar je kan met service roads (bv van je vuilstort, windmolenpark of oliepompinstallatie) een handelsroute bouwen die dat grotendeels oplostquote:
goeie tip!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is nog wel de ergste ja. Ben nu al een paar steden bijna verloren door die onzin. Maar je kan met service roads (bv van je vuilstort, windmolenpark of oliepompinstallatie) een handelsroute bouwen die dat grotendeels oplost.
Wanneer komt die wanneer komt die wanneer komt die wanneerdie komtd wannenerner kodmjaj?????quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef jogy het volgende:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9381430.page
traffic patch!
Nu!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wanneer komt die wanneer komt die wanneer komt die wanneerdie komtd wannenerner kodmjaj?????
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef jogy het volgende:
traffic patch!
Ik ook! Direct maar even uittesten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Large update gedownload. Benieuwd of die patch inderdaad zal helpen
To slowquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef dennis3d het volgende:
gewoon hier posten.quote:• Traffic Improvements: Tuned traffic congestion and fixed some intersection traffic issues.
• Traffic improvements: Emergency Vehicles will drive in empty lanes to get around traffic at intersections.
• Traffic improvements: Emergency and Delivery vehicles get priority over regular traffic when leaving garage.
• All units and buildings can now be demolished using the bulldoze tool.
• Performance improvements for low spec systems.
• New Server: Asia 2 will be released Tuesday afternoon (PDT)!
Ik zat op mijn smartphone te kutten johquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
linkjes zijn voor mensen die van tabs houden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zat op mijn smartphone te kutten joh.
Dat is voldoende, gewoon geduld hebben en langzaam wordt het beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef jackson het volgende:
Ik word echt compleet gek van de ongeschoolde arbeiders.... Moet aan de lopende band mijn industrie afbreken. Uni / Hogeschool alles staan. Hoe doen jullie dit?
Ik doe het niet maar als je gewoon alles door elkaar mixed zonder na te denken of mensen er zouden willen wonen en de scholen in het midden pleurt zou het beter moeten gaan, omdat die eikels gewoon herpiderpiaans naar hun dichtsbijzijnde huis/werk gaat en als je industrie uit de weg zet komt er minder aan (quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef jackson het volgende:
Ik word echt compleet gek van de ongeschoolde arbeiders.... Moet aan de lopende band mijn industrie afbreken. Uni / Hogeschool alles staan. Hoe doen jullie dit?
SimCity opnieuw opstarten en gaat vanzelfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:06 schreef prefix1 het volgende:
moet ik patches zelf downloade of gebeurd da automatisch?!"
Het verkeer wordt er niet minder om hè. Alleen iets slimmer en als het goed is iets minder frontale vastlopers. Ik ga zo ook ff kiekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:06 schreef roy600 het volgende:
Patch ziet er slecht uit hoe ik het nu speel
Bij mij rijdt er nu verkeer door elkaar heenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Het verkeer wordt er niet minder om hè. Alleen iets slimmer en als het goed is iets minder frontale vastlopers. Ik ga zo ook ff kieken.
Dus het ziet er niet meer uit maar gaat wel sneller. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef roy600 het volgende:
[..]
Bij mij rijdt er nu verkeer door elkaar heenHet verkeer stroomt wel beter door volgens mij.
waar staan je eventuele fabrieken/pollution specialisaties? Kijk sowieso naar de windrichting.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net als bij de vorige stad problemen met het afval ophalen maar ik heb alle vuilnis wagens ingezet. En toch blijven ze maar weer zeuren en over de bacteriën. Of komt de bacteriën door wat anders??
Kan je afvaldump vol zitten? En bacteriën komen door lucht en grond vervuiling. Check je datamappen en windrichting.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net als bij de vorige stad problemen met het afval ophalen maar ik heb alle vuilnis wagens ingezet. En toch blijven ze maar weer zeuren en over de bacteriën. Of komt de bacteriën door wat anders??
Dat is het niet de fabrieken staan bijna tegen de landgrens aan. De wind staat uit de richting van de huizen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:36 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
waar staan je eventuele fabrieken/pollution specialisaties? Kijk sowieso naar de windrichting.
Het is mogelijk dat bovenstaande zooi over je commercie/huizen wordt geblazen...
valt het wel tegen bijbetaling te upgraden naar premium?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Na veel vragen op Twitter en Customer Support blijkt het echt geen optie om Premium te krijgen inplaats van BF3. Denk dat ik dan maar Need for Speed Most Wanted ga proberen. Dacht dat ik die al had, maar dat was Hot Pursuit
Tuurlijk, 30 euries kost Premium op dit moment...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
valt het wel tegen bijbetaling te upgraden naar premium?
ja maar dat is aanschaf compleet spel ipv upgrade van standard editionquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, 30 euries kost Premium op dit moment...
Premium heb ik ook al... Nog nooit mass effect gespeeld en veel goede dingen over gehoord. Niet een genre waar ik money aan uitgeef, maar dit is mooie kans om te gaan proberenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Na veel vragen op Twitter en Customer Support blijkt het echt geen optie om Premium te krijgen inplaats van BF3. Denk dat ik dan maar Need for Speed Most Wanted ga proberen. Dacht dat ik die al had, maar dat was Hot Pursuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |