picsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef dennis3d het volgende:
DIE TRAFFIC PATCH KOM SNEL...
300 k inwoners overal file dus ambulance en brandweer enzo ook allemaal dode en veel misdaad..
Ik heb geen tijd om te spelen man, anders kon het wel. Andere keer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef prefix1 het volgende:
[..]
nieuwe region beginnen? europa west 6?!
Nee regio is vol.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef prefix1 het volgende:
[..]
oke oke! welke server zit je en toevallig nog plekkie over in je region?
ok no problem!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb geen tijd om te spelen man, anders kon het wel. Andere keer. Ik had het btw over het gratis spel.
En, werkt het?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:39 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de layout vooralsnog. Het is dan een soort rollercoaster met een niet doorbroken loop van begin tot einde. Eens kijken of dit wel de hoge traffic van 50+k inwoners.
ik zou nog even wachten tot december 2201quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Bart het volgende:
Zo, net binnen. Is die traffic-onzin al opgelost (kortste weg enzo)? Of kan ik beter nog even wachten met beginnen om ergernis te voorkomen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou nog even wachten tot december 2201
Het is voor 10% opgelost. Maar echt lekker spelen kan je nog niet. Maar je kan prima een stad bouwen zolang je weet dat wanneer je stad een beetje groot, alles naar de kut gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee serieus, kan ik beter nog ff een paar dagen wachten, of is de grootste ergernis nu al opgelost?
Nog ff wachten. Al is het nu ook wel leuk maar de traffic is nog niet goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Bart het volgende:
Of kan ik beter nog even wachten met beginnen om ergernis te voorkomen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat mij net opviel is dat politie en brandweer met loeiende sirenes wel netjes voor het rode stoplicht wachten
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat mij net opviel is dat politie en brandweer met loeiende sirenes wel netjes voor het rode stoplicht wachten
Dat is nog wel de ergste ja. Ben nu al een paar steden bijna verloren door die onzin. Maar je kan met service roads (bv van je vuilstort, windmolenpark of oliepompinstallatie) een handelsroute bouwen die dat grotendeels oplostquote:
goeie tip!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is nog wel de ergste ja. Ben nu al een paar steden bijna verloren door die onzin. Maar je kan met service roads (bv van je vuilstort, windmolenpark of oliepompinstallatie) een handelsroute bouwen die dat grotendeels oplost.
Wanneer komt die wanneer komt die wanneer komt die wanneerdie komtd wannenerner kodmjaj?????quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef jogy het volgende:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9381430.page
traffic patch!
Nu!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wanneer komt die wanneer komt die wanneer komt die wanneerdie komtd wannenerner kodmjaj?????
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef jogy het volgende:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9381430.page
traffic patch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |