ik zou nog even wachten tot december 2201quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Bart het volgende:
Zo, net binnen. Is die traffic-onzin al opgelost (kortste weg enzo)? Of kan ik beter nog even wachten met beginnen om ergernis te voorkomen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou nog even wachten tot december 2201
Het is voor 10% opgelost. Maar echt lekker spelen kan je nog niet. Maar je kan prima een stad bouwen zolang je weet dat wanneer je stad een beetje groot, alles naar de kut gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee serieus, kan ik beter nog ff een paar dagen wachten, of is de grootste ergernis nu al opgelost?
Nog ff wachten. Al is het nu ook wel leuk maar de traffic is nog niet goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Bart het volgende:
Of kan ik beter nog even wachten met beginnen om ergernis te voorkomen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat mij net opviel is dat politie en brandweer met loeiende sirenes wel netjes voor het rode stoplicht wachten
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat mij net opviel is dat politie en brandweer met loeiende sirenes wel netjes voor het rode stoplicht wachten
Dat is nog wel de ergste ja. Ben nu al een paar steden bijna verloren door die onzin. Maar je kan met service roads (bv van je vuilstort, windmolenpark of oliepompinstallatie) een handelsroute bouwen die dat grotendeels oplostquote:
goeie tip!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is nog wel de ergste ja. Ben nu al een paar steden bijna verloren door die onzin. Maar je kan met service roads (bv van je vuilstort, windmolenpark of oliepompinstallatie) een handelsroute bouwen die dat grotendeels oplost.
Wanneer komt die wanneer komt die wanneer komt die wanneerdie komtd wannenerner kodmjaj?????quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef jogy het volgende:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9381430.page
traffic patch!
Nu!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wanneer komt die wanneer komt die wanneer komt die wanneerdie komtd wannenerner kodmjaj?????
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef jogy het volgende:
traffic patch!
Ik ook! Direct maar even uittesten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Large update gedownload. Benieuwd of die patch inderdaad zal helpen
To slowquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef dennis3d het volgende:
gewoon hier posten.quote:• Traffic Improvements: Tuned traffic congestion and fixed some intersection traffic issues.
• Traffic improvements: Emergency Vehicles will drive in empty lanes to get around traffic at intersections.
• Traffic improvements: Emergency and Delivery vehicles get priority over regular traffic when leaving garage.
• All units and buildings can now be demolished using the bulldoze tool.
• Performance improvements for low spec systems.
• New Server: Asia 2 will be released Tuesday afternoon (PDT)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |