Mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:57 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Waarom wel:
Het is een mega-verslavend spel
Het is een zeer vermakelijk spel
Alle huidige bugs worden nog wel gefixed.
Waaom niet?
Wel omdat het eigenlijk erg tof is en de bugs die erin zitten wel gefixed worden (hopelijk).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Jij moet niets.
Ik had graag wat input van mensen gehad die het spel al spelen.
Waarom wel , waarom niet.
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel omdat het eigenlijk erg tof is en de bugs die erin zitten wel gefixed worden (hopelijk).
Niet omdat de game op dit moment alleen tof is tot je ongeveer 80k inwoners in je stad hebt en door de enorme hoeveelheid bugs.
a.s. vrijdag krijg je een pop up scherm zodra je Origin opstart, en dan kun je het spel downloaden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:49 schreef _NZT_ het volgende:
Wanneer mogen we die game cashen, wel mail gehad, maar geen enkele duidelijkheid wanneer Nederland nou dat pop-up venster krijgt.
Dus we zijn als laatste aan de beurtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
a.s. vrijdag krijg je een pop up scherm zodra je Origin opstart, en dan kun je het spel downloaden.
Tot en met 22 maart werden landen enabled voor de pop up stond bij mij in de mail.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Ditmaal niet. Azië en Amerika krijgen de pop up pas zaterdag.
Bij mij ook, maar in de FAQ staat voor Azie en Amerika 23 maart.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef _NZT_ het volgende:
Tot en met 22 maart werden landen enabled voor de pop up stond bij mij in de mail.
SC4, gewoon, omdat ik dan weet hoe het ook kan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Voor welk spel gaan jullie? Ik zit te denken aan MOHW, NFS of SC4.
Ik twijfel aan NFS en SC, ik weet niet of deze NFS leuk is en SC4 lijkt me best lastig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
SC4, gewoon, omdat ik dan weet hoe het ook kan.
Valt best mee, zolang je maar meteen begint met meerdere steden in de regio, die vullen elkaar (wel goed) aan. En probeer ze allemaal een beetje gelijk op te laten komen in het begin, tot een inwonertje 20 a 30.000 en dan kan je hier en daar steeds iets wilder gaanquote:
Ik speel niet in een vaste regio. Op een of andere manier kan ik alleen maar kiezen uit de regio's die door Simcity wordt aangegeven en dan is het zoeken naar iemand die een land vrij heeft en in de hoop dat die niet verlaten is zodat je alles kunt opknappenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Hawke het volgende:
Is er nog een specifieke regio waar alle mensen hier actief zijn? Of is dat verdeeld?
ik heb geen idee, geen SC4 iig, die heb ik al 2x..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Voor welk spel gaan jullie? Ik zit te denken aan MOHW, NFS of SC4.
Is nu in de aanbieding op Origin voor 8 pond (Bijna alle games zijn trouwens in de aanbieding, en best mooie korting ook nog.)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |