a.s. vrijdag krijg je een pop up scherm zodra je Origin opstart, en dan kun je het spel downloaden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:49 schreef _NZT_ het volgende:
Wanneer mogen we die game cashen, wel mail gehad, maar geen enkele duidelijkheid wanneer Nederland nou dat pop-up venster krijgt.
Dus we zijn als laatste aan de beurtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
a.s. vrijdag krijg je een pop up scherm zodra je Origin opstart, en dan kun je het spel downloaden.
Tot en met 22 maart werden landen enabled voor de pop up stond bij mij in de mail.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Ditmaal niet. Azië en Amerika krijgen de pop up pas zaterdag.
Bij mij ook, maar in de FAQ staat voor Azie en Amerika 23 maart.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef _NZT_ het volgende:
Tot en met 22 maart werden landen enabled voor de pop up stond bij mij in de mail.
SC4, gewoon, omdat ik dan weet hoe het ook kan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Voor welk spel gaan jullie? Ik zit te denken aan MOHW, NFS of SC4.
Ik twijfel aan NFS en SC, ik weet niet of deze NFS leuk is en SC4 lijkt me best lastig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
SC4, gewoon, omdat ik dan weet hoe het ook kan.
Valt best mee, zolang je maar meteen begint met meerdere steden in de regio, die vullen elkaar (wel goed) aan. En probeer ze allemaal een beetje gelijk op te laten komen in het begin, tot een inwonertje 20 a 30.000 en dan kan je hier en daar steeds iets wilder gaanquote:
Ik speel niet in een vaste regio. Op een of andere manier kan ik alleen maar kiezen uit de regio's die door Simcity wordt aangegeven en dan is het zoeken naar iemand die een land vrij heeft en in de hoop dat die niet verlaten is zodat je alles kunt opknappenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Hawke het volgende:
Is er nog een specifieke regio waar alle mensen hier actief zijn? Of is dat verdeeld?
ik heb geen idee, geen SC4 iig, die heb ik al 2x..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Voor welk spel gaan jullie? Ik zit te denken aan MOHW, NFS of SC4.
Is nu in de aanbieding op Origin voor 8 pond (Bijna alle games zijn trouwens in de aanbieding, en best mooie korting ook nog.)quote:
Ik denk dat dat iets is waar we allemaal tegenaan gaan lopen. Je gaat niet elke dag al je steden langsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef Cowamundo het volgende:
En na 4 dagen ben ik weer als enige over in de regio!![]()
![]()
Iemand een regio waar mensen wel fanatiek spelen en blijven spelen?
Voeg me toe en laat me weten welke server, origin naam: Cowamundo
Hmm, wel een uitdagingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Valt best mee, zolang je maar meteen begint met meerdere steden in de regio, die vullen elkaar (wel goed) aan. En probeer ze allemaal een beetje gelijk op te laten komen in het begin, tot een inwonertje 20 a 30.000 en dan kan je hier en daar steeds iets wilder gaan.
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee, geen SC4 iig, die heb ik al 2x..
MOH is ruk inderdaad, ik ben echt benieuwd naar NFS ( hou wel van games a la TDU1 en 2 en dat soort). Maar ik hoorde dat NFS ook niet echt super is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:30 schreef VelitoX het volgende:
MOHW zowieso niet, totaal wanproduct. Ik heb NFS en DS3 om uit te kiezen, wss ga ik voor NFS. Mass Effect 3 is zowieso een aanrader als je hem nog niet hebt, volop single player content, aardige multiplayer co-op mode (met gratis dlc voor die mode). En BF3 is natuurlijk ook prima als je die nog niet hebt (zoveel beter dan MOHW).
ik zou niet weten waarom je muis trager moet gaan reageren als je door een scope kijkt, bloedirritant..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef VelitoX het volgende:
Bij MOH is vooral mn persoonlijke irritatie dat je muissens niet automatisch lager wordt als je door de scope kijkt (zoals bij elke andere normale shooter).... Doordat mn muissens voor het rondkijken nogal hoog is normaal gesproken, kan ik dus niet goed aimen (muis gaat te snel).... Baggerproduct dus. Voor shooter liefhebbers van multiplayer gok ik dat BF3 zowieso actiever online is ook
.
kan je de steam versie niet registreren op origin?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:23 schreef jogy het volgende:
Ik ga wel voor plants vs zombies, de rest doet me niks, ik twijfel, eigenlijk wil ik gewoon sc4 kopen, dan heb ik het tenminste op schijf, via steam en origin..
He gaat om het principequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je de steam versie niet registreren op origin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |