Godverrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet. Maarja, Bejeweled is ook best een leuk spel hoor
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:52 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Hoe verander ik mijn geboortedatum op Origin?
woow hoe krijg je da voor elkaar?! 300k inwoners pffoee:Oquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef dennis3d het volgende:
DIE TRAFFIC PATCH KOM SNEL...300 k inwoners overal file dus ambulance en brandweer enzo ook allemaal dode en veel misdaad..
Over het algemeen verandert de geboorte datum van mensen nietquote:
Check je email. Vanaf de 21ste kun je je game kiezen.quote:
Alleen maar winkels en huizen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:05 schreef prefix1 het volgende:
[..]
woow hoe krijg je da voor elkaar?! 300k inwoners pffoee:O
10 k zat ik op alleen dan moet je veel brandweer enzo en stroom dan gaat het rond de 4 tot 5 k hangen..quote:
kan je een screen van je stad make ben wel benieuwd!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef dennis3d het volgende:
10 k zat ik op alleen dan moet je veel brandweer enzo en stroom dan gaat het rond de 4 tot 5 k hangen..
Zal binnekort wel even posten nu met andere bezig..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef prefix1 het volgende:
[..]
kan je een screen van je stad make ben wel benieuwd!!
oke oke! welke server zit je en toevallig nog plekkie over in je region?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef dennis3d het volgende:
Zal binnekort wel even posten nu met andere bezig..Let wel op met dit soort steden veel file en heb 62 k afvalbakken en er worden er maar 1200 opgehaald omdat er 16 vrachtwagens in de file staan
picsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef dennis3d het volgende:
DIE TRAFFIC PATCH KOM SNEL...
300 k inwoners overal file dus ambulance en brandweer enzo ook allemaal dode en veel misdaad..
Ik heb geen tijd om te spelen man, anders kon het wel. Andere keer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef prefix1 het volgende:
[..]
nieuwe region beginnen? europa west 6?!
Nee regio is vol.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef prefix1 het volgende:
[..]
oke oke! welke server zit je en toevallig nog plekkie over in je region?
ok no problem!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb geen tijd om te spelen man, anders kon het wel. Andere keer. Ik had het btw over het gratis spel.
En, werkt het?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:39 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de layout vooralsnog. Het is dan een soort rollercoaster met een niet doorbroken loop van begin tot einde. Eens kijken of dit wel de hoge traffic van 50+k inwoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |