SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ReviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes
Tutorials, tips, tricks & strategySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Regio'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Teamspeak serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP door TigerXtrm, Regio overzicht door Mschol. Bijgewerkt door STING
[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 18-03-2013 22:33:47 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Mijn twee productiesteden gaan ten onder aan files dus. Zelfs met die handelspoorten met rails en have gaat het niet lekker.
. Nu heb ik één stad gehalveerd qua inwoners en commercie in de (ijdele
) hoop dat de siles minder worden maar nee, het enige wat werkt is een avenue bouwen zonder aftakking
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 18-03-2013 om 21:05:12FLASH: Electronic Arts says CEO John Riccitiello to step down reageer retweet
![]()
duurt ook veel te lang voordat ze de goederen bij grote handelspoorten oppikken.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Was hij verantwoordelijk voor simcity ?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef CaptainObvious39 het volgende:
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 18-03-2013 om 21:05:12FLASH: Electronic Arts says CEO John Riccitiello to step down reageer retweet
![]()
Het is/was de CEO, dus die is overal verantwoordelijk voor binnen EA lijkt me zo.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was hij verantwoordelijk voor simcity ?We zullen zien, zei de blinde.![]()
Als CEO ben je voor alles verantwoordelijk in principe.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was hij verantwoordelijk voor simcity ?![]()
En de treinen zijn een druppel op een hete plaat maar die boot is wel tof. Jammer alleen dat je niet kan kiezen wat er geleverd/opgehaald moet worden, een prioriteitenlijstje dus. Ik heb altijd te weinig import in één van de steden en altijd te weinig plek voor plastic en olie bij de andere. Eventueel moet ik dus een handelspoort maken met alleen maar plastic export en die aan de rails hangen oid?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef Curlbrah het volgende:
duurt ook veel te lang voordat ze de goederen bij grote handelspoorten oppikken.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Hij is wel degene die de lijn uit zet. Hij zal wel schade opgelopen hebben met BF3 en Simcity is de druppel?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was hij verantwoordelijk voor simcity ?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Het is net als de brandjes die opeens uit slaan als je een bepaald aantal inwoners heeft, er zit vast een trigger in, als je het heel rustig hebt komen de rampen op je af, zoiets.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef Ensiferum het volgende:
Ligt het aan mij of krijg je echt om de haverklap een ramp?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
klopt wel; krijg ze vaker bij goedlopende stedenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
SWTOR niet vergeten.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij is wel degene die de lijn uit zet. Hij zal wel schade opgelopen hebben met BF3 en Simcity is de druppel?
SWTOR, MoH, SimCity, Mass Effect...![]()
Press release http://investor.ea.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=749234quote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef CaptainObvious39 het volgende:
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 18-03-2013 om 21:05:12FLASH: Electronic Arts says CEO John Riccitiello to step down reageer retweet
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.![]()
Mass effect viel uiteindelijk wel mee volgens mij. Maar SWTOR is wel een hele grote inderdaad, ben er zelf ook ingetraptquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
SWTOR niet vergeten.
SWTOR, MoH, SimCity, Mass Effect...,
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Oke.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Zou Lucy haar CV al klaarliggen voor opvolging?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Zal ik morgen even doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Kom naar Antarctica en voeg mij, Rebbrown, toe. Dan kan je als het goed is de regio joinen. Er zitten al een goed aantal Fok!ers![]()
![]()
Het punt is echter dat, als alles zou werken zoals het beloofd was, het geen kut spel is. Zelfs in de huidige staat kan ik me er wel enkele uren mee vermaken. Maar ook ik had enige teleurstelling verwacht, want EA, maar de hoeveelheid bullshit die we de afgelopen weken te voorduren hebben gekregen is echt niet van deze wereld. Er zijn gewoon keiharde beloftes gemaakt die niet zijn nagekomen. En aan de andere kans is glashard tegen iedereen gelogen. Niet alleen van EA (daar verwachten we het van) maar ook door Maxis zelf.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Worker shortage, 2 gebouwen verderop, failliet omdat ze geen workers kunnen vinden..Simcity logica.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Het is nog wel te redden maar dit had inderdaad meteen goed moeten zijn. Als Always online en de grootte van de mappen het enige was geweest (de geplande zaken) dan hadden ze het nog wel kunnen verantwoorden (het is een sociaal spel geworden en specialisaties zijn de sleutel) maar de oerdomheid van de AI, alle bijna terminale kinderziektes en het servergezeik waar ze nog steeds niet bovenop zijn gekomen maakt het een treurig en stervend geheel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
hij verlaat een zinkend schip dusssquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Press release http://investor.ea.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=749234"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Mijn stad wordt alweer groter! ECHT een aanrader om wat meer ruimte over te houden zoals ik, maakt het veel leuker i.p.v. alles in hokjes weggepropt!![]()
![]()
Ook daar ben ik het niet mee eens overigens, het zal best even leuk zijn, maar uiteindelijk blijft het een vrij vergetelijke SimTown met beperkte opties en dwingerige gameplay.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het punt is echter dat, als alles zou werken zoals het beloofd was, het geen kut spel is.
De engine zelf is ook raar, sims schijnen bijvoorbeeld 's ochtends hun huis te verlaten om werk te zoeken, en gaan 's avonds in een heel ander huis weer slapen, om de volgende ochtend mogelijk weer bij een heel andere werkgever een dagbaantje te gaan doen. Een simulator van het precariaat zeg maar, ook zijn de sims die naar andere steden gaan niet volledig gesimuleerd, maar in feite gewoon een abstractie zoals ook in SC4 gebeurde (ze komen niet real time aan in de andere stad bij hun werk). Detail is er dus wel, maar erg logisch is het niet.
Zo zijn er nog wel meer fouten, maar met name de onvrijheid omtrent de grootte van de wegen/density van de zones is storend.
Kortom, niet alleen het online gebeuren is het probleem (sterker nog, simcity zou best leuk kunnen zijn als online game, als het maar goed geimplementeerd was), het hele spel is kaduuk.![]()
nee, hij is er geheid gewoon uitgeknikkerd, maar de PR machine zet dat om in dat hij vrijwillig weggaat..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hij verlaat een zinkend schip dusss![]()
het is dan ook geen verrot spel, het spel opzich had vanaf launch prima kunnen zijn indien:quote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.
A) de servers geen issue's hadden
B) pathfinding/AI gewoon normaal was (perfect hoeft niet!)
C) Er niet zulke tegenstrijdige berichten qua modding zouden zijn gekomen..![]()
Toegevoegd aan de OP.quote:
Sowieso de OP even een beetje opgeschoond, hij was aardig lang geworden.![]()
Ah, weer wat nieuws
Ben lekker aan het bouwen, en ineens is de connectie weer (eens) verdwenen. --> rollback. Kan weer beginnen met m'n stad van een uur geleden..
Ik speel maar weer verder en bouw op een andere manier, want altijd nieuwe inzichten.
Sluit het spel daarna netjes af, om het later in de avond weer op te starten.
Ik laad het level --> Is het ineens weer de eerste versie van m'n stad, voor de rollback. Alsof de rollback en het op een andere manier bouwen daarna nooit gebeurd is.
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Tip: Als je blijft stedenhoppen heb je een tijdje dat je stad niet helemaal volgepropt is met files buiten de stad en kunnen de goederen gehaald en gebracht worden, als je blijft switchen is er niets een de hand
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
http://news.ea.com/press-(...)ore-1-million-launch
![]()
Mee eens. Behalve de traffic - problems. Dat vind ik echt irritant! ( de kleine maps neem ik op de koop toe, nog even wachten en dat is opgelost, lijkt me zo.. )quote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Anonyappelmous het volgende:
Vet veel zeikers hier man over Simcity, het is gewoon een tof spel!Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
http://news.ea.com/press-(...)ore-1-million-launch
![]()
[..]
Mee eens. Behalve de traffic - problems. Dat vind ik echt irritant! ( de kleine maps neem ik op de koop toe, nog even wachten en dat is opgelost, lijkt me zo.. )quote:SimCity mayors to date have built enough road and railroad tracks to circle the globe more than 40,000 times
die statistieken zijn dan wel grappig om te zien![]()
![]()
Krijg zojuist deze mbt gratis spelhttps://help.ea.com/nl/article/simcity-something-extraquote:De burgemeesters van SimCity zijn heel belangrijk voor het team van Maxis. We weten dat er problemen zijn geweest en we willen jullie enorm bedanken voor jullie steun en vertrouwen in ons. Het goede nieuws is dat de grootste problemen zijn opgelost en dat spelers volop van de game genieten. We krijgen positieve feedback van onze fans en we weten dat veel spelers heel enthousiast zijn over deze nieuwe SimCity.
Als teken van waardering bieden we je een gratis PC-game van EA aan, die je kunt downloaden via Origin*. Burgemeesters die hun exemplaar van SimCity voor 26 maart hebben geactiveerd op Origin, kunnen later deze week een gratis game kiezen via een venster in de Origin-client. Dit venster wordt per land geopend, dus sommige spelers zullen eerder kunnen kiezen dan andere. Op 22 maart zal dit venster voor iedereen ter wereld toegankelijk zijn.
We willen graag dat alle spelers een gratis spel krijgen, dus registreer je game voor 26 maart, 2013 om 07:59 uur. Je kunt tot 30 maart 2013, 07:59 uur je gratis game claimen. Ga voor meer informatie, waaronder uitleg over het downloaden van de gratis game en een lijst van verkrijgbare games, naar onze FAQ. We hebben een aantal hele goede games ter beschikking besteld, dus kies er eentje uit voor je Origin-bibliotheek!
Met vriendelijke groet,
Maxis![]()
Ah, net de mail binnengekregen dat ik een spel mag claimen. Heb nog geen van alle
https://help.ea.com/nl/article/simcity-something-extra![]()
Haha wie zei paar delen geleden die lijst met games, volgens mij klopt het exact.quote:Battlefield 3 (Standard Edition)
Bejeweled 3
Dead Space 3 (Standard Edition)
Mass Effect 3 (Standard Edition)
MOHW (Standard Edition)
NFS Most Wanted (Standard Edition)
Plants vs. Zombies
SimCity 4 Deluxe Edition![]()
Nog geen mail gehad. Ik ga maar eens naar bedje.Kijk morgen wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
MOHW stond niet in zijn lijst, maar de rest klopt wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef DaFan het volgende:
Haha wie zei paar delen geleden die lijst met games, volgens mij klopt het exact.
[..]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Een bericht van SimCity
De burgemeesters van SimCity zijn heel belangrijk voor het team van Maxis. We weten dat er problemen zijn geweest en we willen jullie enorm bedanken voor jullie steun en vertrouwen in ons. Het goede nieuws is dat de grootste problemen zijn opgelost en dat spelers volop van de game genieten. We krijgen positieve feedback van onze fans en we weten dat veel spelers heel enthousiast zijn over deze nieuwe SimCity.
Als teken van waardering bieden we je een gratis PC-game van EA aan, die je kunt downloaden via Origin*. Burgemeesters die hun exemplaar van SimCity voor 26 maart hebben geactiveerd op Origin, kunnen later deze week een gratis game kiezen via een venster in de Origin-client. Dit venster wordt per land geopend, dus sommige spelers zullen eerder kunnen kiezen dan andere. Op 22 maart zal dit venster voor iedereen ter wereld toegankelijk zijn.
We willen graag dat alle spelers een gratis spel krijgen, dus registreer je game voor 26 maart, 2013 om 07:59 uur. Je kunt tot 30 maart 2013, 07:59 uur je gratis game claimen. Ga voor meer informatie, waaronder uitleg over het downloaden van de gratis game en een lijst van verkrijgbare games, naar onze FAQ. We hebben een aantal hele goede games ter beschikking besteld, dus kies er eentje uit voor je Origin-bibliotheek!
Met vriendelijke groet,
Maxis
Kan iemand dit bevestigen?![]()
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
http://seclists.org/fulldisclosure/2013/Mar/155
http://arstechnica.com/se(...)o-hijack-player-pcs/
Bug in EA’s Origin game platform allows attackers to hijack player PCs
Even vermelden.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Gaat redelijk nu:
Zit nu op de uitdaging om een approval rating van 85% vast te houden en ben net begonnen met het bouwen van een international airport."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
waarom 85% vast houden? de mayor villa bonus dingen?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Gaat redelijk nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit nu op de uitdaging om een approval rating van 85% vast te houden en ben net begonnen met het bouwen van een international airport.
er zit een bugje in: slopen en de teller van 75% wordt gereset![]()
![]()
In mijn huidige stad haal ik de 75 % niet eens.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: