dlcompare.comquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:33 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand een site waar je het nog een beetje goedkoop kunt kopen? Origin prijzen zijn namelijk wel erg hoog...
quote:Ik ben minderjarig. Hoe kom ik aan mijn spel?
Gebruikers die jonger zijn dan de leeftijd die is vereist om toegang te krijgen tot interactieve online diensten krijgen automatisch een exemplaar van SimCity 4: Deluxe Edition en Bejeweled 3. Deze games worden de komende dagen direct toegevoegd aan de bibliotheek Mijn games. Je hoeft geen actie te ondernemen. Als je deze games niet vóór 31 maart 2013 in de bibliotheek Mijn games ziet, kun je contact opnemen met help.origin.com.
waarschijnlijk omdat de waarde van die 2 spellen veel minder is t.o.v. een BF3, en kleine kinderen sneller op een game zijn uitgekeken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarom krijgen minderjarigen twee games.
Van mass effect moet je wel 1 en 2 hebben gespeeld voordat je het echt leuk vindt/ begrijpt volgens mij, dus ga denk maar voor dead space.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
die + BF3, nfs heb ik vrij weinig mee..
volgens mij heb ik ME1 & 2 op steam...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Van mass effect moet je wel 1 en 2 hebben gespeeld voordat je het echt leuk vindt/ begrijpt volgens mij, dus ga denk maar voor dead space.
Edit: En BF3 heb ik al op ps3
Niet. Maarja, Bejeweled is ook best een leuk spel hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:52 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Hoe verander ik mijn geboortedatum op Origin?
Godverrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet. Maarja, Bejeweled is ook best een leuk spel hoor
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:52 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Hoe verander ik mijn geboortedatum op Origin?
woow hoe krijg je da voor elkaar?! 300k inwoners pffoee:Oquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef dennis3d het volgende:
DIE TRAFFIC PATCH KOM SNEL...300 k inwoners overal file dus ambulance en brandweer enzo ook allemaal dode en veel misdaad..
Over het algemeen verandert de geboorte datum van mensen nietquote:
Check je email. Vanaf de 21ste kun je je game kiezen.quote:
Alleen maar winkels en huizen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:05 schreef prefix1 het volgende:
[..]
woow hoe krijg je da voor elkaar?! 300k inwoners pffoee:O
10 k zat ik op alleen dan moet je veel brandweer enzo en stroom dan gaat het rond de 4 tot 5 k hangen..quote:
kan je een screen van je stad make ben wel benieuwd!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef dennis3d het volgende:
10 k zat ik op alleen dan moet je veel brandweer enzo en stroom dan gaat het rond de 4 tot 5 k hangen..
Zal binnekort wel even posten nu met andere bezig..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef prefix1 het volgende:
[..]
kan je een screen van je stad make ben wel benieuwd!!
oke oke! welke server zit je en toevallig nog plekkie over in je region?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef dennis3d het volgende:
Zal binnekort wel even posten nu met andere bezig..Let wel op met dit soort steden veel file en heb 62 k afvalbakken en er worden er maar 1200 opgehaald omdat er 16 vrachtwagens in de file staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |