SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Word echt schijtziek van die kriebel in m'n neus.
Druipt constant waterig snot uit m'n neus en hou de hele tijd m'n mond open zo van "ik moet zo niezen" en traanogen van "ik moet zo niezen" en dat blijft dan zo gewoon de hele tijd, ongeacht of ik nou moet niezen of niet
Fuck the EBU.![]()
Joh, dat heb ik meer dan 2 jaar gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
Word echt schijtziek van die kriebel in m'n neus.
Druipt constant waterig snot uit m'n neus en hou de hele tijd m'n mond open zo van "ik moet zo niezen" en traanogen van "ik moet zo niezen" en dat blijft dan zo gewoon de hele tijd, ongeacht of ik nou moet niezen of niet![]()
![]()
Arme jijquote:Op maandag 18 maart 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik meer dan 2 jaar gehad
Fuck the EBU.![]()
Ja was wel kut ja, belemmerde me vooral met sporten en had nooit concentratie omdat m'n kop gewoon propvol zat dus ook hoofdpijn. Lang leve de KNO dokter en zijn operatiequote:![]()
![]()
Wel beter dat het daardoor verholpen is danquote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was wel kut ja, belemmerde me vooral met sporten en had nooit concentratie omdat m'n kop gewoon propvol zat dus ook hoofdpijn. Lang leve de KNO dokter en zijn operatie
Nog steeds kut dat je hetzelfde gevoel kan krijgen als er griep op komt
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog nooit griep gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel beter dat het daardoor verholpen is dan
Nog steeds kut dat je hetzelfde gevoel kan krijgen als er griep op komtGelukkig
![]()
whutquote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit griep gehadGelukkig
![]()
![]()
De laatste keer dat ik überhaupt koorts had was het de dag na m'n neusoperatie, vond m'n lichaam niet zo leuk en ging alle medicijnen eruitzweten, en spierpijn overal johquote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice.
De laatste keer dat ik griep had was ik 8 kilo afgevallen in 5 dagen.Ging te fur.
.
![]()
minder nakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef GekkePoes het volgende:
Een loopneus in combinatie met een zere en onstoken puistje aan de binnenkant van de neus![]()
![]()
Mensen die ziek worden
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Het beste is gewoon een beetje van dit en een beetje van dat.![]()
![]()
Mijn lichaam is sowieso vercrackt
Moet echt een keer uit elkaar gehaald worden en opnieuw (góéd) in elkaar gezet worden
Fuck the EBU.![]()
![]()
Dat zijn echt fijne grinders trouwens, die die thc-haartjes opvangen waar je uiteindelijk ook een vette joint mee kan bouwenZo eentje heeft Henk er ook
Fuck the EBU.![]()
Er zijn vast genoeg fokkers die je uit elkaar willen trekkenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
Moet echt een keer uit elkaar gehaald worden en opnieuw (góéd) in elkaar gezet worden![]()
![]()
Ik verwachtte idd al een reactie in die trantquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg fokkers die je uit elkaar willen trekken
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt fijne grinders trouwens, die die thc-haartjes opvangen waar je uiteindelijk ook een vette joint mee kan bouwenZo eentje heeft Henk er ook
![]()
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
http://wegwijslezer.nl/php/vreemd.phpquote:
Die reacties![]()
![]()
Een pillenmaler, een knoflookpersZijn vast trollers
quote:Dit noemen ze een vespuccier. Werd gebruikt in de romeinse tijd om pecannoten te vermalen. peacannoten waren een delicatesse en julius ceasar liet ze speciaal importeren naar het vaste land. De vermalers waren echt een hoogwaardig staaltje enginering in die tijd. Ijzer zo bewerken was een kunst in die tijd daarom zijn ze nu ook veel waard. Ik schat dat je hier bij een verzamelaar toch wel 1000 euro voor krijgt. Succes!
Fuck the EBU.![]()
Ik weet wel iemand.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
Moet echt een keer uit elkaar gehaald worden en opnieuw (góéd) in elkaar gezet worden![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Of gewoon die ene vriend van Mur vragen.![]()
je was me voor
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
Maar zetten jullie me dan ook weer in elkaar?Je vraagt wel heeeel veel.
![]()
iddquote:
Als hij er nou gewoon even aan had geroken had hij z'n eigen conclusies al kunnen trekken
Fuck the EBU.![]()
Tuurlijk, dr. Vas to the rescuequote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
Maar zetten jullie me dan ook weer in elkaar?![]()
Nou oke dan MAAK jij je pannekoeken voortaan maar zelf.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als maker, enkel als sloper.True story.
![]()
Zo bedoel ik het niet, het spijt me schatje. vergeef me.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou oke dan MAAK jij je pannekoeken voortaan maar zelf.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, het spijt me schatje. vergeef me.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg fokkers die je uit elkaar willen trekken
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik heb ze even gemailt met het juiste antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Want zo ben ik.
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb ze even gemailt met het juiste antwoord.Want zo ben ik.
Fuck the EBU.![]()
Nou iemand hier heeft mijn nek stevig onder handen genomen en het heeft niet geholpenYour beauty never ever scared me.![]()
Wat?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Pff nog anderhalf uur tot mijn relatie voorbij is
Niet zo negatief doen nou. Helpt je nietquote:Op maandag 18 maart 2013 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Pff nog anderhalf uur tot mijn relatie voorbij is![]()
Vrolijk doen en doen alsof er niks is werkt ook niet. Ik weet het gewoon zeker nml anders zei ik het nietquote:Op maandag 18 maart 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen nou. Helpt je nietYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrolijk doen en doen alsof er niks is werkt ook niet. Ik weet het gewoon zeker nml anders zei ik het niet![]()
![]()
vandaag weer eens l&m gekocht sinds lange tijd, misschien niet het lekkerste om te roken maar die geur![]()
![]()
Ik weet het. Probeer ook rustig te blijven hoor anders wordt ik gekquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
Er is ook een tussengebied schatje..
Probeer rustig te blijven.. het kan hooguit fout gaan.Your beauty never ever scared me.![]()
ik moest altijd zwaar kohalzen van l&mquote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Trollscience het volgende:
vandaag weer eens l&m gekocht sinds lange tijd, misschien niet het lekkerste om te roken maar die geur![]()
shag/peuken? onaangestoken/om te roken?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik moest altijd zwaar kohalzen van l&m![]()
peuken, en om zelf te roken ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
shag/peuken? onaangestoken/om te roken?![]()
toen ik nog blowde altijd marlboro jointjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook in je joints? dat vind ik nooit zo lekker, pak dan meestal john player of pall mall![]()
in joints vind ik het dan weer niet vies gek genoegquote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook in je joints? dat vind ik nooit zo lekker, pak dan meestal john player of pall mall![]()
![]()
Roken en ook voor joints.. vaker ook West in joints..quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook in je joints? dat vind ik nooit zo lekker, pak dan meestal john player of pall mall
Merk wel dat west tabak makkelijker vergruist dan pall mall en daardoor krijg je een wat dunnere joint.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Shag, van die goedkope met hele zachte smaak. Peuken zijn er zo snel doorheen andersquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie eigenlijk shag? of breken jullie je peuken kapot (ik vind dat zo kut)
![]()
![]()
NOOIT shag.. vind ik niet te roken... altijd peukenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie eigenlijk shag? of breken jullie je peuken kapot (ik vind dat zo kut)
Je moet slim zijn. likken over waar de vloei over elkaar is geplakt, dan trek je het er zo vanaf.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
vond peuken het chillste, maar die American spirit was ook wel erg chill.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
![]()
Gek genoeg vind ik jou meer een shagroker-typequote:Op maandag 18 maart 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond peuken het chillste, maar die American spirit was ook wel erg chill.![]()
![]()
Wel goedkoper.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik jou meer een shagroker-type
Rookte ook altijd shag toen ik geen geld had.![]()
![]()
Zijn er hier eigenlijk ook blowers die niet roken?
2 van mijn kameraden blowen namelijk alleen
edit: Zitten ook altijd te bitchen als ik wil gaan roken xxDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja hiero, gestopt sinds juliquote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
edit: Zitten ook altijd te bitchen als ik wil gaan roken xxD![]()
![]()
Nee alleen als je dan een kus wil geven ok gr gr, einde discussie.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
en ook bitchen als een ander wil roken.![]()
ben je nieuw?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
edit: Zitten ook altijd te bitchen als ik wil gaan roken xxD![]()
Maken jullie altijd zelf een bong, of hebben jullie een echte?
Ik had een echte, maar die was kapot gegaan, maar dat vond ik toch klote, om dat ding schoon te maken.
Dus altijd een fles en een pen en plakband mee en dan zelf wat maken.![]()
![]()
flesje, pen/jointding en plakband/kauwgomquote:Op maandag 18 maart 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
Maken jullie altijd zelf een bong, of hebben jullie een echte?
Ik had een echte, maar die was kapot gegaan, maar dat vond ik toch klote, om dat ding schoon te maken.
Dus altijd een fles en een pen en plakband mee en dan zelf wat maken.net wat voor handen is
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Tabak is zo fucking ranzig. Ik smoke dan ook altijd puur.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
edit: Zitten ook altijd te bitchen als ik wil gaan roken xxD
Als je in je broekt pist weet je in ieder geval zeker hoe het afloopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik pis bijna in mijn broek van de zenuwen
Hihiquote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je in je broekt pist weet je in ieder geval zeker hoe het afloopt.
Your beauty never ever scared me.![]()
Hij komt over een kwartier thuis.. Als hij thuis komt gaat hij zeker weten na me toe om het slechte nieuws te vertellen maar maybe dat hij ook niet thuis komt en de situatie gaat ontvluchten bij vriendenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Wonen jullie nou eigenlijk bij elkaar? Ik volgde dat niet zo omdat je het over 'eigen kamer' had, oorspronkelijk huisgenoten ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij komt over een kwartier thuis.. Als hij thuis komt gaat hij zeker weten na me toe om het slechte nieuws te vertellen maar maybe dat hij ook niet thuis komt en de situatie gaat ontvluchten bij vrienden![]()
Ik voel me ook best wel zwak. Dat ik in zo'n korte tijd zoveel van iemand ben gaan houden dat ik er nu mijn ogen er voor uit jank. Bah, ik wou dat hij dat niet waard was
wat danquote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik pis bijna in mijn broek van de zenuwen![]()
We wonen beide in een huis waar nog 7 andere vrienden wonen, we hebben beide een eigen kamer. We woonde hier beide al voor we wat kregenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wonen jullie nou eigenlijk bij elkaar? Ik volgde dat niet zo omdat je het over 'eigen kamer' had, oorspronkelijk huisgenoten ofzo?
Oei, lijkt me ook wel moeilijk omdat je elkaar dan elke dag ziet. Kan nooit echt goed zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We wonen beide in een huis waar nog 7 andere vrienden wonen, we hebben beide een eigen kamer. We woonde hier beide al voor we wat kregen.
![]()
Denk ook dat dat mee speelt hoor..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oei, lijkt me ook wel moeilijk omdat je elkaar dan elke dag ziet. Kan nooit echt goed zijn.
Goed klotequote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk ook dat dat mee speelt hoor..![]()
![]()
ONZ / [ONZ STONERS!] #68 - Waar we jointjes draaien met korte vloei.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]ik vraag alleen wat er gebeurd is, doe niet zo dom.
Gewoon verder teruglezen bufnukkel.![]()
![]()
Alleen tegen jou en in de klb scquote:Op maandag 18 maart 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit kan ik op 99,99% van jouw posts zeggen![]()
![]()
1 grote jankparty van beide kanten, hij wilt niet verder en wilt gewoon los kunnen gaan en is bang mij te kwetsen als hij dronken is enz. Ik kan dit echt nietTelkens als ik zei dat ik naast hem wakker wil worden en hem altijd wil kunnen knuffelen begon hij ook te huilen
Bleh.. Wat ontzettend kut voor je Amaquote:Op maandag 18 maart 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
1 grote jankparty van beide kanten, hij wilt niet verder en wilt gewoon los kunnen gaan en is bang mij te kwetsen als hij dronken is enz. Ik kan dit echt niet![]()
![]()
![]()
wtfquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
zelf ontdekt?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Kutquote:Op maandag 18 maart 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
1 grote jankparty van beide kanten, hij wilt niet verder en wilt gewoon los kunnen gaan en is bang mij te kwetsen als hij dronken is enz. Ik kan dit echt nietTelkens als ik zei dat ik naast hem wakker wil worden en hem altijd wil kunnen knuffelen begon hij ook te huilen
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er zelf ook zoeen, erg prettig, en de kief die die opvangt is ook echt idioot sterk
Vind dit trouwens erg gaaf, op een gegeven moment beweegt de mond synchroon op de muziek, terwijl het niet op elkaar afgestemd is
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik ben echt mijn persoonlijke record aan het verbreken qua blowen op één dagYour beauty never ever scared me.![]()
Hoeveel heb je er al gehad?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt mijn persoonlijke record aan het verbreken qua blowen op één dag![]()
![]()
Zou mij persoonlijk geen fuck boeien of het goed gaat of niet als ik me ellendig voel dus dat zeggen maakt niks uitquote:Op maandag 18 maart 2013 18:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je moet uitkijken dat je niet bad gaat omdat je je zo kut voelt![]()
![]()
Snap het, ben er zelf ook wel beetje bang voor maar ja het zorgt er ook voor dat ik over paar uurtjes als een baksteen slaap en niet nog eens me suf pieker in bed. Ik zie wel, als ik me te kut ga voelen ga ik gewoon lekker mijn bedje opzoekenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je moet uitkijken dat je niet bad gaat omdat je je zo kut voeltYour beauty never ever scared me.![]()
hier 5 gramquote:Op maandag 18 maart 2013 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hehe, mijn record was 7, ook een kutdag toen. Maarja dat word alleen maar koppijn morgen![]()
![]()
Na mijn volgende jointje toch maar even eten. Anders ga ik nog bad door het weinig etenYour beauty never ever scared me.![]()
trouwens nog een keer 7 toen ik 13 was.quote:Maar die telt niet want toen ging ik kotsen en daarna 2 uur out op de skatebaan.
![]()
![]()
Fuck, dat is wel heel veelquote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Denk dat ik vandaag wel in de buurt van de 2 gram ga komen (nog niet maar einde van de avond). Maar meer dan dat heb ik denk ik ook nog nooit gerookt hoewel ik ook wel eens vies veel bong heb gerookt enzYour beauty never ever scared me.![]()
Doe ik ook, knetterstoned uitgaanquote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
Ik had een vriendin die rustig 4 gram wegpafte en daarna nog lekker uit ging.dansen en shit.
Is lekker.
![]()
Ik ben nu al te lui om nog iets te doen. Oké mijn gevoel speelt wel klein beetje mee maar ben ook gewoon te stonedquote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
Ik had een vriendin die rustig 4 gram wegpafte en daarna nog lekker uit ging.dansen en shit.
na 4 gram sta ik niet meer op hoor. dan rook ik er nog eentje en draai ik me om en zak ik in slaap.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook, knetterstoned uitgaanIs lekker.
![]()
![]()
Wat is nou ideaal troostvoer? Heb wel chips gekocht vanmiddag maar volgens mij is dat niet echt wat ik nu nodig benYour beauty never ever scared me.![]()
chocolade, taart, ben&jerriesquote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Wat is nou ideaal troostvoer? Heb wel chips gekocht vanmiddag maar volgens mij is dat niet echt wat ik nu nodig ben![]()
4 gram is ook wel extreem, ik deed met 1 gram 2 dagen ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
na 4 gram sta ik niet meer op hoor. dan rook ik er nog eentje en draai ik me om en zak ik in slaap.![]()
![]()
Een andere.. pik?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Wat is nou ideaal troostvoer? Heb wel chips gekocht vanmiddag maar volgens mij is dat niet echt wat ik nu nodig benMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Te vroeg?My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Hahaha oooh shitquote:Op maandag 18 maart 2013 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga hem zo zetten bro. Nog even moed verzamelenSucces ouwe.
Zoals het hoortquote:Op maandag 18 maart 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben al moe als ik er aan denk.fuck it ik ga knallen.
Als je eenmaal zo ver bent kan je straks squatten met haaien.
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zoals het hoortAls je eenmaal zo ver bent kan je straks squatten met haaien.
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Verloren zusters in hetzelfde schuitje, alweerquote:Op maandag 18 maart 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er alleen (voorlopig) een beetje rust mee gevonden door positief te denken. "Het is nog steeds leuk als we samen zijn, dat blijft het ook, we blijven elkaar op een leuke manier zien, maar meer moet het voorlopig niet zijn, anders maak ik alleen maar de kans kapot dat er in de toekomst wél wat kan zijn"
Fuck the EBU.![]()
Ja ik wil ook weten waar ik aan toe ben bij A. Het is nu over maar dan? Ik wil niet met de gedachte verder dat we nu gewoon vrienden zijn terwijl ik dit weekend nog in zijn armen lag. Ik ga nu ook gewoon dan van bijna elke dag seks *de laatste weken* naar geen seksquote:Op maandag 18 maart 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verloren zusters in hetzelfde schuitje, alweer
Ik heb er alleen (voorlopig) een beetje rust mee gevonden door positief te denken. "Het is nog steeds leuk als we samen zijn, dat blijft het ook, we blijven elkaar op een leuke manier zien, maar meer moet het voorlopig niet zijn, anders maak ik alleen maar de kans kapot dat er in de toekomst wél wat kan zijn"Dat is denk ook wel even wennen haha en daarbij komt dat hij ook erg emotioneel reageerde en ik ook een kus terug kreeg op mijn wang.. Dat maakt het zo moeilijk om het te accepteren
Dat is het meest verwarrende idd, dat je niet weet waar je aan toe bent. Dat herken ik héúl ergquote:Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil ook weten waar ik aan toe ben bij A. Het is nu over maar dan? Ik wil niet met de gedachte verder dat we nu gewoon vrienden zijn terwijl ik dit weekend nog in zijn armen lag. Ik ga nu ook gewoon dan van bijna elke dag seks *de laatste weken* naar geen seksDat is denk ook wel even wennen haha en daarbij komt dat hij ook erg emotioneel reageerde en ik ook een kus terug kreeg op mijn wang..
Gewoon er goed over praten en geen hoge verwachtingen stellen.
Een vriendschap (waarbij je hoogst waarschijnlijk alsnog wel eens seks hebt en knuffelt enzo) is toch altijd nog beter dan niks, toch?
Fuck the EBU.![]()
Naja dat laatste is dus wat ik wil weten.. Of dat er nog in zit of dat het helemaal over is zeg maar haha. Maar hij komt zo nog langs bij mij, ben benieuwd. Ik merk dat ik wel wat rustiger begin te worden gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is het meest verwarrende idd, dat je niet weet waar je aan toe bent. Dat herken ik héúl erg
Gewoon er goed over praten en geen hoge verwachtingen stellen.
Een vriendschap (waarbij je hoogst waarschijnlijk alsnog wel eens seks hebt en knuffelt enzo) is toch altijd nog beter dan niks, toch?Your beauty never ever scared me.![]()
Rustig zijn is goed, zie je dingen wat positiever in enzoquote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja dat laatste is dus wat ik wil weten.. Of dat er nog in zit of dat het helemaal over is zeg maar haha. Maar hij komt zo nog langs bij mij, ben benieuwd. Ik merk dat ik wel wat rustiger begin te worden gelukkig
Elk nadeel hep s'n voordeel jwzFuck the EBU.![]()
Ik laat me juist altijd te snel uit over iets, voordat het onderling überhaupt is uitgepraatquote:Op maandag 18 maart 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik ruzie heb kan ik geen hele verhalen neerplempen in dit topic, jammer.Waardoor ik eigenlijk dingen terug moet nemen en niemand meer een bal van mijn verhaal snapt
Sowieso vind ik het altijd wel opluchten als je ergens mee zit en je lult gewoon een end weg op het internet eroverAlleen moet ik me daar nu beetje mee inhouden, iig als het over Henk gaat
Fuck the EBU.![]()
Ja true maarjaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik laat me juist altijd te snel uit over iets, voordat het onderling überhaupt is uitgepraatWaardoor ik eigenlijk dingen terug moet nemen en niemand meer een bal van mijn verhaal snapt
Sowieso vind ik het altijd wel opluchten als je ergens mee zit en je lult gewoon een end weg op het internet eroverAlleen moet ik me daar nu beetje mee inhouden, iig als het over Henk gaat
Ik vind me op een of andere manier zo'n jankbal als ik m'n R&P neerplemp
![]()
Ja jullie kennen mij en Ama nu toch ook zo?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja true maarjaIk vind me op een of andere manier zo'n jankbal als ik m'n R&P neerplemp
Maar stiekem ben ik vet stoer
Fuck the EBU.![]()
Ja true maargoed, jullie dingies zitten niet op fokquote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jullie kennen mij en Ama nu toch ook zo?
Maar stiekem ben ik vet stoer![]()
![]()
Zit jouw dingie wel op FOK! dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja true maargoed, jullie dingies zitten niet op fok
En Henk heeft ook shizzle gelezen hier, hij zei dat hij het wel allemaal heel eerlijk vond van mij, maar dat hij liever niet heeft dat ik dingen (hoe anoniem ook) over hem vertel aan mensen op het internetOok al zijn jullie chill. Maar toch, respect jwz
Dus no more Henk hier haha
Fuck the EBU.![]()
Heet ie echt henk trouwens?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit jouw dingie wel op FOK! dan?
En Henk heeft ook shizzle gelezen hier, hij zei dat hij het wel allemaal heel eerlijk vond van mij, maar dat hij liever niet heeft dat ik dingen (hoe anoniem ook) over hem vertel aan mensen op het internetOok al zijn jullie chill. Maar toch, respect jwz
Dus no more Henk hier haha
Ik zou hem op z'n minst pablo ofzo noemen dan
.
![]()
Nee haha, hij heeft een hele leuke normale naamquote:Op maandag 18 maart 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heet ie echt henk trouwens?Ik zou hem op z'n minst pablo ofzo noemen dan
.
Haha je weet toch uit het XTC topic dat je zo gek werd dat ik elke keer zei dat ik pillen had gedaan met "m'n ex"/"m'n vriend"/"m'n best-friend" etc dat ik hem daar toen Pedro ben gaan noemen
Maar vond ik verder toch niet zo'n interessant topic meer
Fuck the EBU.![]()
Fok! fightsquote:Op maandag 18 maart 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik ruzie heb kan ik geen hele verhalen neerplempen in dit topic, jammer.![]()
![]()
ja maar dat topic veranderde ook een beetje in r&p toenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee haha, hij heeft een hele leuke normale naam
Haha je weet toch uit het XTC topic dat je zo gek werd dat ik elke keer zei dat ik pillen had gedaan met "m'n ex"/"m'n vriend"/"m'n best-friend" etc dat ik hem daar toen Pedro ben gaan noemen
Maar vond ik verder toch niet zo'n interessant topic meerMaar ik weet het weer ja
![]()
![]()
Ja omdat iedereen er een punt van ging makenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar dat topic veranderde ook een beetje in r&p toenMaar ik weet het weer ja
Ik doe nou eenmaal veel met hem
Fuck the EBU.![]()
Ok hij heeft net aangegeven dat het niks meer wordt en dat die geen relatie meer wilt met iemand.
Ik kan het dus echt niet aan om weer 23 jaar vrijgezel te zijn, tering ik heb me al zovaak depressief gevoeld door het feit dat niemand me ziet staan. En ja dit kun je overdreven vinden maar op neuken na willen mannen weinig van me
kenker moira.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel hoor hihi
Was ze beetje nat?lekker subtiel hoor
![]()
![]()
maar nu kan ik jullie dus fwb's noemen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen er een punt van ging maken
Ik doe nou eenmaal veel met hemOf seksen jullie nu ook niet meer?
![]()
![]()
misschien is het wel even beter? niet om vervelend te zijn, maar wat tijd voor jezelf? Je zaakjes op orde krijgen, en als je sterk in je schoenen staat echt van iemand kunnen houden, zonder een soort steun te behoeven?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ok hij heeft net aangegeven dat het niks meer wordt en dat die geen relatie meer wilt met iemand.
Ik kan het dus echt niet aan om weer 23 jaar vrijgezel te zijn, tering ik heb me al zovaak depressief gevoeld door het feit dat niemand me ziet staan. En ja dit kun je overdreven vinden maar op neuken na willen mannen weinig van me![]()
je kent mequote:
HEE SNOL ZULLEN WE ANDERS POTJES WORDEN? hihihiquote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan het dus echt niet aan om weer 23 jaar vrijgezel te zijn, tering ik heb me al zovaak depressief gevoeld door het feit dat niemand me ziet staan. En ja dit kun je overdreven vinden maar op neuken na willen mannen weinig van me![]()
Nee sunder graps, shit loopt vanzelf wel los.Hoe meer zorgen je je gaat maken over van alles in de toekomst hoe kutter je deze periode voor jezelf maakt. Laat dingen gewoon gebeuren en over je heen komen, en leer vrede hebben met de situatie waar je nú in zit en wat je nú hebt.
Ik wil nu voor mezelf het doel bereiken om gewoon op eigen benen te kunnen staan en een gelukkig eigen leven leiden zonder daarbij (deels) afhankelijk te zijn van een partner. Daar ga ik gewoon voor
Fuck the EBU.![]()
Ja soort special fwb's ofzo haha, nee wel gesekst soberzoquote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar nu kan ik jullie dus fwb's noemen?Of seksen jullie nu ook niet meer?
wat denk jij
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel hoor hihi
Was ze beetje nat?![]()
![]()
Ik ben er achter gekomen de laatste maanden dat het juist beter gaat met mij nu ik gelukkig was met hem. Ik ben gewoon zolang alleen geweest, dat motiveert mij gewoon niet vooral als ik anderen mensen om mij heen wel gelukkig zie met elkaar. Ik trek dat echt niet, ik wil niet weer een zomer lang alleen zijn en alleen overal heen moeten gaan. Dat ben ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
misschien is het wel even beter? niet om vervelend te zijn, maar wat tijd voor jezelf? Je zaakjes op orde krijgen, en als je sterk in je schoenen staat echt van iemand kunnen houden, zonder een soort steun te behoeven?
A. zei net wel dat hij al 2 dagen ermee zat dat we wel seks gehad hebben en hij heeft me net 'kwaad' weg gestuurd nadat ik hem best wel overstuur heb gemaakt toen ik zei hoe ik me voel en dat ik dit gewoon niet aan kan momenteel. Ik dacht ben gewoon eerlijk, heb weinig te verliezen. Hij voelt zich ook bekneld zegt die.. Heeft het idee dat hij geen weekend weg kan of een avond uit kan gaan zonder rekening te houden met mij en als ik zeg dat die niet hoeft te doen dan zegt die 'ja maar voor mijn gevoel moet dat wel en dat wil ik niet'. En dan bedoeld die niet zo zeer dat ik mee moet ofzo maar wel dat hij het altijd moet zeggen voor zijn gevoel enz
Het kwam er vooral op neer dat hij met mijn 'problemen' zit (dit overdrijft hij flink want op dit weekend na heb ik het nooit echt over mijn shit gehad) en dat hij tot 8 uur s'ochtends uit wilt gaan en dronken wilt zijnYour beauty never ever scared me.![]()
Op de lange termijn hoef je ook helemaal niet alleen te zijn, maar voor nu moet je deze situatie accepteren en daar je rust en vrede in vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen de laatste maanden dat het juist beter gaat met mij nu ik gelukkig was met hem. Ik ben gewoon zolang alleen geweest, dat motiveert mij gewoon niet vooral als ik anderen mensen om mij heen wel gelukkig zie met elkaar. Ik trek dat echt niet, ik wil niet weer een zomer lang alleen zijn en alleen overal heen moeten gaan. Dat ben ik niet
A. zei net wel dat hij al 2 dagen ermee zat dat we wel seks gehad hebben en hij heeft me net 'kwaad' weg gestuurd nadat ik hem best wel overstuur heb gemaakt toen ik zei hoe ik me voel en dat ik dit gewoon niet aan kan momenteel. Ik dacht ben gewoon eerlijk, heb weinig te verliezen. Hij voelt zich ook bekneld zegt die.. Heeft het idee dat hij geen weekend weg kan of een avond uit kan gaan zonder rekening te houden met mij en als ik zeg dat die niet hoeft te doen dan zegt die 'ja maar voor mijn gevoel moet dat wel en dat wil ik niet'. En dan bedoeld die niet zo zeer dat ik mee moet ofzo maar wel dat hij het altijd moet zeggen voor zijn gevoel enz
Als je je vervolgens beetje lekker in je vel zit en je op je gemak voelt en dat uitstraalt dan komt er vanzelf wel weer een leukerdje op je pad
Fuck the EBU.![]()
Dat is dus iets waar ik best in wil geloven Moira maar telkens als ik iemand ontmoet dan willen ze seks en niet meer (heb ik het niet over A. hoor). Serieus ik heb op mijn ex en A. na nooit een relatie gehad, dingen die er een beetje op lijken maar dat stelt niks voor. En met mijn ex had ik langer en bij A. ben ik er meer kapot van en voelde ik ook nog eens veel meer voorquote:Op maandag 18 maart 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op de lange termijn hoef je ook helemaal niet alleen te zijn, maar voor nu moet je deze situatie accepteren en daar je rust en vrede in vinden.
Als je je vervolgens beetje lekker in je vel zit en je op je gemak voelt en dat uitstraalt dan komt er vanzelf wel weer een leukerdje op je padYour beauty never ever scared me.![]()
Maar schatje, pas als je zelf gelukkig bent kan je jouw geluk delen.. je kan je geluk niet van een ander af laten hangen. Leef voor jezelf. En zodra je dat doet zijn er hordes woest aantrekkelijke mannen die je willen beminnen en liefhebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen de laatste maanden dat het juist beter gaat met mij nu ik gelukkig was met hem. Ik ben gewoon zolang alleen geweest, dat motiveert mij gewoon niet vooral als ik anderen mensen om mij heen wel gelukkig zie met elkaar. Ik trek dat echt niet, ik wil niet weer een zomer lang alleen zijn en alleen overal heen moeten gaan. Dat ben ik niet
Het kwam er vooral op neer dat hij met mijn 'problemen' zit (dit overdrijft hij flink want op dit weekend na heb ik het nooit echt over mijn shit gehad) en dat hij tot 8 uur s'ochtends uit wilt gaan en dronken wilt zijn
True story.![]()
![]()
Same here, maar wat er nog gaat komen op liefdesgebied kun je niet afleiden van wat je tot nu toe hebt gehad en hoe lastig dat soms is gegaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is dus iets waar ik best in wil geloven Moira maar telkens als ik iemand ontmoet dan willen ze seks en niet meer (heb ik het niet over A. hoor). Serieus ik heb op mijn ex en A. na nooit een relatie gehad, dingen die er een beetje op lijken maar dat stelt niks voor. En met mijn ex had ik langer en bij A. ben ik er meer kapot van en voelde ik ook nog eens veel meer voor
Je bent nu ouder en wijzer en leuker (zeg maar wat) dan je 'toen' was, ook mannen van die leeftijd stellen seks niet altijd meer voorop maar willen zélf een beetje beginnen met settelen.
Things change, really
Fuck the EBU.![]()
Ja maar zelfs dan lijkt het me niet gegund te zijn. Ik heb ook wel genoeg momenten dat ik me oprecht gelukkig voelde en zelfs dan ziet niemand me staan. En misschien klinkt dit een beetje wanhopig maar zo bedoel ik dat absoluut niet.. Vind het gewoon moeilijk om anderen wel samen te zijn en het zelf niet te hebben want ik ben gewoon niet het type van losgaan en iedereen nemen. Daarbij vind ik het ook héél moeilijk om te accepteren dat ik nu altijd weer alleen slaap en dat ik nooit hoef te verwachtten dat ik een knuffel en een zoen krijg van A. als hij binnen looptquote:Op maandag 18 maart 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar schatje, pas als je zelf gelukkig bent kan je jouw geluk delen.. je kan je geluk niet van een ander af laten hangen. Leef voor jezelf. En zodra je dat doet zijn er hordes woest aantrekkelijke mannen die je willen beminnen en liefhebben.
True story.Your beauty never ever scared me.![]()
Aan dat soort dingen moet je helemaal niet denken.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan lijkt het me niet gegund te zijn. Ik heb ook wel genoeg momenten dat ik me oprecht gelukkig voelde en zelfs dan ziet niemand me staan. En misschien klinkt dit een beetje wanhopig maar zo bedoel ik dat absoluut niet.. Vind het gewoon moeilijk om anderen wel samen te zijn en het zelf niet te hebben want ik ben gewoon niet het type van losgaan en iedereen nemen. Daarbij vind ik het ook héél moeilijk om te accepteren dat ik nu altijd weer alleen slaap en dat ik nooit hoef te verwachtten dat ik een knuffel en een zoen krijg van A. als hij binnen loopt
Denk gewoon überhaupt niet aan 'later'. Denk gewoon aan nú en wat je nú kan doen om jezelf fijn te voelen zónder A. en zónder andere vaste relatie.Fuck the EBU.![]()
Hoor ook echt wat ik zeg terwijl ik hier zelf ook als een verwelkt grafbloempje zit te janken 's avonds
Hoewel ik wel 't idee heb dat ik 't een beetje een plekje heb kunnen geven, zo van "we'll see, en tot die tijd moet ik andere manieren vinden om mezelf te vermaken"
Fuck the EBU.![]()
je maakt je enorm druk om dingen die nu totaal niet belangrijk zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan lijkt het me niet gegund te zijn. Ik heb ook wel genoeg momenten dat ik me oprecht gelukkig voelde en zelfs dan ziet niemand me staan. En misschien klinkt dit een beetje wanhopig maar zo bedoel ik dat absoluut niet.. Vind het gewoon moeilijk om anderen wel samen te zijn en het zelf niet te hebben want ik ben gewoon niet het type van losgaan en iedereen nemen. Daarbij vind ik het ook héél moeilijk om te accepteren dat ik nu altijd weer alleen slaap en dat ik nooit hoef te verwachtten dat ik een knuffel en een zoen krijg van A. als hij binnen loopt![]()
Hoi.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
"we'll see, en tot die tijd moet ik andere manieren vinden om mezelf te vermaken"
Oh wacht kut![]()
![]()
mijn state of mind is beetje neutraal, lekker chill, beetje melig, lekker gek, vlot en pittig en zulksquote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn state of mind zit momenteel echt aan de andere kantFuck the EBU.![]()
Oh god, ga je nu ook een afspraak maken en je haar lekker kort knippen en paars verven?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
mijn state of mind is beetje neutraal, lekker chill, beetje melig, lekker gek, vlot en pittig en zulks![]()
![]()
Ik weet gewoon niet hoe ik me blij moet voelen zonder hem? Snap dat ik me misschien druk maak om de 'verkeerde' dingen maar ik vind het gewoon kut dat alles wat je samen doet met iemand dat dat gewoon weg is + de gene met wie ik dat wil natuurlijk. Maar ik kom hier wel weer over heen hoop ik. Daarbij denk ik ook dat ik een fout maak door telkens hier te zijn op Zaterdag en dat de mensen met wie ik om ga niet van die uitgaanstype's zijn waardoor ik weinig nieuwe mensen leer kennen.. Dat helpt ook niet echt mee om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik geef wel eerlijk toe dat ik er altijd wel veel moeite mee heb om hier allemaal stelletjes klef te zien en het zelf niet kunnen..
En Vas had ook gelijk, het feit dat we in één huis wonen heeft er ook voor gezorgd dat het niet gaat werken. Heeft die ook gezegd maar daar was ik in het begin al bang voorYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn state of mind zit momenteel echt aan de andere kantMijne ook.
![]()
Tja, ludduvudu is een bitch. Je voelt je nou eenmaal alsof alles verloren is en niks meer goed komt. Ik heb nu eigenlijk 3 jaar niks serieus meer gehad en eigenlijk vond ik dat niet eens zo heel ergquote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik me blij moet voelen zonder hem? Snap dat ik me misschien druk maak om de 'verkeerde' dingen maar ik vind het gewoon kut dat alles wat je samen doet met iemand dat dat gewoon weg is + de gene met wie ik dat wil natuurlijk. Maar ik kom hier wel weer over heen hoop ik. Daarbij denk ik ook dat ik een fout maak door telkens hier te zijn op Zaterdag en dat de mensen met wie ik om ga niet van die uitgaanstype's zijn waardoor ik weinig nieuwe mensen leer kennen.. Dat helpt ook niet echt mee om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik geef wel eerlijk toe dat ik er altijd wel veel moeite mee heb om hier allemaal stelletjes klef te zien en het zelf niet kunnen..
En Vas had ook gelijk, het feit dat we in één huis wonen heeft er ook voor gezorgd dat het niet gaat werken. Heeft die ook gezegd maar daar was ik in het begin al bang voor.
![]()
nevahquote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh god, ga je nu ook een afspraak maken en je haar lekker kort knippen en paars verven?
Nogmaals: daar moet je nu gewoon niet aan denken, helemaal niet gewoon. Allemaal irrelevant en je gaat er alleen maar door malen en over piekeren en je kut om voelen enzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Amarantha het volgende:
En Vas had ook gelijk, het feit dat we in één huis wonen heeft er ook voor gezorgd dat het niet gaat werken. Heeft die ook gezegd maar daar was ik in het begin al bang voor
Gewoon überhaupt niet aan hem of whatever denken en praat hier leuk mee over wiet en tieten en katten en vreetkicks en zulks
Of ga hersenloos Candy Crush zitten spelen (zit in level 72 ofzo btw), hou je gewoon bezig met andere dingen waar je lekker chill van wordt en niet meer denken aan kutte dingen. Hoe dan ook wordt je dáár namelijk niet vrolijker op
Fuck the EBU.![]()
Een relatie op je 15e serieus noemenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja, ludduvudu is een bitch. Je voelt je nou eenmaal alsof alles verloren is en niks meer goed komt. Ik heb nu eigenlijk 3 jaar niks serieus meer gehad en eigenlijk vond ik dat niet eens zo heel erg.
Fuck the EBU.![]()
Dat is moeilijk want zie hem bijna elke dag welquote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
nevah![]()
[..]
Nogmaals: daar moet je nu gewoon niet aan denken, helemaal niet gewoon. Allemaal irrelevant en je gaat er alleen maar door malen en over piekeren en je kut om voelen enzo.
Gewoon überhaupt niet aan hem of whatever denken en praat hier leuk mee over wiet en tieten en katten en vreetkicks en zulks
Of ga hersenloos Candy Crush zitten spelen (zit in level 72 ofzo btw), hou je gewoon bezig met andere dingen waar je lekker chill van wordt en niet meer denken aan kutte dingen. Hoe dan ook wordt je dáár namelijk niet vrolijker op
Ja nee was het ook niet echt, achteraf gezien sloeg het nergens op en zit ik nu ook op een heel ander niveauquote:![]()
![]()
Dat zal het idd wel moeilijker maken, maar hoeft nog niet te zeggen dat je je elke keer kut moet voelen als je hem ziet.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is moeilijk want zie hem bijna elke dag wel
Fuck the EBU.![]()
proquote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee was het ook niet echt, achteraf gezien sloeg het nergens op en zit ik nu ook op een heel ander niveau![]()
![]()
Zodra je uit de puberteit bent (nu dus) is alles chiller, waaronder voornamelijk relatiesquote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee was het ook niet echt, achteraf gezien sloeg het nergens op en zit ik nu ook op een heel ander niveau
Nog steeds gecompliceerde shit enzo, maar je hebt gewoon een veel fijnere kijk op alles
Fuck the EBU.![]()
Godverquote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoor je dat? Als je een beetje je best doet ben je haar eerste serieuze![]()
![]()
Maar ik ga wel even proberen om die knop om te zetten en inderdaad lekker levenloos dingen gaan doen. Eten is er ook niet van gekomen vandaag en weer na de winkel gaan voor normaal eten ook niet, maar ik mag mezelf wel volproppen met chips enz. Fuck that
Dat zou wel een eer zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoor je dat? Als je een beetje je best doet ben je haar eerste serieuze![]()
![]()
Oh ik dacht dat je normaal zo was.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje in een kutbui
Heb gewoon echt zin om flauw te doen![]()
![]()
Doe ik ook zo vaak, is prima op te levenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga wel even proberen om die knop om te zetten en inderdaad lekker levenloos dingen gaan doen. Eten is er ook niet van gekomen vandaag en weer na de winkel gaan voor normaal eten ook niet, maar ik mag mezelf wel volproppen met chips enz. Fuck that
BTW die Unox Good Pasta spaghetti met carbonarasaus is echt lekkah en simpel en voedzaamdie met bolognese/tomatensaus is
Fuck the EBU.![]()
Weinig subtiliteit vanavond jaquote:Op maandag 18 maart 2013 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje in een kutbui
Heb gewoon echt zin om flauw te doen![]()
![]()
Oh echt? Ik wou die ooit nog proberen maar hij leek mij ook al niet zo haha. Die eerste is idd heerlijk. Zag trouwens vandaag een nieuwe soort bij de AH, met champignon-roomsausquote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak, is prima op te leven
BTW die Unox Good Pasta spaghetti met carbonarasaus is echt lekkah en simpel en voedzaamdie met bolognese/tomatensaus is
Ik verwacht nu een mooi antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je geen moeite in Vas wil steken dan roep ik Ebah om je anus uit te wonen![]()
Ik wil heus wel wat in vas steken hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je geen moeite in Vas wil steken dan roep ik Ebah om je anus uit te wonen![]()
![]()
Ebah is mijn homiequote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je geen moeite in Vas wil steken dan roep ik Ebah om je anus uit te wonendie zou dat nooit doen.
![]()
Heb hem toch min of meer gekaapt?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
meh, viel een beetje tegen, maar ik dacht dat je hem zou kapen vas
ik moest snel zijn![]()
![]()
Die lijkt me ook nog wel te doenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh echt? Ik wou die ooit nog proberen maar hij leek mij ook al niet zo haha. Die eerste is idd heerlijk. Zag trouwens vandaag een nieuwe soort bij de AH, met champignon-roomsaus
Ik ga zo ff restje joint op roken en dan die carbonara shit kanen tijdens vreetkick
Fuck the EBU.![]()
doe maar hierquote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die niet zelf hun spaghetti carbonara makenMorgen weer
![]()
![]()
Lekker dat spaghetti sliertje in je linker neusgat doen en er weer bij je rechter neusgat eruit en dan flossen maarquote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Ik kan niet kokenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel superlekkere pasta bolognese maken though
Sowieso moeite doen voor eten
Fuck the EBU.![]()
Mijn gasfornuis is toch iets beter, ik prefereer diequote:Moeite doen voor etenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan niet kokenWel superlekkere pasta bolognese maken though
Sowieso moeite doen voor etenKoken
Nieuwe recepten
![]()
![]()
Pff, je weet dat je aan het eind van de avond in mijn bed wil eindigen, kan je maar beter ook hier koken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn gasfornuis is toch iets beter, ik prefereer die![]()
![]()
Mur, mag ik 'r hebben?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn gasfornuis is toch iets beter, ik prefereer die
[..]
Moeite doen voor etenKoken
Nieuwe recepten
Fuck the EBU.![]()
Ik moet dat ego van je nog wel een beetje bijslijpen merk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, je weet dat je aan het eind van de avond in mijn bed wil eindigen, kan je maar beter ook hier koken.![]()
AFquote:Ik heb met jou het bed gedeeld, weledele jonkvrouw, ik voel me de koning te rijk, en geen wapensmid in het land kan mijn trots nog wegslijpen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet dat ego van je nog wel een beetje bijslijpen merk ik.![]()
Deze linesquote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
Ik heb met jou het bed gedeeld, weledele jonkvrouw, ik voel me de koning te rijk, en geen wapensmid in het land kan mijn trots nog wegslijpen.![]()
![]()
Gewoon blijven doen, vanzelf lukt het een keerquote:Op maandag 18 maart 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus moir ik zit al 2 dagen vast bij level 29, die shit lukt me maar niet.
En dan ga je ineens weer als een trein
Ik zit nu in level 73
Fuck the EBU.![]()
Telkens dat ik nog één of twee gelatines moet wegspelen en mn zetten op zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen, vanzelf lukt het een keerEn dan ga je ineens weer als een trein
Ik zit nu in level 73![]()
![]()
Ja dat heb ik echt heel vaakquote:Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Telkens dat ik nog één of twee gelatines moet wegspelen en mn zetten op zijn![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja ik moet dus even wachten voor ik weer een leven heb, klote spel. Een fucking gelatinequote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
Ik ben candy crush aant spelen
met
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik ga je wel een leven sturenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik moet dus even wachten voor ik weer een leven heb, klote spel. Een fucking gelatine
jeej level 75
Fuck the EBU.![]()
hoeft niet, nog 1 minuut wachtenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga je wel een leven sturen
jeej level 75![]()
![]()
Ik heb net een joint gerookt met A. en toen heb ik gezegd (we waren beide rustig enz) dat ik het liefst wil dat we nu weer zijn zoals we waren voor we wat kregen. Dat we geen relatie hebben maar dat het wel iets meer is als vriendschap maar dat we gewoon eerst elkaar ruimte geven en af en toe wat leuks gaan doen samen.. nog knuffelen samen en dat ik in die tijd mijn shit kan oplossen. Hij vind dat opzich wel een goed plan want ik zei ook 'ik voel dat het niet helemaal weg is, heb ik daar gelijk in?' en toen zei die heel zachtjes ja. Ik moet hem de ruimte geven en dan komt het mss ooit goed in de toekomst
Nu is 't tijd om leuke dingen te gaan kijken!Your beauty never ever scared me.![]()
Vriendin van m'n vader komt net boven om lange vloei en tip te vragen
Ben d'r vergeten wat wiet te vragenmijne is op
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
Vriendin van m'n vader komt net boven om lange vloei en tip te vragen
Ben d'r vergeten wat wiet te vragenmijne is op
Nu wil ik al helemaal smoken.
![]()
die zoete ganja, bijna puur witte rook die er vanaf kringelt. De goddelijke smaak..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nu wil ik al helemaal smoken.![]()
Klojoquote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
die zoete ganja, bijna puur witte rook die er vanaf kringelt. De goddelijke smaak...
![]()
niet doen bitch.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou nog bijna gaan halen ook, jammer dat de voories zo scheisse zijn.
Je kan het. ff doorzetten.
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet doen bitch.Je kan het. ff doorzetten.
Welterusten![]()
![]()
Hallo lieve mensen!
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik ga zo stoned Hansel and Gretel get baked kijken is dat wat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Haiquote:Ik was zo levenloos om net alles van gisteren te lezen.. ja.. het hele gesprek (van de vorige topic dan), anyway, gaat het alweer een beetje?
Sorry, foute vraag?
niet gezienquote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga zo stoned Hansel and Gretel get baked kijken is dat wat?![]()
Oh, 1/3e hasj-joint gerookt met haar en m'n vader beneden
Gelijk maar weer wat noodles gemaaktEnige eten wat er is
Fuck the EBU.![]()
Oh sorry, ik reageerde op gene boven je. Ja het gaat wel weerquote:Voel mij nog steeds niet happy maar ik zie wel hoe dingen lopen
Kamer opnieuw ingericht, wat geeft dat toch altijd een fris en opgeruimd gevoelHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat begin van die filmI wanna get high with you.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
Oh, 1/3e hasj-joint gerookt met haar en m'n vader beneden
Gelijk maar weer wat noodles gemaaktEnige eten wat er is
merk dat ikzelf wel een stuuuuuuk minder vreet nu ik gestopt ben.
![]()
Heb m ook ff gedownload, zo kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat begin van die filmI wanna get high with you.
![]()
![]()
Ben je helemaal gestopt?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]merk dat ikzelf wel een stuuuuuuk minder vreet nu ik gestopt ben.
Ja zal wel ja
Fuck the EBU.![]()
Nee wil het een maandje volhouden omdat ik echt verslaafd ben gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je helemaal gestopt?
Ja zal wel jasloeg nergens meer op
![]()
Bah, nek zit al 12 uur vast. Krijg enorme spierpijn daar inmiddelsYour beauty never ever scared me.![]()
Oh goed van jequote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wil het een maandje volhouden omdat ik echt verslaafd ben gewoonsloeg nergens meer op
Ik las nu ook regelmatig wat dagen er tussen in
Hopelijk is het morgen weg na een nachtje slapenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Bah, nek zit al 12 uur vast. Krijg enorme spierpijn daar inmiddels
Fuck the EBU.![]()
Ja dat is mijn uiteindelijke doel ook, hopelijk lukt dat ook echtquote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh goed van jeIk las nu ook regelmatig wat dagen er tussen in
![]()
![]()
sinds wanneer ben jij candycrush addictquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
sinds paar dagen, komt door wdquote:Op maandag 18 maart 2013 22:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij candycrush addict![]()
je laten beinvloeden door personen op internetquote:vas pls
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Jaaaaaa. Ik verveelde me.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
je laten beinvloeden door personen op internetvas pls
![]()
Ik vergeef het jequote:
maar ik smoke niet sryziek enzo maar verder finequote:![]()
heb je gesmoked?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
begin te smokenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
maar ik smoke niet sry
[..]
ziek enzo maar verder fine![]()
heb je gesmoked?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: