peuken, en om zelf te roken ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
shag/peuken? onaangestoken/om te roken?
toen ik nog blowde altijd marlboro jointjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook in je joints? dat vind ik nooit zo lekker, pak dan meestal john player of pall mall
in joints vind ik het dan weer niet vies gek genoegquote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook in je joints? dat vind ik nooit zo lekker, pak dan meestal john player of pall mall
Roken en ook voor joints.. vaker ook West in joints..quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Shag, van die goedkope met hele zachte smaak. Peuken zijn er zo snel doorheen andersquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie eigenlijk shag? of breken jullie je peuken kapot (ik vind dat zo kut)
NOOIT shag.. vind ik niet te roken... altijd peukenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie eigenlijk shag? of breken jullie je peuken kapot (ik vind dat zo kut)
vond peuken het chillste, maar die American spirit was ook wel erg chill.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
Gek genoeg vind ik jou meer een shagroker-typequote:Op maandag 18 maart 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond peuken het chillste, maar die American spirit was ook wel erg chill.
Wel goedkoper.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik jou meer een shagroker-type
Ja hiero, gestopt sinds juliquote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook blowers die niet roken?
2 van mijn kameraden blowen namelijk alleen
edit: Zitten ook altijd te bitchen als ik wil gaan roken xxD
Nee alleen als je dan een kus wil geven ok gr gr, einde discussie.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
en ook bitchen als een ander wil roken.
ben je nieuw?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
flesje, pen/jointding en plakband/kauwgomquote:Op maandag 18 maart 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
Maken jullie altijd zelf een bong, of hebben jullie een echte?
Ik had een echte, maar die was kapot gegaan, maar dat vond ik toch klote, om dat ding schoon te maken.
Dus altijd een fles en een pen en plakband mee en dan zelf wat maken.
Tabak is zo fucking ranzig. Ik smoke dan ook altijd puur.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
Als je in je broekt pist weet je in ieder geval zeker hoe het afloopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik pis bijna in mijn broek van de zenuwen
Hihiquote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je in je broekt pist weet je in ieder geval zeker hoe het afloopt.
Hij komt over een kwartier thuis.. Als hij thuis komt gaat hij zeker weten na me toe om het slechte nieuws te vertellen maar maybe dat hij ook niet thuis komt en de situatie gaat ontvluchten bij vriendenquote:
Wonen jullie nou eigenlijk bij elkaar? Ik volgde dat niet zo omdat je het over 'eigen kamer' had, oorspronkelijk huisgenoten ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij komt over een kwartier thuis.. Als hij thuis komt gaat hij zeker weten na me toe om het slechte nieuws te vertellen maar maybe dat hij ook niet thuis komt en de situatie gaat ontvluchten bij vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |