Ja hiero, gestopt sinds juliquote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook blowers die niet roken?
2 van mijn kameraden blowen namelijk alleen
edit: Zitten ook altijd te bitchen als ik wil gaan roken xxD
Nee alleen als je dan een kus wil geven ok gr gr, einde discussie.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
en ook bitchen als een ander wil roken.
ben je nieuw?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
flesje, pen/jointding en plakband/kauwgomquote:Op maandag 18 maart 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
Maken jullie altijd zelf een bong, of hebben jullie een echte?
Ik had een echte, maar die was kapot gegaan, maar dat vond ik toch klote, om dat ding schoon te maken.
Dus altijd een fles en een pen en plakband mee en dan zelf wat maken.
Tabak is zo fucking ranzig. Ik smoke dan ook altijd puur.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
Als je in je broekt pist weet je in ieder geval zeker hoe het afloopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik pis bijna in mijn broek van de zenuwen
Hihiquote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je in je broekt pist weet je in ieder geval zeker hoe het afloopt.
Hij komt over een kwartier thuis.. Als hij thuis komt gaat hij zeker weten na me toe om het slechte nieuws te vertellen maar maybe dat hij ook niet thuis komt en de situatie gaat ontvluchten bij vriendenquote:
Wonen jullie nou eigenlijk bij elkaar? Ik volgde dat niet zo omdat je het over 'eigen kamer' had, oorspronkelijk huisgenoten ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij komt over een kwartier thuis.. Als hij thuis komt gaat hij zeker weten na me toe om het slechte nieuws te vertellen maar maybe dat hij ook niet thuis komt en de situatie gaat ontvluchten bij vrienden
wat danquote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik pis bijna in mijn broek van de zenuwen
We wonen beide in een huis waar nog 7 andere vrienden wonen, we hebben beide een eigen kamer. We woonde hier beide al voor we wat kregenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wonen jullie nou eigenlijk bij elkaar? Ik volgde dat niet zo omdat je het over 'eigen kamer' had, oorspronkelijk huisgenoten ofzo?
Oei, lijkt me ook wel moeilijk omdat je elkaar dan elke dag ziet. Kan nooit echt goed zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We wonen beide in een huis waar nog 7 andere vrienden wonen, we hebben beide een eigen kamer. We woonde hier beide al voor we wat kregen
Denk ook dat dat mee speelt hoor..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oei, lijkt me ook wel moeilijk omdat je elkaar dan elke dag ziet. Kan nooit echt goed zijn.
Goed klotequote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk ook dat dat mee speelt hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |