trouwens nog een keer 7 toen ik 13 was.quote:
Fuck, dat is wel heel veelquote:
Doe ik ook, knetterstoned uitgaanquote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
Ik had een vriendin die rustig 4 gram wegpafte en daarna nog lekker uit ging.dansen en shit.
Ik ben nu al te lui om nog iets te doen. Oké mijn gevoel speelt wel klein beetje mee maar ben ook gewoon te stonedquote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
Ik had een vriendin die rustig 4 gram wegpafte en daarna nog lekker uit ging.dansen en shit.
na 4 gram sta ik niet meer op hoor. dan rook ik er nog eentje en draai ik me om en zak ik in slaap.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook, knetterstoned uitgaanIs lekker.
chocolade, taart, ben&jerriesquote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Wat is nou ideaal troostvoer? Heb wel chips gekocht vanmiddag maar volgens mij is dat niet echt wat ik nu nodig ben
4 gram is ook wel extreem, ik deed met 1 gram 2 dagen ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
na 4 gram sta ik niet meer op hoor. dan rook ik er nog eentje en draai ik me om en zak ik in slaap.
Een andere.. pik?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Wat is nou ideaal troostvoer? Heb wel chips gekocht vanmiddag maar volgens mij is dat niet echt wat ik nu nodig ben
Hahaha oooh shitquote:Op maandag 18 maart 2013 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga hem zo zetten bro. Nog even moed verzamelen
Zoals het hoortquote:Op maandag 18 maart 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben al moe als ik er aan denk.fuck it ik ga knallen.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zoals het hoortAls je eenmaal zo ver bent kan je straks squatten met haaien.
![]()
[ afbeelding ]
Verloren zusters in hetzelfde schuitje, alweerquote:Op maandag 18 maart 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
1 grote jankparty van beide kanten, hij wilt niet verder en wilt gewoon los kunnen gaan en is bang mij te kwetsen als hij dronken is enz. Ik kan dit echt nietTelkens als ik zei dat ik naast hem wakker wil worden en hem altijd wil kunnen knuffelen begon hij ook te huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |