proquote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee was het ook niet echt, achteraf gezien sloeg het nergens op en zit ik nu ook op een heel ander niveau
Zodra je uit de puberteit bent (nu dus) is alles chiller, waaronder voornamelijk relatiesquote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee was het ook niet echt, achteraf gezien sloeg het nergens op en zit ik nu ook op een heel ander niveau
Godverquote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoor je dat? Als je een beetje je best doet ben je haar eerste serieuze
Dat zou wel een eer zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoor je dat? Als je een beetje je best doet ben je haar eerste serieuze
Oh ik dacht dat je normaal zo was.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje in een kutbui
Heb gewoon echt zin om flauw te doen
Doe ik ook zo vaak, is prima op te levenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga wel even proberen om die knop om te zetten en inderdaad lekker levenloos dingen gaan doen. Eten is er ook niet van gekomen vandaag en weer na de winkel gaan voor normaal eten ook niet, maar ik mag mezelf wel volproppen met chips enz. Fuck that
Weinig subtiliteit vanavond jaquote:Op maandag 18 maart 2013 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje in een kutbui
Heb gewoon echt zin om flauw te doen
Oh echt? Ik wou die ooit nog proberen maar hij leek mij ook al niet zo haha. Die eerste is idd heerlijk. Zag trouwens vandaag een nieuwe soort bij de AH, met champignon-roomsausquote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak, is prima op te leven
BTW die Unox Good Pasta spaghetti met carbonarasaus is echt lekkah en simpel en voedzaamdie met bolognese/tomatensaus is
Ik verwacht nu een mooi antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je geen moeite in Vas wil steken dan roep ik Ebah om je anus uit te wonen
Ik wil heus wel wat in vas steken hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ebah is mijn homiequote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb hem toch min of meer gekaapt?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
meh, viel een beetje tegen, maar ik dacht dat je hem zou kapen vas
ik moest snel zijn
Die lijkt me ook nog wel te doenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh echt? Ik wou die ooit nog proberen maar hij leek mij ook al niet zo haha. Die eerste is idd heerlijk. Zag trouwens vandaag een nieuwe soort bij de AH, met champignon-roomsaus
doe maar hierquote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die niet zelf hun spaghetti carbonara makenMorgen weer
Lekker dat spaghetti sliertje in je linker neusgat doen en er weer bij je rechter neusgat eruit en dan flossen maarquote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan niet kokenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn gasfornuis is toch iets beter, ik prefereer diequote:
Moeite doen voor etenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan niet kokenWel superlekkere pasta bolognese maken though
Sowieso moeite doen voor eten
Pff, je weet dat je aan het eind van de avond in mijn bed wil eindigen, kan je maar beter ook hier koken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn gasfornuis is toch iets beter, ik prefereer die
Mur, mag ik 'r hebben?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn gasfornuis is toch iets beter, ik prefereer die
[..]
Moeite doen voor etenKoken
Nieuwe recepten
Ik moet dat ego van je nog wel een beetje bijslijpen merk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, je weet dat je aan het eind van de avond in mijn bed wil eindigen, kan je maar beter ook hier koken.
AFquote:
Ik heb met jou het bed gedeeld, weledele jonkvrouw, ik voel me de koning te rijk, en geen wapensmid in het land kan mijn trots nog wegslijpen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet dat ego van je nog wel een beetje bijslijpen merk ik.
Deze linesquote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
Ik heb met jou het bed gedeeld, weledele jonkvrouw, ik voel me de koning te rijk, en geen wapensmid in het land kan mijn trots nog wegslijpen.
Gewoon blijven doen, vanzelf lukt het een keerquote:Op maandag 18 maart 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus moir ik zit al 2 dagen vast bij level 29, die shit lukt me maar niet.
Telkens dat ik nog één of twee gelatines moet wegspelen en mn zetten op zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen, vanzelf lukt het een keerEn dan ga je ineens weer als een trein
Ik zit nu in level 73
Ja dat heb ik echt heel vaakquote:Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Telkens dat ik nog één of twee gelatines moet wegspelen en mn zetten op zijn
Ja ik moet dus even wachten voor ik weer een leven heb, klote spel. Een fucking gelatinequote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
Ik ben candy crush aant spelen
met
[ afbeelding ]
ik ga je wel een leven sturenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik moet dus even wachten voor ik weer een leven heb, klote spel. Een fucking gelatine
hoeft niet, nog 1 minuut wachtenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga je wel een leven sturen
jeej level 75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |