quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel hoor hihi
Was ze beetje nat?
Ik ben er achter gekomen de laatste maanden dat het juist beter gaat met mij nu ik gelukkig was met hem. Ik ben gewoon zolang alleen geweest, dat motiveert mij gewoon niet vooral als ik anderen mensen om mij heen wel gelukkig zie met elkaar. Ik trek dat echt niet, ik wil niet weer een zomer lang alleen zijn en alleen overal heen moeten gaan. Dat ben ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
misschien is het wel even beter? niet om vervelend te zijn, maar wat tijd voor jezelf? Je zaakjes op orde krijgen, en als je sterk in je schoenen staat echt van iemand kunnen houden, zonder een soort steun te behoeven?
Op de lange termijn hoef je ook helemaal niet alleen te zijn, maar voor nu moet je deze situatie accepteren en daar je rust en vrede in vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen de laatste maanden dat het juist beter gaat met mij nu ik gelukkig was met hem. Ik ben gewoon zolang alleen geweest, dat motiveert mij gewoon niet vooral als ik anderen mensen om mij heen wel gelukkig zie met elkaar. Ik trek dat echt niet, ik wil niet weer een zomer lang alleen zijn en alleen overal heen moeten gaan. Dat ben ik niet
A. zei net wel dat hij al 2 dagen ermee zat dat we wel seks gehad hebben en hij heeft me net 'kwaad' weg gestuurd nadat ik hem best wel overstuur heb gemaakt toen ik zei hoe ik me voel en dat ik dit gewoon niet aan kan momenteel. Ik dacht ben gewoon eerlijk, heb weinig te verliezen. Hij voelt zich ook bekneld zegt die.. Heeft het idee dat hij geen weekend weg kan of een avond uit kan gaan zonder rekening te houden met mij en als ik zeg dat die niet hoeft te doen dan zegt die 'ja maar voor mijn gevoel moet dat wel en dat wil ik niet'. En dan bedoeld die niet zo zeer dat ik mee moet ofzo maar wel dat hij het altijd moet zeggen voor zijn gevoel enz
Dat is dus iets waar ik best in wil geloven Moira maar telkens als ik iemand ontmoet dan willen ze seks en niet meer (heb ik het niet over A. hoor). Serieus ik heb op mijn ex en A. na nooit een relatie gehad, dingen die er een beetje op lijken maar dat stelt niks voor. En met mijn ex had ik langer en bij A. ben ik er meer kapot van en voelde ik ook nog eens veel meer voorquote:Op maandag 18 maart 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op de lange termijn hoef je ook helemaal niet alleen te zijn, maar voor nu moet je deze situatie accepteren en daar je rust en vrede in vinden.
Als je je vervolgens beetje lekker in je vel zit en je op je gemak voelt en dat uitstraalt dan komt er vanzelf wel weer een leukerdje op je pad
Maar schatje, pas als je zelf gelukkig bent kan je jouw geluk delen.. je kan je geluk niet van een ander af laten hangen. Leef voor jezelf. En zodra je dat doet zijn er hordes woest aantrekkelijke mannen die je willen beminnen en liefhebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen de laatste maanden dat het juist beter gaat met mij nu ik gelukkig was met hem. Ik ben gewoon zolang alleen geweest, dat motiveert mij gewoon niet vooral als ik anderen mensen om mij heen wel gelukkig zie met elkaar. Ik trek dat echt niet, ik wil niet weer een zomer lang alleen zijn en alleen overal heen moeten gaan. Dat ben ik niet
A. zei net wel dat hij al 2 dagen ermee zat dat we wel seks gehad hebben en hij heeft me net 'kwaad' weg gestuurd nadat ik hem best wel overstuur heb gemaakt toen ik zei hoe ik me voel en dat ik dit gewoon niet aan kan momenteel. Ik dacht ben gewoon eerlijk, heb weinig te verliezen. Hij voelt zich ook bekneld zegt die.. Heeft het idee dat hij geen weekend weg kan of een avond uit kan gaan zonder rekening te houden met mij en als ik zeg dat die niet hoeft te doen dan zegt die 'ja maar voor mijn gevoel moet dat wel en dat wil ik niet'. En dan bedoeld die niet zo zeer dat ik mee moet ofzo maar wel dat hij het altijd moet zeggen voor zijn gevoel enz
Het kwam er vooral op neer dat hij met mijn 'problemen' zit (dit overdrijft hij flink want op dit weekend na heb ik het nooit echt over mijn shit gehad) en dat hij tot 8 uur s'ochtends uit wilt gaan en dronken wilt zijn
Same here, maar wat er nog gaat komen op liefdesgebied kun je niet afleiden van wat je tot nu toe hebt gehad en hoe lastig dat soms is gegaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is dus iets waar ik best in wil geloven Moira maar telkens als ik iemand ontmoet dan willen ze seks en niet meer (heb ik het niet over A. hoor). Serieus ik heb op mijn ex en A. na nooit een relatie gehad, dingen die er een beetje op lijken maar dat stelt niks voor. En met mijn ex had ik langer en bij A. ben ik er meer kapot van en voelde ik ook nog eens veel meer voor
Ja maar zelfs dan lijkt het me niet gegund te zijn. Ik heb ook wel genoeg momenten dat ik me oprecht gelukkig voelde en zelfs dan ziet niemand me staan. En misschien klinkt dit een beetje wanhopig maar zo bedoel ik dat absoluut niet.. Vind het gewoon moeilijk om anderen wel samen te zijn en het zelf niet te hebben want ik ben gewoon niet het type van losgaan en iedereen nemen. Daarbij vind ik het ook héél moeilijk om te accepteren dat ik nu altijd weer alleen slaap en dat ik nooit hoef te verwachtten dat ik een knuffel en een zoen krijg van A. als hij binnen looptquote:Op maandag 18 maart 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar schatje, pas als je zelf gelukkig bent kan je jouw geluk delen.. je kan je geluk niet van een ander af laten hangen. Leef voor jezelf. En zodra je dat doet zijn er hordes woest aantrekkelijke mannen die je willen beminnen en liefhebben.
True story.
Aan dat soort dingen moet je helemaal niet denken.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan lijkt het me niet gegund te zijn. Ik heb ook wel genoeg momenten dat ik me oprecht gelukkig voelde en zelfs dan ziet niemand me staan. En misschien klinkt dit een beetje wanhopig maar zo bedoel ik dat absoluut niet.. Vind het gewoon moeilijk om anderen wel samen te zijn en het zelf niet te hebben want ik ben gewoon niet het type van losgaan en iedereen nemen. Daarbij vind ik het ook héél moeilijk om te accepteren dat ik nu altijd weer alleen slaap en dat ik nooit hoef te verwachtten dat ik een knuffel en een zoen krijg van A. als hij binnen loopt
je maakt je enorm druk om dingen die nu totaal niet belangrijk zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan lijkt het me niet gegund te zijn. Ik heb ook wel genoeg momenten dat ik me oprecht gelukkig voelde en zelfs dan ziet niemand me staan. En misschien klinkt dit een beetje wanhopig maar zo bedoel ik dat absoluut niet.. Vind het gewoon moeilijk om anderen wel samen te zijn en het zelf niet te hebben want ik ben gewoon niet het type van losgaan en iedereen nemen. Daarbij vind ik het ook héél moeilijk om te accepteren dat ik nu altijd weer alleen slaap en dat ik nooit hoef te verwachtten dat ik een knuffel en een zoen krijg van A. als hij binnen loopt
Hoi.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
"we'll see, en tot die tijd moet ik andere manieren vinden om mezelf te vermaken"
mijn state of mind is beetje neutraal, lekker chill, beetje melig, lekker gek, vlot en pittig en zulksquote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn state of mind zit momenteel echt aan de andere kant
Oh god, ga je nu ook een afspraak maken en je haar lekker kort knippen en paars verven?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
mijn state of mind is beetje neutraal, lekker chill, beetje melig, lekker gek, vlot en pittig en zulks
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn state of mind zit momenteel echt aan de andere kant
Tja, ludduvudu is een bitch. Je voelt je nou eenmaal alsof alles verloren is en niks meer goed komt. Ik heb nu eigenlijk 3 jaar niks serieus meer gehad en eigenlijk vond ik dat niet eens zo heel ergquote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik me blij moet voelen zonder hem? Snap dat ik me misschien druk maak om de 'verkeerde' dingen maar ik vind het gewoon kut dat alles wat je samen doet met iemand dat dat gewoon weg is + de gene met wie ik dat wil natuurlijk. Maar ik kom hier wel weer over heen hoop ik. Daarbij denk ik ook dat ik een fout maak door telkens hier te zijn op Zaterdag en dat de mensen met wie ik om ga niet van die uitgaanstype's zijn waardoor ik weinig nieuwe mensen leer kennen.. Dat helpt ook niet echt mee om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik geef wel eerlijk toe dat ik er altijd wel veel moeite mee heb om hier allemaal stelletjes klef te zien en het zelf niet kunnen..
En Vas had ook gelijk, het feit dat we in één huis wonen heeft er ook voor gezorgd dat het niet gaat werken. Heeft die ook gezegd maar daar was ik in het begin al bang voor
nevahquote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh god, ga je nu ook een afspraak maken en je haar lekker kort knippen en paars verven?
Nogmaals: daar moet je nu gewoon niet aan denken, helemaal niet gewoon. Allemaal irrelevant en je gaat er alleen maar door malen en over piekeren en je kut om voelen enzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik me blij moet voelen zonder hem? Snap dat ik me misschien druk maak om de 'verkeerde' dingen maar ik vind het gewoon kut dat alles wat je samen doet met iemand dat dat gewoon weg is + de gene met wie ik dat wil natuurlijk. Maar ik kom hier wel weer over heen hoop ik. Daarbij denk ik ook dat ik een fout maak door telkens hier te zijn op Zaterdag en dat de mensen met wie ik om ga niet van die uitgaanstype's zijn waardoor ik weinig nieuwe mensen leer kennen.. Dat helpt ook niet echt mee om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik geef wel eerlijk toe dat ik er altijd wel veel moeite mee heb om hier allemaal stelletjes klef te zien en het zelf niet kunnen..
En Vas had ook gelijk, het feit dat we in één huis wonen heeft er ook voor gezorgd dat het niet gaat werken. Heeft die ook gezegd maar daar was ik in het begin al bang voor
Een relatie op je 15e serieus noemenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja, ludduvudu is een bitch. Je voelt je nou eenmaal alsof alles verloren is en niks meer goed komt. Ik heb nu eigenlijk 3 jaar niks serieus meer gehad en eigenlijk vond ik dat niet eens zo heel erg.
Dat is moeilijk want zie hem bijna elke dag welquote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
nevah![]()
[..]
Nogmaals: daar moet je nu gewoon niet aan denken, helemaal niet gewoon. Allemaal irrelevant en je gaat er alleen maar door malen en over piekeren en je kut om voelen enzo.
Gewoon überhaupt niet aan hem of whatever denken en praat hier leuk mee over wiet en tieten en katten en vreetkicks en zulks
Of ga hersenloos Candy Crush zitten spelen (zit in level 72 ofzo btw), hou je gewoon bezig met andere dingen waar je lekker chill van wordt en niet meer denken aan kutte dingen. Hoe dan ook wordt je dáár namelijk niet vrolijker op
Ja nee was het ook niet echt, achteraf gezien sloeg het nergens op en zit ik nu ook op een heel ander niveauquote:
Dat zal het idd wel moeilijker maken, maar hoeft nog niet te zeggen dat je je elke keer kut moet voelen als je hem ziet.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is moeilijk want zie hem bijna elke dag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |