quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
Maar zetten jullie me dan ook weer in elkaar?
iddquote:
Tuurlijk, dr. Vas to the rescuequote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
Maar zetten jullie me dan ook weer in elkaar?
Nou oke dan MAAK jij je pannekoeken voortaan maar zelf.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als maker, enkel als sloper.True story.
Zo bedoel ik het niet, het spijt me schatje. vergeef me.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou oke dan MAAK jij je pannekoeken voortaan maar zelf.
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, het spijt me schatje. vergeef me.
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg fokkers die je uit elkaar willen trekken
Ik heb ze even gemailt met het juiste antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt fijne grinders trouwens, die die thc-haartjes opvangen waar je uiteindelijk ook een vette joint mee kan bouwenZo eentje heeft Henk er ook
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb ze even gemailt met het juiste antwoord.Want zo ben ik.
Wat?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Pff nog anderhalf uur tot mijn relatie voorbij is
Niet zo negatief doen nou. Helpt je nietquote:Op maandag 18 maart 2013 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Pff nog anderhalf uur tot mijn relatie voorbij is
Vrolijk doen en doen alsof er niks is werkt ook niet. Ik weet het gewoon zeker nml anders zei ik het nietquote:Op maandag 18 maart 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen nou. Helpt je niet
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrolijk doen en doen alsof er niks is werkt ook niet. Ik weet het gewoon zeker nml anders zei ik het niet
Ik weet het. Probeer ook rustig te blijven hoor anders wordt ik gekquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
Er is ook een tussengebied schatje..
Probeer rustig te blijven.. het kan hooguit fout gaan.
ik moest altijd zwaar kohalzen van l&mquote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Trollscience het volgende:
vandaag weer eens l&m gekocht sinds lange tijd, misschien niet het lekkerste om te roken maar die geur
shag/peuken? onaangestoken/om te roken?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik moest altijd zwaar kohalzen van l&m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |