SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Word echt schijtziek van die kriebel in m'n neus.
Druipt constant waterig snot uit m'n neus en hou de hele tijd m'n mond open zo van "ik moet zo niezen" en traanogen van "ik moet zo niezen" en dat blijft dan zo gewoon de hele tijd, ongeacht of ik nou moet niezen of niet
Fuck the EBU.![]()
Joh, dat heb ik meer dan 2 jaar gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
Word echt schijtziek van die kriebel in m'n neus.
Druipt constant waterig snot uit m'n neus en hou de hele tijd m'n mond open zo van "ik moet zo niezen" en traanogen van "ik moet zo niezen" en dat blijft dan zo gewoon de hele tijd, ongeacht of ik nou moet niezen of niet![]()
![]()
Arme jijquote:Op maandag 18 maart 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik meer dan 2 jaar gehad
Fuck the EBU.![]()
Ja was wel kut ja, belemmerde me vooral met sporten en had nooit concentratie omdat m'n kop gewoon propvol zat dus ook hoofdpijn. Lang leve de KNO dokter en zijn operatiequote:![]()
![]()
Wel beter dat het daardoor verholpen is danquote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was wel kut ja, belemmerde me vooral met sporten en had nooit concentratie omdat m'n kop gewoon propvol zat dus ook hoofdpijn. Lang leve de KNO dokter en zijn operatie
Nog steeds kut dat je hetzelfde gevoel kan krijgen als er griep op komt
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog nooit griep gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel beter dat het daardoor verholpen is dan
Nog steeds kut dat je hetzelfde gevoel kan krijgen als er griep op komtGelukkig
![]()
whutquote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit griep gehadGelukkig
![]()
![]()
De laatste keer dat ik überhaupt koorts had was het de dag na m'n neusoperatie, vond m'n lichaam niet zo leuk en ging alle medicijnen eruitzweten, en spierpijn overal johquote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice.
De laatste keer dat ik griep had was ik 8 kilo afgevallen in 5 dagen.Ging te fur.
.
![]()
minder nakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef GekkePoes het volgende:
Een loopneus in combinatie met een zere en onstoken puistje aan de binnenkant van de neus![]()
![]()
Mensen die ziek worden
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Het beste is gewoon een beetje van dit en een beetje van dat.![]()
![]()
Mijn lichaam is sowieso vercrackt
Moet echt een keer uit elkaar gehaald worden en opnieuw (góéd) in elkaar gezet worden
Fuck the EBU.![]()
![]()
Dat zijn echt fijne grinders trouwens, die die thc-haartjes opvangen waar je uiteindelijk ook een vette joint mee kan bouwenZo eentje heeft Henk er ook
Fuck the EBU.![]()
Er zijn vast genoeg fokkers die je uit elkaar willen trekkenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
Mijn lichaam is sowieso vercrackt
Moet echt een keer uit elkaar gehaald worden en opnieuw (góéd) in elkaar gezet worden![]()
![]()
Ik verwachtte idd al een reactie in die trantquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg fokkers die je uit elkaar willen trekken
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt fijne grinders trouwens, die die thc-haartjes opvangen waar je uiteindelijk ook een vette joint mee kan bouwenZo eentje heeft Henk er ook
![]()
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: