ABR is normaalquote:
Nou dan gaat ik maar eens oefenuh danquote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ABR is normaalzelfs mijn baas zegt er niks over
succesquote:Op maandag 18 maart 2013 11:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou dan gaat ik maar eens oefenuh dan
nice! je kan daar altijd een enorme hamburger met patat krijgen. en nog wat anders.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, Re en ik komen ook!
Als we er zo rond half 8 zijn is er dan nog mogelijkheid tot eten daar of moeten we dat vooraf doen?
Dan heb ik jouw portie opgegetenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef franklop het volgende:
Mevrouw Greys, wat is de uiterste tijd voor aanschuiven bij eten? Als ik er bijv om 18:30 ben, grijp ik dan mis bij het menu wat je eerder aangaf
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heeft Roos jouw portie gedeeld met Toek
Ah tof!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nice! je kan daar altijd een enorme hamburger met patat krijgen. en nog wat anders.
verrassendquote:
Dan moét ik na timmerschool nog wel even een afzakkertje komen halen, want anders mis ik julliequote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Als we er zo rond half 8 zijn is er dan nog mogelijkheid tot eten daar of moeten we dat vooraf doen?
Ja, doe dat maarquote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moét ik na timmerschool nog wel even een afzakkertje komen halen, want anders mis ik jullie
Er schiet me ineens iets te binnen: de vader van Henk noemt me steeds 'pik'. Is dat een boodschap van het een of ander??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah Sp3cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens je spoiler leeghalen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
ja baasquote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bah Sp3c
Doe eens je spoiler leeghalen
Iedereen zegt het (is mij opgevallen), maar misschien overdrijven sommigen welquote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef sp3c het volgende:
ik wist niet eens dat Henk een pa had maar nu ik erover nadenk klinkt het wel logisch
Goed zo liefjequote:
ik zal eens opletten vanavondquote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iedereen zegt het (is mij opgevallen), maar misschien overdrijven sommigen wel
[..]
Goed zo liefje
Sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef sp3c het volgende:
'haha het staat nog in je spoiler' wilde ik eigenlijk zeggen maar ze heeft mijn spoiler verpest
cruel world
zal mijn kladblokje meenemenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef sp3c het volgende:
'haha het staat nog in je spoiler' wilde ik eigenlijk zeggen maar ze heeft mijn spoiler verpest
cruel world
Ja dat komt al sinds jaar en dag om 18 uur op tafel omdat de dames Sjoeligans dat zo gewend zijn en iedereen eet dan tegelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef franklop het volgende:
Mevrouw Greys, wat is de uiterste tijd voor aanschuiven bij eten? Als ik er bijv om 18:30 ben, grijp ik dan mis bij het menu wat je eerder aangaf
Whoeeeeequote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Hamburgertquote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
WhoeeeeeWat tof!
En ja je kunt later altijd nog hamburger krijgen of bitterballen met patat enzo
Ok, ik doe mn best er om 18:00 of eerder te zijn in dat gevalquote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat komt al sinds jaar en dag om 18 uur op tafel omdat de dames Sjoeligans dat zo gewend zijn en iedereen eet dan tegelijk
Maar als je later bent.. de hamburger met ei en brood en patat is ook lekkerEcht!
doe maar niet, jou portie is bij mij in goede handenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ok, ik doe mn best er om 18:00 of eerder te zijn in dat geval
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ok, ik doe mn best er om 18:00 of eerder te zijn in dat geval
Soms weet ik nog niet zo goed welke FOK!nicks er bij de echte FB-personen horenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms weet ik nog niet zo goed welke FOK!nicks er bij de echte FB-personen horen
Ik had even je profiel/foto aan moeten klikken
Als je in de buurt bent alvast bestellen, want hij maakt er veel werk van dus het staat niet binnen 5 minuten op tafel....maar lekkerrrrrrrrquote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nice! je kan daar altijd een enorme hamburger met patat krijgen. en nog wat anders.
Ja maar daar lijk ik niet meer zo opquote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms weet ik nog niet zo goed welke FOK!nicks er bij de echte FB-personen horen
Ik had even je profiel/foto aan moeten klikken
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik vertel net aan mijn bijna-gepensioneerde docente dat we gaan sjoelen. Ze heeft nu de slappe lach
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef Toekito het volgende:
Collega's lachen mij ook uit omdat ik ga sjoelen....zelf komen ze vanavond niet verder dan VI kijken.
Moest vandaag mijn definitieve versie van onderzoeksplan inleveren..quote:
Dat is een goede vraagquote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom zou je shit van anderen in je onderzoeksplan gebruiken.
Er hebben er genoeg gedacht: Ach waarom ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Goedequote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stikjaloers!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik vertel net aan mijn bijna-gepensioneerde docente dat we gaan sjoelen. Ze heeft nu de slappe lach
een docent checkt het niet nog even?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goede
Vorig jaar zat een docent nog te zeuren dat we informatie over de instelling niet letterlijk mochten overnemen (ook niet met bronvermelding) want dat was volgens haar dus plagiaat.
Net als waarom er een theoretisch kader in het verslag moet worden opgenomen voor de situatie analysequote:
Je schilderij is opquote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef RenRen- het volgende:
Mn schilderij is op en ik heb geen papier om opnieuw t beginnen. Lalala fuck
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef franklop het volgende:
geniale ingeving, pak gewoon de randstadrail vanaf Den Haag L van Noi, ben ik nog sneller
Goh van wie zou je het hebben..quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef franklop het volgende:
geniale ingeving, pak gewoon de randstadrail vanaf Den Haag L van Noi, ben ik nog sneller
Het moet zo zijn!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
de kroegsjoelmetro stopt voor mijn deur thuis( niet dat ik daar nu ben
maar ik kan vanavond zo mn bedje inrollen)
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
de kroegsjoelmetro stopt voor mijn deur thuis( niet dat ik daar nu ben
maar ik kan vanavond zo mn bedje inrollen)
Nee, mee eten gaat niet lukken. Ik ben net klaar school.. Ik hobbel wel even langs een friettent iddquote:Op maandag 18 maart 2013 08:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeeeeej! Eet je mee om 18 uur of eet je onderweg iets of neem je later op de avond daar een patatje ofzo?
ligt eraan wanneer dat isquote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het moet zo zijn!
@sp3ccie jammerrrrrr, volgende keer weer wel he?
Ja, als drummer van Kane heb je vast een drukke agenda enzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Sorry, ik kom Re en mij nu alweer afmeldenEr is iets tussen gekomen.
Maar we komen snel wél een keer
Feestjes hier, concerten daar!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, als drummer van Kane heb je vast een drukke agenda enzo.
Pleurt op, jij ken gewoon de weg niet vinduhquote:Op maandag 18 maart 2013 18:56 schreef Toekito het volgende:
Eten was idd primaalleen de routebeschrijving van MPG die was ruk.
Ik ookquote:
Eckte Bazen scoren boven de honderd. Wel done!quote:
MUIS! WF!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef Muis006 het volgende:
Als ik zo doorga met chocola eten scoor ik straks ook boven de 100
Al 69 (quote:
Muis over de datumquote:
Maak Toek maar in ja!quote:
Egwel!quote:
quote:
Zijn jullie stiekem aan het darten ofzoquote:
Z-mail in de bak haalt meer uit dan maizena op de tafelquote:
MaiZna, Zmail, er staat toch bijna hetzelfde?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Z-mail in de bak haalt meer uit dan maizena op de tafel.
WIE!?quote:
Poteeto, potaato inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MaiZna, Zmail, er staat toch bijna hetzelfde?
Het is allemaal friet.quote:
quote:
Ik mis julliequote:
Idemquote:
quote:
Altijd toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
Er is liefde in de lucht naar ik meen?
Een nieuwe liefde bedoel ikquote:
uhuhquote:
Wil je graag dat we het over jou en je meisje hebben?quote:
Wanneer?quote:
April.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Volgens mij komt het me die hele maand slecht uit.
Nee, ik heb het over iemand andersquote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je graag dat we het over jou en je meisje hebben?
quote:
Vraag dr of ze wil boksenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef RenRen- het volgende:
En BX heeft een sjoelsteen tegen mijn neus gegooidzo zie ik er nu uit
krijg ik weer de schuld.....quote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Pleurt op, jij ken gewoon de weg niet vinduh.
is hem gelukt. De SPO-bokaal is voor Herr Frankquote:Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak Toek maar in ja!
Volgens mij komt het me die hele maand slecht uit.
de achtste is mij verteld.En dan ben ik vrij en de dag erna ookquote:
quote:
volledig terecht in dezequote:
wij hebben zeker n half uur gelopenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef sp3c het volgende:
ik zei toch dat het lastig te vinden was???
gewoon niet luisteren naar sp3c
oeh herkenbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben zeker n half uur gelopenhet verkeerde spoor gevolgd, en uiteindelijk kwamen we vanaf t andere end van de kleiweg
Ik geef toe, ik heb ons verkeerd laten lopenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben zeker n half uur gelopenhet verkeerde spoor gevolgd, en uiteindelijk kwamen we vanaf t andere end van de kleiweg
Volgens mij heb jij de hele maand op werk gesjoeld met die kids!quote:
Volgende keer niet Toek laten navigeren maar als je twijfelt over de weg ff de MPGMPG bellenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we googlemaps zonder gps de schuld gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb ons verkeerd laten lopen
nee man, die kunnen zoiets niet subtiel, dat wordt meteen n dikke relquote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de hele maand op werk gesjoeld met die kids!
'Projectje Oud-Hollandse Spelen', maar stiekem gewoon snoeihard oefenen voor de meet...
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee man, die kunnen zoiets niet subtiel, dat wordt meteen n dikke rel![]()
ik heb gewoon n talent.. volgende keer komen de sjoeligans mij smeken of ik lid wil worden
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer niet Toek laten navigeren maar als je twijfelt over de weg ff de MPGMPG bellen.
dat was verkeerde batterij-zuinigheidquote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we googlemaps zonder gps de schuld geven
Je slaapt bekant nog eerder dan dat ik bij de vorige meet de kroeg had verlatenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve sjoeliewoelies, deze partypooper gaat slapendoen we snel nog een keer over!
Opscheppertquote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef franklop het volgende:
Ik was de goeiste op onze tafel
Was gezellig!
Gefeliciteerd en dankzij jou vriendin was ik niet de slechtste aan tafelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef franklop het volgende:
Ik was de goeiste op onze tafel
Was gezellig!
schatje ik ben allang thuisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
en nu ben ik vergeten wat ik wou zeggenzit je al in de trein?
Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:09 schreef Anne het volgende:
Ook thuis. Was gezellig.
En nou ga ik maar eens aanstalten maken om naar bed te gaan![]()
.
Ik ben Toek, bruine puma trui aan en stekeltjes. Zat op andere tafel dan jij te gooien.quote:
OHNOES!quote:
Heb ik jou nou wel of niet gezien vandaagquote:
jij bent de enige die magerder is dan ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES!
Ik ben die die er vandaag niet bij was.
Ik vond het echt leuk dat jullie er warenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:09 schreef Anne het volgende:
Ook thuis. Was gezellig.
En nou ga ik maar eens aanstalten maken om naar bed te gaan![]()
.
Kweeniequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef Toekito het volgende:
Heb ik jou nou wel of niet gezien vandaag
^^ dit gaat in elk geval niet over mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef Toekito het volgende:
jij bent de enige die magerder is dan ik
Zie omschrijving hierboven ergens. Of vraag een foto aan Greys.quote:
Nee over die gespierde boy uit Limburgquote:^^ dit gaat in elk geval niet over mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
makeup eraf, komt practisch op hetzelfde neer
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
makeup eraf, komt practisch op hetzelfde neer
Komt misschien wel, ooit, een keer.quote:
hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Anders ken ik nog wel gratisch helpdesk die nog open is maar de beste medewerker is thuis
8 Aprilquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:27 schreef jefmen het volgende:
zo ben weer thuis. was gezellig wanneer weer?
Heb ik een ubergeile meet gemist?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat waren we goed he
Mag ie op Facebook?
Ik heb een lijst met 101 doelen voor 1001 dagen.quote:
En uit is een ander doel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een lijst met 101 doelen voor 1001 dagen.
Eén van die doelen is 25 matching-onderbroekjes-dagen met ElisaB.
Dus dat we dezelfde kleur aan hebben. Vandaag was Dag 1
Nee, moeke ligt al te slapenquote:
We waren briljantquote:
POIDNHquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een lijst met 101 doelen voor 1001 dagen.
Eén van die doelen is 25 matching-onderbroekjes-dagen met ElisaB.
Dus dat we dezelfde kleur aan hebben. Vandaag was Dag 1
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren briljant
En uiteraard mag ie op Facebook! Volgende keer doe ik er ook een met zo'n leuk randje aan
Lekker dingquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren briljant
En uiteraard mag ie op Facebook! Volgende keer doe ik er ook een met zo'n leuk randje aan
Ze belde net. Of ze de corsages al moest gaan maken. Ik heb gezegd dat ze beter nog een paar dagen kan wachtenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging heel goed, alles boven de 100En ik snap de telefoon nu ook al beter. Echt als ik het geduld van Zwabber had zou mijn leven een stuk minder stressvol zijn.
Ik bloosquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker ding
Als ik 20 jaar jonger was, dan wist ik het wel
Misschien...
Of juist niet meer...
Nou ja, het idee; daar gaat het om
quote:
LOL!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af wat mijn baas van die onderbroekenpic gaat vinden
Ze kennen me gelukkig al 14 jaar en waren ook twee keer op een ESF meet, dus het zal wel meevallenquote:
bij mn laatste beurt was je weg en meteen ging het beroerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel gewoon totaal geen competiedrang bij dat sjoelen en ben echt zo blij als anderen lekker gooien. Je moet alleen niet Catan met me spelen, dan ben ik iets minder aardig.
Heb je mijn WA gekregen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging heel goed, alles boven de 100En ik snap de telefoon nu ook al beter. Echt als ik het geduld van Zwabber had zou mijn leven een stuk minder stressvol zijn.
Of de mijnequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af wat mijn baas van die onderbroekenpic gaat vinden
Maak nieuwe? Minder ondergoed mag ookquote:
Bij mij kan er wel een stukje af, maar als Greys minder doet, dan zakt het textiel door haar broekspijp naar beneden. En zie dat nog maar eens te herstellen in een volle kroegquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij kan er wel een stuke af, maar als Greys minder doet, dan zakt het textiel door haar broekspijp naar beneden. En zie dat nog maar eens te herstellen in een volle kroeg
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij mn laatste beurt was je weg en meteen ging het beroerdDus volgende keer blijf je sowieso tijdens mijn beurten er lekker zitten.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij kan er wel een stukje af, maar als Greys minder doet, dan zakt het textiel door haar broekspijp naar beneden. En zie dat nog maar eens te herstellen in een volle kroeg
Jamaar, jamaar! Ik was er niet bij en ik zou echt helemaaaaaal geen problemen hebben met ondersteunend beeldmateriaal om mijn beeldvorming compleet te krijgen enzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij kan er wel een stukje af, maar als Greys minder doet, dan zakt het textiel door haar broekspijp naar beneden. En zie dat nog maar eens te herstellen in een volle kroeg
Flauwquote:
Ja maar je telefoonles heb je al gehad nu dus je kan nu mij aanmoedigenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik kreeg telefoonles en dat is net wat makkelijker IRL dan online. Maar als ik nog eens kom dan zal ik juichen en aanmoedigen!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Maar ik zet net mijn wifi pas weer aan. Ofhoehetookallemaalheet.
Vrouwen en technologiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Maar ik zet net mijn wifi pas weer aan. Ofhoehetookallemaalheet.
Een stukje boom.quote:
Dat ja. En de grote mensen smijten die dingen, onder het genot van pis kleurige drank, in verschillende hokjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, een soort plank dus, verhelderend, dank je
Jij ging heel goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, een soort plank dus, verhelderend, dank je
Die pis kleurige drank heb ik gemistquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:10 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dat ja. En de grote mensen smijten die dingen, onder het genot van pis kleurige drank, in verschillende hokjes.
dat met die hokjes ging best aardigquote:
Dit inderdaad. Ik heb echt maar een dotje gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
Held!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb als enige limoncello geshot, toen iedereen al weg was, hoe erg is dat
Ik hoopte dat het door mijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die pis kleurige drank heb ik gemist
[..]
dat met die hokjes ging best aardig![]()
Meer geluk als wijsheid
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het door mijn
"Zachter!!"
"En nu rammen!!`
kwam.
Porn @ ESFquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Zachter!!"
"En nu rammen!!`
kwam.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:15 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb echt maar een dotje gedaan.'een dotje gedaan'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfs G-translate snapt er niks van
Ik ben 12....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb als enige limoncello geshot, toen iedereen al weg was, hoe erg is dat
Gelukkig slaapt Anne al, anders had ze je nu gespankedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Zachter!!"
"En nu rammen!!`
kwam.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik weet jou nog, jij bent met die eftelingnepachternaamquote:
i blend in perfectlyquote:
Ik had ook 1 keer maar 84 punten, geloof ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:53 schreef Toekito het volgende:
Ik ga echt oefenen want met scores tussen 70 en 90 win je hooguit van roos....verder verlies je van iedereen.
Ha. Dan deed ik het niet slecht voor een allereerste keer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:36 schreef Toekito het volgende:
Dat was meer dan mijn tweede beurt haha.
dat blijft n mysterie... die zaten vooral n beetje naar ons te loeren vanut n hoekje en aan een sherry'tje te nippenquote:
en kekke brillen en krukjes! ik vind ze cultquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:59 schreef Anne het volgende:
Ze hebben ook nog echte sjoeligan-speldjes.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:08 schreef Toekito het volgende:
Oh ldg wat je bij mpg lukt, hem alles laten doen wat je wilt, is bij mij niet gelukt. Heb alleen koffie en cola op
alsof jij niet weet hoe lomp ik ben na drankquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ohjah heel mn missie vergeten! ill be back!!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:59 schreef Anne het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:59 schreef Anne het volgende:
En ze zijn er ELKE maandagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en kekke brillen en krukjes! ik vind ze cult
ja een dikke rooie met wintervachtquote:
Vrijheid blijheidquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:56 schreef Anne het volgende:
Ik sla 8 april over.
Niet omdat het niet leuk of gezellig was (!), maar het is toch een best eindje rijden (lees: kost wat benzine) en ik ga de vrijdag ervoor, 5 april, waarschijnlijk al genoeg geld uitgeven met collega's.
"SD, mopje, we gaan het songfestival kijken!"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:59 schreef Anne het volgende:
Ga ik doenOver 10 minuten weet ik 't. En dan moet ik SD nog even inlichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |