quote:
Vraag dr of ze wil boksenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef RenRen- het volgende:
En BX heeft een sjoelsteen tegen mijn neus gegooidzo zie ik er nu uit
krijg ik weer de schuld.....quote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Pleurt op, jij ken gewoon de weg niet vinduh.
is hem gelukt. De SPO-bokaal is voor Herr Frankquote:Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak Toek maar in ja!
Volgens mij komt het me die hele maand slecht uit.
de achtste is mij verteld.En dan ben ik vrij en de dag erna ookquote:
quote:
volledig terecht in dezequote:
wij hebben zeker n half uur gelopenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef sp3c het volgende:
ik zei toch dat het lastig te vinden was???
gewoon niet luisteren naar sp3c
oeh herkenbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben zeker n half uur gelopenhet verkeerde spoor gevolgd, en uiteindelijk kwamen we vanaf t andere end van de kleiweg
Ik geef toe, ik heb ons verkeerd laten lopenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben zeker n half uur gelopenhet verkeerde spoor gevolgd, en uiteindelijk kwamen we vanaf t andere end van de kleiweg
Volgens mij heb jij de hele maand op werk gesjoeld met die kids!quote:
Volgende keer niet Toek laten navigeren maar als je twijfelt over de weg ff de MPGMPG bellenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we googlemaps zonder gps de schuld gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb ons verkeerd laten lopen
nee man, die kunnen zoiets niet subtiel, dat wordt meteen n dikke relquote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de hele maand op werk gesjoeld met die kids!
'Projectje Oud-Hollandse Spelen', maar stiekem gewoon snoeihard oefenen voor de meet...
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee man, die kunnen zoiets niet subtiel, dat wordt meteen n dikke rel![]()
ik heb gewoon n talent.. volgende keer komen de sjoeligans mij smeken of ik lid wil worden
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer niet Toek laten navigeren maar als je twijfelt over de weg ff de MPGMPG bellen.
dat was verkeerde batterij-zuinigheidquote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we googlemaps zonder gps de schuld geven
Je slaapt bekant nog eerder dan dat ik bij de vorige meet de kroeg had verlatenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve sjoeliewoelies, deze partypooper gaat slapendoen we snel nog een keer over!
Opscheppertquote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef franklop het volgende:
Ik was de goeiste op onze tafel
Was gezellig!
Gefeliciteerd en dankzij jou vriendin was ik niet de slechtste aan tafelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef franklop het volgende:
Ik was de goeiste op onze tafel
Was gezellig!
schatje ik ben allang thuisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
en nu ben ik vergeten wat ik wou zeggenzit je al in de trein?
Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:09 schreef Anne het volgende:
Ook thuis. Was gezellig.
En nou ga ik maar eens aanstalten maken om naar bed te gaan![]()
.
Ik ben Toek, bruine puma trui aan en stekeltjes. Zat op andere tafel dan jij te gooien.quote:
OHNOES!quote:
Heb ik jou nou wel of niet gezien vandaagquote:
jij bent de enige die magerder is dan ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES!
Ik ben die die er vandaag niet bij was.
Ik vond het echt leuk dat jullie er warenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:09 schreef Anne het volgende:
Ook thuis. Was gezellig.
En nou ga ik maar eens aanstalten maken om naar bed te gaan![]()
.
Kweeniequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef Toekito het volgende:
Heb ik jou nou wel of niet gezien vandaag
^^ dit gaat in elk geval niet over mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef Toekito het volgende:
jij bent de enige die magerder is dan ik
Zie omschrijving hierboven ergens. Of vraag een foto aan Greys.quote:
Nee over die gespierde boy uit Limburgquote:^^ dit gaat in elk geval niet over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |