quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms weet ik nog niet zo goed welke FOK!nicks er bij de echte FB-personen horen
Ik had even je profiel/foto aan moeten klikken
Als je in de buurt bent alvast bestellen, want hij maakt er veel werk van dus het staat niet binnen 5 minuten op tafel....maar lekkerrrrrrrrquote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nice! je kan daar altijd een enorme hamburger met patat krijgen. en nog wat anders.
Ja maar daar lijk ik niet meer zo opquote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms weet ik nog niet zo goed welke FOK!nicks er bij de echte FB-personen horen
Ik had even je profiel/foto aan moeten klikken
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik vertel net aan mijn bijna-gepensioneerde docente dat we gaan sjoelen. Ze heeft nu de slappe lach
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef Toekito het volgende:
Collega's lachen mij ook uit omdat ik ga sjoelen....zelf komen ze vanavond niet verder dan VI kijken.
Moest vandaag mijn definitieve versie van onderzoeksplan inleveren..quote:
Dat is een goede vraagquote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom zou je shit van anderen in je onderzoeksplan gebruiken.
Er hebben er genoeg gedacht: Ach waarom ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Goedequote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stikjaloers!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik vertel net aan mijn bijna-gepensioneerde docente dat we gaan sjoelen. Ze heeft nu de slappe lach
een docent checkt het niet nog even?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goede
Vorig jaar zat een docent nog te zeuren dat we informatie over de instelling niet letterlijk mochten overnemen (ook niet met bronvermelding) want dat was volgens haar dus plagiaat.
Net als waarom er een theoretisch kader in het verslag moet worden opgenomen voor de situatie analysequote:
Je schilderij is opquote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef RenRen- het volgende:
Mn schilderij is op en ik heb geen papier om opnieuw t beginnen. Lalala fuck
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef franklop het volgende:
geniale ingeving, pak gewoon de randstadrail vanaf Den Haag L van Noi, ben ik nog sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |