quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren briljant
En uiteraard mag ie op Facebook! Volgende keer doe ik er ook een met zo'n leuk randje aan
Ze belde net. Of ze de corsages al moest gaan maken. Ik heb gezegd dat ze beter nog een paar dagen kan wachtenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging heel goed, alles boven de 100En ik snap de telefoon nu ook al beter. Echt als ik het geduld van Zwabber had zou mijn leven een stuk minder stressvol zijn.
Ik bloosquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker ding
Als ik 20 jaar jonger was, dan wist ik het wel
Misschien...
Of juist niet meer...
Nou ja, het idee; daar gaat het om
quote:
LOL!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af wat mijn baas van die onderbroekenpic gaat vinden
Ze kennen me gelukkig al 14 jaar en waren ook twee keer op een ESF meet, dus het zal wel meevallenquote:
bij mn laatste beurt was je weg en meteen ging het beroerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel gewoon totaal geen competiedrang bij dat sjoelen en ben echt zo blij als anderen lekker gooien. Je moet alleen niet Catan met me spelen, dan ben ik iets minder aardig.
Heb je mijn WA gekregen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging heel goed, alles boven de 100En ik snap de telefoon nu ook al beter. Echt als ik het geduld van Zwabber had zou mijn leven een stuk minder stressvol zijn.
Of de mijnequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af wat mijn baas van die onderbroekenpic gaat vinden
Maak nieuwe? Minder ondergoed mag ookquote:
Bij mij kan er wel een stukje af, maar als Greys minder doet, dan zakt het textiel door haar broekspijp naar beneden. En zie dat nog maar eens te herstellen in een volle kroegquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij kan er wel een stuke af, maar als Greys minder doet, dan zakt het textiel door haar broekspijp naar beneden. En zie dat nog maar eens te herstellen in een volle kroeg
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij mn laatste beurt was je weg en meteen ging het beroerdDus volgende keer blijf je sowieso tijdens mijn beurten er lekker zitten.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij kan er wel een stukje af, maar als Greys minder doet, dan zakt het textiel door haar broekspijp naar beneden. En zie dat nog maar eens te herstellen in een volle kroeg
Jamaar, jamaar! Ik was er niet bij en ik zou echt helemaaaaaal geen problemen hebben met ondersteunend beeldmateriaal om mijn beeldvorming compleet te krijgen enzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij kan er wel een stukje af, maar als Greys minder doet, dan zakt het textiel door haar broekspijp naar beneden. En zie dat nog maar eens te herstellen in een volle kroeg
Flauwquote:
Ja maar je telefoonles heb je al gehad nu dus je kan nu mij aanmoedigenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik kreeg telefoonles en dat is net wat makkelijker IRL dan online. Maar als ik nog eens kom dan zal ik juichen en aanmoedigen!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Maar ik zet net mijn wifi pas weer aan. Ofhoehetookallemaalheet.
Vrouwen en technologiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Maar ik zet net mijn wifi pas weer aan. Ofhoehetookallemaalheet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |