Oh kijk aan, naja ik hoop dat jullie er van genieten dan van die paar vrije dagen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Druk, maar nu even weekend, vrouwlief morgen werken (lang en zwaar)....
Morgen huishoudelijke dingen doen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh kijk aan, naja ik hoop dat jullie er van genieten dan van die paar vrije dagen.![]()
Neem het er van.
Moet ook gebeuren.quote:
Zal 'm even sticky maken, maar wil je dan even de OP updaten nu? Want bij sticky wil ik 'm op slot zetten in ieder geval zodat er niet op gereageerd kan worden. Dan zet ik de "uiteindelijke" versie wel op sticky.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Arcee het volgende:
NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Ideetje om dit topic sticky te maken?
Nouja zeg.quote:
Geylquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Arcee het volgende:
NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Ideetje om dit topic sticky te maken?
Ik wou alles volgens de boekjes doen.quote:
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ow ik zie het al, gewoon ff sticky/open laten zodat er nog feedback over het apparaat binnen kan komen leek mij beter juist?
er zijn geen boekjes op fok!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou alles volgens de boekjes doen.
Jij bent de senior mod hier, ik leg me er bij neer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ow ik zie het al, gewoon ff sticky/open laten zodat er nog feedback over het apparaat binnen kan komen leek mij beter juist?
Valt wel mee, is zo weer over..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Offtopic gezeik in NWS / Drie ontvoerde meisjes na tien jaar gevonden!
quote:[quote]Op vrijdag 10 mei 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet relevante postjes lekker naar onzin moet verplaatsenDit is een serieus topic en geen ONZ-topic. En jammer dat je je kleine plasser moet compenseren door een zwaktebod over mijn uiterlijk.
Het vernaggelt de serieuze toon van dat topic.quote:
Uiteraard, ik ben net zo schuldig. Daarom reageer ik nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je wakkert het zelf trouwens nogal aan met dit soort opmerkingen:
[..]
Mooi. Volgens mij is het nu wel gestopt zo...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben net zo schuldig. Daarom reageer ik nu ook niet meer.
Jij moet er ook weer op reageren met je 'hilarische' posts. Dus misschien ben je de verkeerde persoon om de moraalridder te spelen hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je wakkert het zelf trouwens nogal aan met dit soort opmerkingen:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nee hoor. Dat was pas ver nadat ze lekker aan het rollebollen waren. En daar word je ff melig van. Dat mag als een mod er toch een tijd niets aan doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij moet er ook weer op reageren met je 'hilarische' posts. Dus misschien ben je de verkeerde persoon om de moraalridder te spelen hier.
O sorry, je wil een aai hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was pas ver nadat ze lekker aan het rollebollen waren. En daar word je ff melig van. Dat mag als een mod er toch een tijd niets aan doet.
En daarna postte ik weer een paar nieuwsberichten om het topic weer OT te brengen. En wie post er nou nog serieuze posts in dat topic? Volgens mij ikWeet wel waar je het over hebt dan he
Moeilijk hè, gewoon erkennen dat je er deel aan namquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was pas ver nadat ze lekker aan het rollebollen waren. En daar word je ff melig van. Dat mag als een mod er toch een tijd niets aan doet.
En daarna postte ik weer een paar nieuwsberichten om het topic weer OT te brengen. En wie post er nou nog serieuze posts in dat topic? Volgens mij ikWeet wel waar je het over hebt dan he
*aaiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moeilijk hè, gewoon erkennen dat je er deel aan nam
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo, iedereen weer blij, laten we het hier nou maar gewoon bij laten
Toch doorgaan he? Toch weer ruzie zoekenquote:
Euh.. op welke manier spreek ik jou daar dan aan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Toch doorgaan he? Toch weer ruzie zoeken![]()
Nee, ik las de berichten te snel... ok, surry vriendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Euh.. op welke manier spreek ik jou daar dan aan?. Ik refereer daar naar mezelf als getrooste baby
Je voelt je te snel aangesproken
Merci.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef Dagonet het volgende:
NWS / Fatale sex met wespen......
Onzinbericht.
Je zou bijna het AD gaan diskwalificeren als nieuwsbron, zoveel onzin kopieren ze tegenwoordig van britse meukkranten.
Dat ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:54 schreef Specularium het volgende:
Dat ouwe wijf met haar Godwin award ging nergens over, maar goed.
Waarom doe je zo denigrerend over " dat oude wijf" ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:54 schreef Specularium het volgende:
Dat ouwe wijf met haar Godwin award ging nergens over, maar goed.
Chill, zo bedoelde hij het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom doe je zo denigrerend over " dat oude wijf" ?
Heeft ze jou iets aangedaan ?
Nooit aan gedacht aan dit: ze kan licht dementerend zijn, ouderen zijn vaker overgevoelig voor iets, ouderen zitten in een eigen wereldje. Een oorlogstrauma is er al 70 jaar .
Is Jodenhaat ineens cool geworden ofzo ?
Kom nou....de TS begon met antisemitisme. Daarom is dat topic nu dicht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Chill, zo bedoelde hij het niet.
Iemand een oud wijf noemen kan meerdere betekenissen hebben, zoiets als zeurpiet. Niet meteen dat antisemitisme kaartje trekken.
Ja prima wat jij er bij wilt verzinnen, maar ik zie geen antisemitisme in Specularium's post. Klaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom nou....de TS begon met antisemitisme. Daarom is dat topic nu dicht.
Je kunt ook zeggen dat S. denigrerend doet over een bejaarde vrouw .
Hij kent haar situatie niet, maar veroordeelt haar heel snel.
(even net doen alsof haar joodszijn er niks te maken heeft )
Ik let wel even op, vooralsnog valt het wel mee, ook al is het niveau discutabel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:02 schreef Djibril het volgende:
Ik heb een klacht over spacechinees2.
In de topic van Irak scheldt spacechinees2 mij uit voor het een en ander. De jongen kan totaal niet tegen kritiek op zijn grote leider. Zou fijn zijn als een mod een kijkje wil nemen.
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |