Raar toch dat een schijnheilig iemand zoals jij die niet eens in Nederland woont,de familie Diks en Sporrel niet eens kennen,alles van horen zeggen heeft, de plaats en plek niet eens kent zoiets schrijft. Ik doe niets verkeerd,ik "praat" alleen tegen iemand en niet over iemand. Speculeer niet en zeg zeker geen onwaarheden over deze zaak. Ik kom alleen misschien iets fel voor de familie op die mij zeer na staan en waar zo veel gruwelijke en onwaarheden over wordt geschreven dat de honden er geen brood van lusten.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef Jik32 het volgende:
Ik kom klagen over het slotje op PatrickEr is maar 1 iemand echt bezig om de rest op te jutten. POEN die alles aan zijn laars lapt. Zelfs Gia doet alles op een veel betere manier uiten. En de rest ook.
Vind het jammer dat door eigenlijk maar 1 iemand er een slotje op moet.
Jeetje, dat je hier ruim een week later nog op terugkomt....Let it be johquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef Poen het volgende:
[..]
Raar toch dat een schijnheilig iemand zoals jij die niet eens in Nederland woont,de familie Diks en Sporrel niet eens kennen,alles van horen zeggen heeft, de plaats en plek niet eens kent zoiets schrijft. Ik doe niets verkeerd,ik "praat" alleen tegen iemand en niet over iemand. Speculeer niet en zeg zeker geen onwaarheden over deze zaak. Ik kom alleen misschien iets fel voor de familie op die mij zeer na staan en waar zo veel gruwelijke en onwaarheden over wordt geschreven dat de honden er geen brood van lusten.
En ook ik werd iets genuanceerder door Gia niet labiel te noemen maar niet stabiel.
Hoop op onweer zodat als er een menselijk lichaam ligt in de Put deze dan naar boven komt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jeetje, dat je hier ruim een week later nog op terugkomt....Let it be joh![]()
Succes met het vinden van P. Diks.
Donequote:Op maandag 15 april 2013 08:18 schreef Copycat het volgende:
Dubbel:
NWS / Paranoide nederlander vermoord britse in india
NWS / Nederlander bekent moord op vrouw in India
OP van dat nieuwe topic misschien even in oorspronkelijk topic plakken?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
NWS / FBI: " Hitler leeft nog".
Trolltopic
quote:Op maandag 15 april 2013 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Rookverbod #54
Zie opmerking daar. Er is onterecht een nieuw topic geopend.
Dat was er namelijk al: NWS / Rookverbod #54: Tweede Kamer verbiedt blauwe kamers
Waren al opgelost zie ik, maar bedankt voor het meldenquote:
Okee, maar er waren een paar anderen die bij een smiley "damn", "heftig" of soortgelijk erbij zetten, en dan is het blijkbaar wel okee, want die blijven staan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
een enkele smiley kan ik niet zoveel mee en ik verwacht nogal een drukte dus ik ga de reacties ook niet afwachten
Okee, dat neem ik dan maar aan. Het gaat om iets heel kleins, maar ook ik wil mijn schrik uit kunnen beeldenquote:
Is al gebeurd zie ikquote:
quote:
Het maakt mij dus niet uit over welke bevolkingsgroep/land je het hebt. Dit was in jouw tijd ook niet gewenstquote:en paar kilometer de zee op en in.
Bullshit. En dan was het hooguit een edit en een waarschuwing, niet een delete en een kansloze note.quote:Op zondag 21 april 2013 14:13 schreef paddy het volgende:
Het maakt mij dus niet uit over welke bevolkingsgroep/land je het hebt. Dit was in jouw tijd ook niet gewenst
Volgens mij is een andere mod daarmee bezigquote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef TeleportingKing het volgende:
NWS / Explosies bij marathon in Boston #45 Zonder complotten
Ondanks herhaaldelijke verzoeken blijven sommigen maar met complot-onzin komen. Kan hier niet wat aan gedaan worden?
Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 22 april 2013 10:52 schreef Disana het volgende:
NWS / Rappers dreigen met aanslag op 30 april
NWS / Rappers willen koninginnedag verzieken.
Een heleboel rappers.
Andries Knevel en een wortel of dikke hotdog, denk ik.quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef sp3c het volgende:
ik was er mee bezig maar halverwege dwaalde mijn aandacht af naar iets anders (ik weet niet meer wat het was)
Inkoppertje.quote:Op maandag 22 april 2013 16:02 schreef sp3c het volgende:
wat een wereld leven we ook eigenlijk in he![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef sp3c het volgende:
ik was er mee bezig maar halverwege dwaalde mijn aandacht af naar iets anders (ik weet niet meer wat het was)
is de klacht nog steeds actueel?
Dat kan je wel aan me overlaten.quote:
voorschrift loopt hem wel ff na, ik ben druk vandaagquote:
Wat moet ik nalopen?quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorschrift loopt hem wel ff na, ik ben druk vandaag
Zal het even aan die mods voorleggen, maar ben het met je eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:05 schreef Snapcount2 het volgende:
NWS / NASA : CO2 koelt de atmosfeer, hoort volgens mij thuis in BNW.
Ik ben wellicht wat socialer als mod dan jij was dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef Dagonet het volgende:
Dan hoef je het ook niet voor te leggen. Je hoeft geen toestemming te vragen om topics te schoppen, alleen om te kapen.
Heeft niets met sociaal zijn te maken maar alles met wat het beste is voor het topic. Als een topic overduidelijk niet in het forum thuishoort, zoals deze, dan gaat het ook niet zo goed lopen als het zou doen in het juiste forum. Zeker zoals nu het om een topic van Lambiekje gaat, dan weet je dat er gezeik op gaat komen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben wellicht wat socialer als mod dan jij was dan.
Maar niet verplicht. Zie [diverse topics van Shmoopy]quote:Vragen is netjes he.
Ik red me wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft niets met sociaal zijn te maken maar alles met wat het beste is voor het topic. Als een topic overduidelijk niet in het forum thuishoort, zoals deze, dan gaat het ook niet zo goed lopen als het zou doen in het juiste forum. Zeker zoals nu het om een topic van Lambiekje gaat, dan weet je dat er gezeik op gaat komen.
[..]
Maar niet verplicht. Zie [diverse topics van Shmoopy]
Opschonen (indien nodig) en verplaatsen, klaar.
Beweer ik iets anders dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |