Het zijn hier juist de moslims die discrimineren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er was hier gister een turk die riep JARAG tegen mij, toen ik antwoordde ik JA DAG!Cursus Nederlands zal je goed doen. Daar kan wel aan gesleuteld worden. Zelfs mijn zusje schrijft beter. 'Ik niet ik begrijp jou'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het hart vol van is, stroomt de emmer van over... ofzoiets maar dan anders. Wat ik probeer te zeggen is dat ik erg veel ik gebruik omdat het dan over mij gaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Cursus Nederlands zal je goed doen. Daar kan wel aan gesleuteld worden. Zelfs mijn zusje schrijft beter.
Dit dus ze moeten niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:52 schreef PinkBlossom het volgende:
Hadden die ouders die kinderen maar goed moeten opvoeden zodat ze niet in een pleeggezin hoeven
Ach, was een vervelende opmerking van mij. Had het beter achterwege kunnen laten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de emmer van over... ofzoiets maar dan anders. Wat ik probeer te zeggen is dat ik erg veel ik gebruik omdat het dan over mij gaat.
Goede analyse van de maatschappelijke verhoudingen en ontwikkelingen, wel. Jij bent vast en zeker hoogopgeleid en zeer intelligent, dat zie ik meteenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:35 schreef HCFeestbeest het volgende:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het de fout is van Nederland, 'want dat is gewoon hun cultuur, en dat moet je respecteren'. Dus als ik het goed begrijp moeten wij volgens dat soort mensen boerka's, overlast e.d. toestaan, want zij komen hier, dus moeten we tolerant zijn (met andere woorden onze westerse cultuur wegtiefen, en voortaan maar gewoon aan ramadan doen), en als een turks wijf niet in staat is om d'r kind op te voeden, moeten we wel haar eisen wat betreft de geaardheid van de pleegouders opvolgen, want het moet ons geen kankermoer kunnen schelen dat zij intolerant doen en discrimineren, als wij hun cultuur maar niet in de weg zitten.![]()
De maatschappij tegenwoordig
Het gaat hier over een kind dat al gemaakt is dus Adam en Eva zijn niet meer relevant. Ada en Eva kunnen tegenwoordig wel kindjes krijgen, samen of apart... Adam en Stevan kunnen dat ook als ze zich als pleegouders aanbieden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht. God heeft Adam en Eva geschapen en alleen een combinatie van Adam en Eva is geschikt om kindjes te maken. Adam en Stevan kunnen samen geen kindjes krijgen, net als Ada en Eva.
Zou jij het prettig vinden om twee vaders te hebben?
Waarom mag ik dan geen kindje adopteren? Ik voel mij ernstig gediscrimineerd. Als je hommo, drugsverslaafde of wietkweker bent is het geen enkel probleem voor de overheid, maar een alleenstaande mag geen kinderen adopteren, terwijl mijn ouders op een halfuur afstand wonen en ik een full-time werkloze buurvrouw heb die mijn kindje ook wel uit school wil halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef highender het volgende:
[..]
Het gaat hier over een kind dat al gemaakt is dus Adam en Eva zijn niet meer relevant. Ada en Eva kunnen tegenwoordig wel kindjes krijgen, samen of apart... Adam en Stevan kunnen dat ook als ze zich als pleegouders aanbieden.
Of het prettig is weet ik niet, zou jij het prettig vinden om religieuze ouders te hebben (en daardoor dus geïndoctrineerd te zijn)?
Als je m'n post had gelezen, had je opgemerkt dat ik het had over bepaalde mensen, en wat ze allemaal zeggen. Niet over wat iedereen vindt. Maar het heeft tot op zekere hoogte zeker weten betrekking tot de huidige maatschappij. Kijk jij ooit het nieuws? Weet jij uberhaubt wat er aan de gang is in Nederland? Kennelijk niet, of je bent een Turk (in dat geval respecteer ik dat je (indirect) opkomt voor je cultuur, maar het is vooralsnog niet juist wat je zegt. Is dit een beetje jouw leesniveau, of moet ik maar dalen tot ongeveer groep 3 (als je ooit naar school bent geweest)?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Goede analyse van de maatschappelijke verhoudingen en ontwikkelingen, wel. Jij bent vast en zeker hoogopgeleid en zeer intelligent, dat zie ik meteen
gr gr
Je wil een kind, zodat anderen het kunnen verzorgen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan geen kindje adopteren? Ik voel mij ernstig gediscrimineerd. Als je hommo, drugsverslaafde of wietkweker bent is het geen enkel probleem voor de overheid, maar een alleenstaande mag geen kinderen adopteren, terwijl mijn ouders op een halfuur afstand wonen en ik een full-time werkloze buurvrouw heb die mijn kindje ook wel uit school wil halen.
Klacht: ik wil een kindje.
Terechte klacht, van mij mag je hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan geen kindje adopteren? Ik voel mij ernstig gediscrimineerd. Als je hommo, drugsverslaafde of wietkweker bent is het geen enkel probleem voor de overheid, maar een alleenstaande mag geen kinderen adopteren, terwijl mijn ouders op een halfuur afstand wonen en ik een full-time werkloze buurvrouw heb die mijn kindje ook wel uit school wil halen.
Klacht: ik wil een kindje.
Ik weet zeer zeker wat er in Nederland gaande is, ik heb het partijprogramma van de PVV gelezen en daar stond alles in wat ik moest wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Als je m'n post had gelezen, had je opgemerkt dat ik het had over bepaalde mensen, en wat ze allemaal zeggen. Niet over wat iedereen vindt. Maar het heeft tot op zekere hoogte zeker weten betrekking tot de huidige maatschappij. Kijk jij ooit het nieuws? Weet jij uberhaubt wat er aan de gang is in Nederland? Kennelijk niet, of je bent een Turk (in dat geval respecteer ik dat je (indirect) opkomt voor je cultuur, maar het is vooralsnog niet juist wat je zegt. Is dit een beetje jouw leesniveau, of moet ik maar dalen tot ongeveer groep 3 (als je ooit naar school bent geweest)?
Top, en bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet zeer zeker wat er in Nederland gaande is, ik heb het partijprogramma van de PVV gelezen en daar stond alles in wat ik moest weten
gr gr en succes bij je verdere maatschappelijke analyses
Ik heb een baan. Ik heb de weekends en de avonden om voor haar te zorgen. Overdag zit ze al op school, het gaat dus alleen om de tijd tussen dat school uit is en ik klaar ben met werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je wil een kind, zodat anderen het kunnen verzorgen?
En dan vind je het gek dat ze zo tegen je doen
Dit. En nu geen centimeter meeveren met die Turken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:52 schreef PinkBlossom het volgende:
Hadden die ouders die kinderen maar goed moeten opvoeden zodat ze niet in een pleeggezin hoeven
Dan moet je zonder condoom neuken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb een baan. Ik heb de weekends en de avonden om voor haar te zorgen. Overdag zit ze al op school, het gaat dus alleen om de tijd tussen dat school uit is en ik klaar ben met werken.
Maar daar gaat het onze toletante overheid natuurlijk helemaal niet om, en dat weet jij ook wel
Ik heb geen vrouw om te neukenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dan moet je zonder condoom neuken.
Laten importeren uit Thailand.quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg vervelend voor je (geen sarcasme), maar er zit een reden achter; Stel jij adopteert hem/haar, dan ben jij de enige (buiten je ouders en buurvrouw om) die ze heeft. En stel nou dat er iets met jou gebeurt, dan is ze sowieso haar echte ouders én haar adoptievader kwijt. Zoiets kan veel emotionele schade toebrengen aan een kind. Ook kan het erg stressvol zijn om als alleenstaande vader een kind te verzorgen, als je ook nog eens moet werken, en je met het huishouden, én je met het kind bezig te houden. Daarbij hebben je buurvrouw en ouders ook een leven, en niet altijd tijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb een baan. Ik heb de weekends en de avonden om voor haar te zorgen. Overdag zit ze al op school, het gaat dus alleen om de tijd tussen dat school uit is en ik klaar ben met werken.
Maar daar gaat het onze toletante overheid natuurlijk helemaal niet om, en dat weet jij ook wel
Terechte klacht kerel ik ben het helemaal met je eens. Nog steeds leeft de overheid met het beeld dat je gehele leven maar in dienst van de staat moet staan en het beetje tijd dat je hebt dat belasten ze het liefste ook nog even.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als het kind in Nederland blijft, kan het toch beter de Nederlandse cultuur bijgebracht worden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Is het dan zo'n groot probleem om rekening te houden met de cultuur van de biologische ouders? Dat is toch niet jullie probleem. Niemand heeft gezegd dat jullie niet vrijstaan in je geaardheid, laat alleen die kinderen erbuiten.
De Nederlandse cultuur van 2013 is niet gelijk aan die van 1970.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:58 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
als het kind in Nederland blijft, kan het toch beter de Nederlandse cultuur bijgebracht worden?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
Een lelijke turk voor je topic.
Klopt, maar ik ben van mening (ik probeer niet racistisch te doen, of mensen van mijn mening te overtuigen) dat als een kind door een Nederlands stel opgevoed wordt, dat het een betere kans heeft om te integreren, dan als het door een Turks stel opgevoed wordt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur van 2013 is niet gelijk aan die van 1970.
Ik deel jouw zorg. Ik zie zelf ook wel dat Nederland steeds meer verdeeld raakt. Ik zie zelf ook wel dat de derde generatie cultuurverrijkers nog steeds de taal niet goed beheerst, ondanks dat hun ouders hier al geboren zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben van mening (ik probeer niet racistisch te doen, of mensen van mijn mening te overtuigen) dat als een kind door een Nederlands stel opgevoed wordt, dat het een betere kans heeft om te integreren, dan als het door een Turks stel opgevoed wordt.
Heb je ideeën?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik deel jouw zorg. Ik zie zelf ook wel dat Nederland steeds meer verdeeld raakt. Ik zie zelf ook wel dat de derde generatie cultuurverrijkers nog steeds de taal niet goed beheerst, ondanks dat hun ouders hier al geboren zijn.
Toch los je dit niet op door Turkse kinderen bij Nederlandse potten onder te brengen. Als het andersom zou gebeuren zou het kinderroof zijn.
So wrong, yet so funnyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:09 schreef Gezicht het volgende:
Ze moeten blij zijn dat 'ie niet bij mannelijke homo's in huis zit, dan was zijn anus vast al enkele centimeters opgerekt.
Religieus onderwijs afschaffen. Kinderen gaan toch al naar de zondagsschool, laat ze door de week dan met 'normale' kinderen omgaan.quote:
Christelijk onderwijs vind ik dan weer wel passen, want het Christendom is naar mijn mening de bakermat van onze cultuur. Kijk maar naar andere landen waar het Christendom overheerste, de meest welvarende landen van de wereld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Religieus onderwijs afschaffen. Kinderen gaan toch al naar de zondagsschool, laat ze door de week dan met 'normale' kinderen omgaan.
Vroeger werd een accent nog afgeleerd op de lagere school en werd afgeraden kinderen meertalig op te voeden, maar door politieke correctheid wordt meertaligheid nu juist aangemoedigd.
Ik heb zondag altijd 10 kindjes onder mijn hoede. Ik pik er zo uit welke naar een openbare school gaan, die praten veel normaler en zijn ook socialer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Christelijk onderwijs vind ik dan weer wel passen, want het Christendom is naar mijn mening de bakermat van onze cultuur. Kijk maar naar andere landen waar het Christendom overheerste, de meest welvarende landen van de wereld.
Kinderen die een kans hebben in de maatschappij, zitten dan wel weer beter op openbare scholen, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb zondag altijd 10 kindjes onder mijn hoede. Ik pik er zo uit welke naar een openbare school gaan, die praten veel normaler en zijn ook socialer.
Er is verschil tussen cultuur en geloof. Scholen moeten zich bezighouden met rekenen en taal. De spirituele opvoeding is een taak van de ouders.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Kinderen die een kans hebben in de maatschappij, zitten dan wel weer beter op openbare scholen, ben ik met je eens.
Mag ik blijven in nederland (land van mijn moeder)? Of moet ik terug naar de and waar mijn vader vandaan komt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Een.
blanke die zijn mening uit, is inderdaad racist
Dat het welvarende landen zijn heeft niet zoveel met het christendom te maken. Dat is door de geschiedenis heen door andere goede redenen te verklaren en o.a. democratie en kapitalisme. Christendom voegt niks goeds toe tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Christelijk onderwijs vind ik dan weer wel passen, want het Christendom is naar mijn mening de bakermat van onze cultuur. Kijk maar naar andere landen waar het Christendom overheerste, de meest welvarende landen van de wereld.
Hoe kan het dan dat Europa altijd het welvarendste is geweest?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat het welvarende landen zijn heeft niet zoveel met het christendom te maken. Dat is door de geschiedenis heen door andere goede redenen te verklaren en o.a. democratie en kapitalisme. Christendom voegt niks goeds toe tegenwoordig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Europaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:21 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat Europa altijd het welvarendste is geweest?
Waarom hebben wij geen respect voor mensen die het niet op homo's hebben? Alsof onze mening beter is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind dat kinderen sowieso wel bij homo's kunnen terecht komen. Ik vind ook dat we onze kinderen mogen opvoeden met het idee dat twee mama's of twee papa's niet vreemd is.
Denigrerende gedoe tegenover vrouwen, homoseksuelen...etc. daar hebben we in de jaren zeventig al voor op de barricades gestaan. Daar wil ik niet naar terug.
Ik wil ook dat niet iedereen het idee krijgt dat dit normaal is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind dat kinderen sowieso wel bij homo's kunnen terecht komen. Ik vind ook dat we onze kinderen mogen opvoeden met het idee dat twee mama's of twee papa's niet vreemd is.
Denigrerende gedoe tegenover vrouwen, homoseksuelen...etc. daar hebben we in de jaren zeventig al voor op de barricades gestaan. Daar wil ik niet naar terug.
Ik zeg nergens dat mijn mening beter is, en ik zeg ook nergens dat ik geen respect heb voor eender wie. Verdraagzaamheid is een mooi iets, ook naar homoseksuelen toe...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom hebben wij geen respect voor mensen die het niet op homo's hebben? Alsof onze mening beter is.
Waarom respect hebben daarvoor? Hol het woord respect maar verder uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom hebben wij geen respect voor mensen die het niet op homo's hebben? Alsof onze mening beter is.
Tsja, en zo heb je zoveel meningen, smaken en kleuren. Respect naar elkaar toe, moet er wel zijn vind ik...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:29 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik wil ook dat niet iedereen het idee krijgt dat dit normaal is.
Als iemand niet wil dat zijn/haar kind bij een homoseksueel wordt geplaatst, dan is dat zijn goed recht, toch? Net als dat jij van mening bent, dat het wel kan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat mijn mening beter is, en ik zeg ook nergens dat ik geen respect heb voor eender wie. Verdraagzaamheid is een mooi iets, ook naar homoseksuelen toe...
Nou ja, respect. Meer omdat ik geen beter woord kon verzinnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom respect hebben daarvoor? Hol het woord respect maar verder uit.
Natuurlijk respecteer ik hun beslissing, wil niet zeggen dat ik er mee eens moet zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tsja, en zo heb je zoveel meningen, smaken en kleuren. Respect naar elkaar toe, moet er wel zijn vind ik...
Vind je? Ik niet. Ik vind als je zelf niet voor je kind kan zorgen dat je sowieso al niet beter weet wie dat wel kan...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als iemand niet wil dat zijn/haar kind bij een homoseksueel wordt geplaatst, dan is dat zijn goed recht, toch? Net als dat jij van mening bent, dat het wel kan.
Klopt, verdraagzaamheidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Natuurlijk respecteer ik hun beslissing, wil niet zeggen dat ik er mee eens moet zijn.
Ik had het inderdaad wat genuanceerder op moeten schrijven. Wat ik meer bedoel is dat het christendom heel lang in onze cultuur is geweest, zo lang dat het ook (gedeeltelijk) onze cultuur is geworden. En het 'toeval' dat landen met een van de twee aan elkaar verwante godsdiensten (Christendom en Islam) op economisch, wetenschappelijk en militair gebied erg voorliepen t.o.v. landen die niet een van die twee als overheersende godsdienst hadden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Europa
lees maar even goed door. Christendom heeft achterstand gebracht in Nederland, vooral de laatste jaren
Sommige mensen zijn te ziek om voor hun eigen kind te zorgen, vind niet dat je in elk geval voor de ouders kunt beslissen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind je? Ik niet. Ik vind als je zelf niet voor je kind kan zorgen dat je sowieso al niet beter weet wie dat wel kan...
Ik had het over andere mensen, zoals je wel weet... Dit is dan weer een apart geval.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te ziek om voor hun eigen kind te zorgen, vind niet dat je in elk geval voor de ouders kunt beslissen.
Niks mis met Turken of Marokkanen. Ik mis mijn oude buurvrouw, die leuke oude Turkse vrouw bakte elke week een Turks brood voor mijn moeder. Altijd uitkijken naar dat brood op vrijdagquote:Voor de rest moeten die Turken stil zijn. we stonden juist zo goed bekendNu zijn wij de volgende Marokkanen.
Dat is iemand goed recht ja. Maar als iemand niet in staat is zijn/haar eigen kind op te voeden, moet diegene niet gaan kankeren als zijn/haar kind opgevoed wordt door mensen die hem/haar niet aanstaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als iemand niet wil dat zijn/haar kind bij een homoseksueel wordt geplaatst, dan is dat zijn goed recht, toch? Net als dat jij van mening bent, dat het wel kan.
[..]
Nou ja, respect. Meer omdat ik geen beter woord kon verzinnen.
Kankeren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dat is iemand goed recht ja. Maar als iemand niet in staat is zijn/haar eigen kind op te voeden, moet diegene niet gaan kankeren als zijn/haar kind opgevoed wordt door mensen die hem/haar niet aanstaan.
Op dat woord na was het thans een goede postquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kankeren?Ik neem jou niet zo serieus.
Hoef je niet, maar verwacht niet dat ik jou serieus neem als jij loopt te zeiken over respect hebben, maar Marokkanen minder vindt dan jezelf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kankeren?Ik neem jou niet zo serieus.
Is zijn mening, mag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op dat woord na was het thans een goede post
Dankquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op dat woord na was het thans een goede post
Ik heb geen problemen met Marokkanen. Hoogstens een deelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Hoef je niet, maar verwacht niet dat ik jou serieus neem als jij loopt te zeiken over respect hebben, maar Marokkanen minder vindt dan jezelf.
Ik persoonlijk dan hé... ik vind dat generaliseren vrij racistisch. Het zijn personen die je niet mag. Er zijn vast ook Turken, Belgen, Nederlanders, Polen... etc die je niet mag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Marokkanen. Hoogstens een deelVooral het deel dat uitgaat.
Tssssss Beetje generaliserend he, zeggen dat je problemen hebt met het deel van de mocro's dat uitgaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Marokkanen. Hoogstens een deelVooral het deel dat uitgaat.
Het biologische rolpatroon, -als dat het juiste woord is- van vader-moeder zou verstoord worden en gevolgen kunnen hebben als twee mensen van hetzelfde geslacht een kind gaan opvoeden. Waarschijnlijk is dit achterhaalt, maar ik ben bioloog/wetenschapper/onderzoeker etc. Verder kan ik ook niet zoveel redenen bedenken waarom homo's geen kind kunnen opvoedenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Marie30 het volgende:
Wie wil, mag mij uitleggen waarom je seksuele geaardheid jou tot een minder goede ouder zou maken?
Ik ken toevallig een homokoppel met kind. Nou, dat meisje wordt prachtig opgevoed. Tevens werk ik op een advocatenkantoor en heb ik van sommige hetero's wel eens minder fraaie dingen gezien. Iedereen is mens, indelen in hokjes vernauwt je blik.
Cultuur verandert en beweegt mee met de tijd, waarom zo strak vasthouden en niets nieuws accepteren in deze tijd..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad wat genuanceerder op moeten schrijven. Wat ik meer bedoel is dat het christendom heel lang in onze cultuur is geweest, zo lang dat het ook (gedeeltelijk) onze cultuur is geworden. En het 'toeval' dat landen met een van de twee aan elkaar verwante godsdiensten (Christendom en Islam) op economisch, wetenschappelijk en militair gebied erg voorliepen t.o.v. landen die niet een van die twee als overheersende godsdienst hadden.
Wederom, het is een deel. Vooral uit het Rif gebergte. Met Arabieren etc heb ik geen last.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk dan hé... ik vind dat generaliseren vrij racistisch. Het zijn personen die je niet mag. Er zijn vast ook Turken, Belgen, Nederlanders, Polen... etc die je niet mag.
Pot verwijt en zo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Tssssss Beetje generaliserend he, zeggen dat je problemen hebt met het deel van de mocro's dat uitgaat.
Dat eerste, klinkt erg logisch. Maar dat zou dan ook de enige reden zijn om er iets tegen te hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het biologische rolpatroon, -als dat het juiste woord is- van vader-moeder zou verstoord worden en gevolgen kunnen hebben als twee mensen van hetzelfde geslacht een kind gaan opvoeden. Waarschijnlijk is dit achterhaalt, maar ik ben bioloog/wetenschapper/onderzoeker etc. Verder kan ik ook niet zoveel redenen bedenken waarom homo's geen kind kunnen opvoeden
[..]
Cultuur verandert en beweegt mee met de tijd, waarom zo strak vasthouden en niets nieuws accepteren in deze tijd..
Genoeg alternatieven. Jij wil dat je kind zo goed mogelijk wordt opgevoed volgens de ideeen die jou het beste lijken, die mensen ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dat is iemand goed recht ja. Maar als iemand niet in staat is zijn/haar eigen kind op te voeden, moet diegene niet gaan kankeren als zijn/haar kind opgevoed wordt door mensen die hem/haar niet aanstaan.
Als bioloog weet je dan toch ook dat mensen met een homoseksuele geaardheid in de minderheid zijn en dat de wereld sowieso al overbevolkt is. De voortplanting is niet in gevaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het biologische rolpatroon, -als dat het juiste woord is- van vader-moeder zou verstoord worden en gevolgen kunnen hebben als twee mensen van hetzelfde geslacht een kind gaan opvoeden. Waarschijnlijk is dit achterhaalt, maar ik ben bioloog/wetenschapper/onderzoeker etc. Verder kan ik ook niet zoveel redenen bedenken waarom homo's geen kind kunnen opvoeden
Je doet het weer...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, het is een deel. Vooral uit het Rif gebergte. Met Arabieren etc heb ik geen last.
Ik oordeel niet over heel Marokko.
Marie, wil je ajb geen onzin praten. De meeste Rif apen, zijn slecht opgevoed. Ik heb dan ook geen issues met Arabische Marokkanen.quote:
Ik was een geen vergetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als bioloog weet je dan toch ook dat mensen met een homoseksuele geaardheid in de minderheid zijn en dat de wereld sowieso al overbevolkt is. De voortplanting is niet in gevaar.
Racisme pur sang dit. En ik ben trouwens ook al in Marokko geweest hoor...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Marie, wil je ajb geen onzin praten. De meeste Rif apen, zijn slecht opgevoed. Ik heb dan ook geen issues met Arabische Marokkanen.
Het is voor jou makkelijker praten zo, maar ik zie ze, ik spreek ze en ben onderhand zo goed met Marokkanen, dat ik feilloos kan uithalen welke randaap de Rif is.
Ik zeg ook, het is iemand goed recht om een eigen mening te hebben over zulke dingen, maar als je kind bij je weg is gehaald, betekent sowieso al dat je niet in staat bent goede beslissingen te maken. Het is nogal falend als je kind bij je wordt weggehaald, maar dat je dan nog wel verwacht dat je mag beslissen of de pleegouders Nederlands, joods, homo (of weet ik veel tegen wie zij iets heeft) zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven. Jij wil dat je kind zo goed mogelijk wordt opgevoed volgens de ideeen die jou het beste lijken, die mensen ook
Goed, dan ben ik en de vele Marokkanen die dit onderschrijven lekker racistisch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Racisme pur sang dit. En ik ben trouwens ook al in Marokko geweest hoor...
Ahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik was een geen vergetenMaar het bovengenoemde staat hier los van
En dat gezegd hebbende, loop je wel te praten over respect. Misschien moet je eerst maar leren wat respect is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Marie, wil je ajb geen onzin praten. De meeste Rif apen, zijn slecht opgevoed. Ik heb dan ook geen issues met Arabische Marokkanen.
Het is voor jou makkelijker praten zo, maar ik zie ze, ik spreek ze en ben onderhand zo goed met Marokkanen, dat ik feilloos kan uithalen welke randaap de Rif is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En dat gezegd hebbende, loop je wel te praten over respect. Misschien moet je eerst maar leren wat respect is.
Kunnen we samen op cursus dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En dat gezegd hebbende, loop je wel te praten over respect. Misschien moet je eerst maar leren wat respect is.
Dus als jouw kind bij je weggehaald zou worden zou je er geen problemen mee hebben als hij of zij bij een islamitisch gezin wordt geplaatst?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zeg ook, het is iemand goed recht om een eigen mening te hebben over zulke dingen, maar als je kind bij je weg is gehaald, betekent sowieso al dat je niet in staat bent goede beslissingen te maken. Het is nogal falend als je kind bij je wordt weggehaald, maar dat je dan nog wel verwacht dat je mag beslissen of de pleegouders Nederlands, joods, homo (of weet ik veel tegen wie zij iets heeft) zijn.
Dit is wel gewoon waar...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De echte leuke mensen die ertussen zitten, die gaan jullie wel missen met deze enge blik...quote:
Ik weet dat het waar is.. Ik ga genoeg met Marokkanen om, om te weten dat het zo is. Ik word genoeg lastig gevallen die die rifjes, om te weten dat het zo is. Ik houd hoop dat ze niet allemaal zo zijn, maar de mannen die mij lastigvallen zijn wel uit dat gebied.quote:
Liever niet, dan zijn in 5 minuten de cursusleider in elkaar geslagen, mijn telefoon en fiets gestolen, en worden mijn vooroordelen alleen maar bevestigd.quote:
Mweh. Ik sta wel altijd open voor anderen, ongeacht hun afkomst.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De echte leuke mensen die ertussen zitten, die gaan jullie wel missen met deze enge blik...
Door wie dan? Allochtonen fietsen niet, daarvoor moet je bij een blanke zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Liever niet, dan zijn in 5 minuten de cursusleider in elkaar geslagen, mijn telefoon en fiets gestolen, en worden mijn vooroordelen alleen maar bevestigd.
Dat is al beter en vooral genuanceerder... Wat denk je van een halve Belg/halve Italiaan... Mag die jouw kind adopteren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mweh. Ik sta wel altijd open voor anderen, ongeacht hun afkomst.
Je vraagt het aan de verkeerde Marie. Mij zal het een worst wezen wie een kind opvoedt, als dat kind maar voldoende lief en aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is al beter en vooral genuanceerder... Wat denk je van een halve Belg/halve Italiaan... Mag die jouw kind adopteren?
Dus die bergmarokkanen mogen jouw kind wel opvoeden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde Marie. Mij zal het een worst wezen wie een kind opvoedt, als dat kind maar voldoende lief en aandacht krijgt.
Als mijn kind genoeg liefde, aandacht krijgt wel. Graag ook normale normen en waarden. (Meisjes die uitgaan zijn geen hoeren, vrouwen die roken ook niet)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus die bergmarokkanen mogen jouw kind wel opvoeden?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als mijn kind genoeg liefde, aandacht krijgt wel. Graag ook normale normen en waarden. (Meisjes die uitgaan zijn geen hoeren, vrouwen die roken ook niet)
Wat was de vraag? Niet dat ik het antwoord ga wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Volgens mij krijg ik geen antwoord![]()
Ik vroeg HCFeestbeest of hij er dan ook geen problemen mee zou hebben als zijn kind bij islamitische ouders geplaatst zou wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Wat was de vraag? Niet dat ik het antwoord ga weten
Nogal zwart-wit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zeg ook, het is iemand goed recht om een eigen mening te hebben over zulke dingen, maar als je kind bij je weg is gehaald, betekent sowieso al dat je niet in staat bent goede beslissingen te maken. Het is nogal falend als je kind bij je wordt weggehaald, maar dat je dan nog wel verwacht dat je mag beslissen of de pleegouders Nederlands, joods, homo (of weet ik veel tegen wie zij iets heeft) zijn.
OMG. Een normaal antwoord..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef stephano1990 het volgende:
Ik denk dat Jeugdzorg best rekening kan houden met de achtergrond van een kind, maar ik heb begrepen dat er ook gewoon bijna geen Islamitische pleegouders te vinden zijn!
Als Turkije kan regelen dat Turkse kinderen door Turkse gastgezinnen opgevangen kunnen worden (gezinnen die uiteraard geschikt zijn hiervoor), dan ben ik voor! Maar zoiets heb ik nog niet gehoord!
En alweer lees je mijn post niet goed. Als het niet je niveau is, praat dan ook niet. Ik zal het nog een keer uitleggen. Ik zei dat het iemand goed recht is om problemen te hebben met wie zijn/haar kind op gaat voeden, maar dat diegene daar geen inspraak in behoort te hebben. Als ik een kind had, en dat zou bij me weggehaald worden, en bij een islamitisch stel geplaatst worden, zou ik daar zeker weten problemen mee hebben. Maar ik zou ook beseffen dat het m'n eigen schuld is. Ik zou het alleen niet op prijs stellen als ze mijn kind de Koran uit z'n hoofd laten leren. Ik weet wat je gaat zeggen: dat die vrouw ook niet op prijs stelt dat het Nederlandse stel dat kind de Nederlandse en niet de Turkse cultuur aanleert. Echter is het in deze situatie zo dat het kind in Nederland is, en daarom moet integreren in de Nederlandse maatschappij. Als ik in Turkije zou wonen, zou mijn kind zich in hun maatschappij moeten integreren. In zo'n geval zou ik er al helemaal niks over te zeggen hebben, en zou ik dat ook begrijpen. Komt vooral omdat ik niet hypocriet ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus als jouw kind bij je weggehaald zou worden zou je er geen problemen mee hebben als hij of zij bij een islamitisch gezin wordt geplaatst?
Dan zie ik 'm na een paar uurtjes terug op markplaatsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Door wie dan? Allochtonen fietsen niet, daarvoor moet je bij een blanke zijn.
Er zitten ook normale mensen tussen, maar die staan in de schaduwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De echte leuke mensen die ertussen zitten, die gaan jullie wel missen met deze enge blik...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso kinder een beetje plegen
Vroeger gingen dat soort kinderen bij het circus of gewoon met de boot naar de nieuwe wereld!
Wat zit je nou te doen alsof je extreem intelligent bent? Een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En alweer lees je mijn post niet goed. Als het niet je niveau is, praat dan ook niet. Ik zal het nog een keer uitleggen. Ik zei dat het iemand goed recht is om problemen te hebben met wie zijn/haar kind op gaat voeden, maar dat diegene daar geen inspraak in behoort te hebben. Als ik een kind had, en dat zou bij me weggehaald worden, en bij een islamitisch stel geplaatst worden, zou ik daar zeker weten problemen mee hebben. Maar ik zou ook beseffen dat het m'n eigen schuld is. Ik zou het alleen niet op prijs stellen als ze mijn kind de Koran uit z'n hoofd laten leren. Ik weet wat je gaat zeggen: dat die vrouw ook niet op prijs stelt dat het Nederlandse stel dat kind de Nederlandse en niet de Turkse cultuur aanleert. Echter is het in deze situatie zo dat het kind in Nederland is, en daarom moet integreren in de Nederlandse maatschappij. Als ik in Turkije zou wonen, zou mijn kind zich in hun maatschappij moeten integreren. In zo'n geval zou ik er al helemaal niks over te zeggen hebben, en zou ik dat ook begrijpen. Komt vooral omdat ik niet hypocriet ben.
Ik hoop dat je mijn verhaal hebt kunnen volgen. Bij de volgende keer dat je mijn post niet goed leest, en weer domme opmerkingen gaat maken, ga ik je gewoon negeren.
Je snapt weer geen ene moer van mijn post he? Je zegt dat ik doe of ik intelligent ben, maar mijn post is toch wel op het gemiddelde leesniveau in Nederland geschreven. Als jij er niks van snapt, moet je niet praten en opdonderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat zit je nou te doen alsof je extreem intelligent bent? Een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, alsjeblieft zeg
Hoe dan ook, je geeft aan dat je al weet wat ik ga zeggen, maar je had het fout. Kinderen die in Nederland opgroeien moeten allen ook de Nederlandse cultuur aanleren. Dat we maar moeten accepteren dat lesbische en homoseksuele koppels ook andermans kinderen opvoeden als pleegouders en dat daar absoluut niks mis mee is en dat die acceptatie deel uitmaakt van de Nederlandse cultuur vind ik echter geforceerd politiek correct gebrabbel. Ajuu.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je snapt weer geen ene moer van mijn post he? Je zegt dat ik doe of ik intelligent ben, maar mijn post is toch wel op het gemiddelde leesniveau in Nederland geschreven. Als jij er niks van snapt, moet je niet praten en opdonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Dit dus... kom opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Kesefkesef het volgende:
Neeeee, ga gewoon in op het inhoudelijke
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Dank voor de inhoudelijke reactie. Erg aangenaam, een discussie met jou.Nee, deze post is inhoudelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gr gr. de KLB Keizer
Ik vermoed sterk dat jouw capaciteiten ver onder de maat zijn en beëindig dan toch maar deze discussie. Bij sommige mensen zit het er blijkbaar gewoon niet in.quote:
Heb je enig idee hoe dom je overkomt nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja HCFeestbeest kom op, je kan het wel. Probeer het nog eens.
Je maakt me aan het lachen. Ik post iets dat een kind uit groep 8 nog kan snappen, maar jij gaat je concentreren op een deel ervan, en doet of ik dat alleen geschreven heb. Ik vermoed dat je weet dat je nooit iets zal bereiken, en dan maar doet of je mij de mond gesnoerd hebt, en dan snel je uit de voeten maken, voordat je nog harder afgaat. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vermoed sterk dat jouw capaciteiten ver onder de maat zijn en beëindig dan toch maar deze discussie. Bij sommige mensen zit het er blijkbaar gewoon niet in.
Dag dag
En tot zover je zorgvuldig uitgedachte verdediging. Accepteer het, je hebt officieel gefaald, en je durft het nog niet eens toe te geven.quote:
Precies dit. Valt niet mee te discussiëren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef Kesefkesef het volgende:
Deze discussie is net zo geëindigd als het hier begon; https://www.facebook.com/events/543261212363373/ best jammer, snap al die turken wel maar op de manier waarop ze het aanpakken zetten ze zichzelf totaal achterlijk neer waardoor het normale discussies onmogelijk maakt en er een soort vijandige sfeer wordt gecreëerd
Zorg voor zwakkere of ethiek of al dat soort dingen is niet gecreëerd door religie. Misschien is de boodschap die het christendom wil aandragen wel goed, maar in de praktijk wordt zoiets meer iets als zorg voor rijkere.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Het Christendom heeft achterstand gebracht" las ik ergens alhier...
Wat een bizarre uitspraak, zeker op dit forum. Lees even het aantal posts dat gaat over bejaarden, werklozen, zieken en armen ('paupers'), lees even vanuit welke oh zo verheven, rationalistische, niet-religieuze hoek deze posts vaak komen, en probeer me dan nog eens uit te leggen hoe het Christendom, met diens nadruk op zorg voor de zwakkeren, 'achterstand' brengt.
Walgelijk. Zowel die Turken als die Nederlanders. Walgelijk gewoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef Kesefkesef het volgende:
Deze discussie is net zo geëindigd als het hier begon; https://www.facebook.com/events/543261212363373/ best jammer, snap al die turken wel maar op de manier waarop ze het aanpakken zetten ze zichzelf totaal achterlijk neer waardoor het normale discussies onmogelijk maakt en er een soort vijandige sfeer wordt gecreëerd
Die Nederlandse houding is ook om te huilenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Walgelijk. Zowel die Turken als die Nederlanders. Walgelijk gewoon.
Iets met een pot en een ketelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Arabische Marokkanen? De Marokkaanse bevolking bestaat voor 75% uit Berbers. Je zegt nu dat je een probleem hebt met 25 miljoen mensen? Zelfs die Arabische Marokkanen zijn vaak geen volbloed Arabisch. Als je volbloed Arabieren wilt ontmoeten, dan moet je bij het Arabische schiereiland zijn (SA, VAE, Koeweit, Bahrein en Oman). Die zijn in Marokko namelijk op een hand te tellen. Dat kun je niet. Je leeft in de veronderstelling dat je het kunt. Net zomin Nederlanders het verschil zien tussen een Koerd en een Turk. Je hebt zelfs veel onderscheid tussen Berbers, laat staan dat jij ze eruit kunt halen. Ik zal je niet lastigvallen met de verschillen tussen die Berbers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turken passen zich niet aan? Vriend, het gaat om de premier van Turkije, die hoeft zich verdomme niet aan te passen aan dit achterlijke cultuur wat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef gelezwembroek het volgende:
Turken vinden dat hun probleemkinderen niet bij homo's of in christelijke gezinnen mogen worden geplaatst. Als zij uit huis zijn gezet. Dus eerst probleemkinderen zijn en dan opeens allerlei eisen stellen aan het gezin wat je moet heropvoeden.
Klacht: Turken passen zich weer niet aan.
Turken die Nederland achterlijk noemen, maar er wel graag van profiterenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Turken passen zich niet aan? Vriend, het gaat om de premier van Turkije, die hoeft zich verdomme niet aan te passen aan dit achterlijke cultuur wat nergens op slaat.
2 Vader hebben haha ik kan me het niet voorstellenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht. God heeft Adam en Eva geschapen en alleen een combinatie van Adam en Eva is geschikt om kindjes te maken. Adam en Stevan kunnen samen geen kindjes krijgen, net als Ada en Eva.
Dat heet slim zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Turken die Nederland achterlijk noemen, maar er wel graag van profiteren
Nederland is geen christelijke land. wat lul jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Waarom worden kinderen van hetero ouders dan homo? hahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:19 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
2 Vader hebben haha ik kan me het niet voorstellendan word je zelf ook gewoon gay. haha
hoor je je vader met je andere vader neuken![]()
![]()
![]()
Nederland is water en een klein beetje grond. Haal die dijken weg en ze houden alleen Friesland over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:25 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nederland is geen christelijke land. wat lul je
Wees troll of ga jihad ofzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef amenth het volgende:
dat is toch logisch, stel je word geadopteert door 2 homos, dan heb je geen leven want iedereen lacht je uit en daarnaast is het geen natuurlijke weergave om dat te hebben...
wat praat jij man.. niks met nederlanders te maken of t nou amerikanen zij nof wat dan ook. jij zou het dus niet erg vinden om 2 vaders te hebben?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:17 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Wees troll of ga jihad ofzo.
Dit is Nederland, Nederland met super-homo-childraisingskills.
VMBO laat zich zo snel zien. Ik heb medelijden met jouw nageslacht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef amenth het volgende:
[..]
wat praat jij man.. niks met nederlanders te maken of t nou amerikanen zij nof wat dan ook. jij zou het dus niet erg vinden om 2 vaders te hebben?de meeste nederlanders zelfs namelijk wel.. zie je t al voor je in de klas dat je dat verteld ahaha broko
Turkije wil al enige tijd niet meer bij de EU, wij zijn moreel te pervers en economisch niet veel meer waard.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:39 schreef Lion013 het volgende:
Het bewijs dat we niet te hard van stapel moeten lopen met de EU (Turkije wil daar graag bij, maar in b.v. Polen of een groot deel van Italië, die er al bij zitten, denken ze niet veel beter over homo-rechten).
Handel en gedeeltelijk de grenzen open; prima. Politieke eenheid: nee (alleen over afspraken waar iedereen het over eens is). Als zelfs op zulke basis-ideeën over gelijke mensenrechten al zo'n groot verschil is, werkt samenwerking alleen maar op een paar gebieden. Als de premier daar zich er persoonlijk al zo mee bemoeit omdat ie er zo erg tegen is, dan zegt dat wel hoe ver ze daar nog afstaan van ons beschavingsniveau.
Is ook zoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:42 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Turkije wil al enige tijd niet meer bij de EU, wij zijn moreel te pervers en economisch niet veel meer waard.
Wees nog meer achtergesteld kind.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef amenth het volgende:
[..]
wat praat jij man.. niks met nederlanders te maken of t nou amerikanen zij nof wat dan ook. jij zou het dus niet erg vinden om 2 vaders te hebben?de meeste nederlanders zelfs namelijk wel.. zie je t al voor je in de klas dat je dat verteld ahaha broko
Zal vooral zijn omdat het idd nu even slecht gaat. Niemand wil met de EU 'gezien worden', zelfs de EU-lidstaten zelf niet. Maar zodra het aantrekt willen ze wel weer hoor. Zo goed loopt de Turkse economie nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:42 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Turkije wil al enige tijd niet meer bij de EU, wij zijn moreel te pervers en economisch niet veel meer waard.
Eens. Maar als straks die problemen grotendeels zijn opgelost en de lidstaten er door regels en controles nooit meer zo'n zooi van mogen en kunnen maken als Griekenland (wat nog wel een jaar of 4 duurt) is de EU natuurlijk iets waar je je absoluut bij aan wil sluiten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:45 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
Belastingen gaan hoger, geld gaat naar Griekenland
Er bestaat niet zoiets als 'niet natuurlijk', alles is onderdeel van de natuur, de natuur kan dus niet als norm dienen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef amenth het volgende:
dat is toch logisch, stel je word geadopteert door 2 homos, dan heb je geen leven want iedereen lacht je uit en daarnaast is het geen natuurlijke weergave om dat te hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast lijkt het me ook geen pretje om door religieuzen geadopteerd, en vervolgens geïndoctrineerd te worden.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:00 schreef amenth het volgende:
turkije is de toekomst, zowel met of zonder europa. Wil europa hier vna profiteren zal het meer open moeten zijn richting de Turkse gemeenschap
Also Reisst der Fragequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:49 schreef Lion013 het volgende:
[..]
Zal vooral zijn omdat het idd nu even slecht gaat. Niemand wil met de EU 'gezien worden', zelfs de EU-lidstaten zelf niet. Maar zodra het aantrekt willen ze wel weer hoor. Zo goed loopt de Turkse economie nou ook weer niet.
Dan blijft echter dat 'perverse' over idd (hoewel ze in o.a. Polen en Italië genoeg Katholieke medestanders vinden in hun achterlijke ideeën over homo's, euthanasie, abortus...de vorige Paus b.v. zocht ook Islamitische vriendjes om gezamelijk tegen die dingen te strijden) maar dat zullen ze moeten accepteren en zich er naar aan moeten passen als we al ooit zouden overwegen hen er bij te laten.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:00 schreef amenth het volgende:
turkije is de toekomst, zowel met of zonder europa. Wil europa hier vna profiteren zal het meer open moeten zijn richting de Turkse gemeenschap
Meer open???? Turken wonen en werken hier al decenia naar tevredenheid, ja nederturken gaan zich opwinden over een jongen die verzorgt wordt door twee vrouwen. Zijn ouders hebben het laten afweten, deze ouders hebben laten zien dat zij het opvoeden niet aankunnen. Zijn nieuwe voogden gaan van hem een eerbiedwaardige man maken, een trotse man met een eergevoel!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:00 schreef amenth het volgende:
Er is idd veel fout aan de EU. Maar 'de EU' is niet 1 ding ofzo. Er zijn goede kanten (vooral de open grenzen om te handelen, daar is export-landje Nederland steenrijk van geworden.. daar zijn de paar miljard die naar Griekenland gaan helemaal niets bij) en slechte kanten (rare kromme regels waar de EU niet mee bezig moet zijn, of dingen waar ze juist goede regels voor moeten maken maar dat niet doen). Maar mensen die roepen dat de EU alleen 1 puur slecht iets is en dat we er volledig uit moeten stappen snappen het echt niet. De EU moet anders, dat is duidelijk. Maar de basiselementen moeten wel blijven, anders implodeert Europa harder en sneller dan welk zuid-Europees land dan ook in 40 jaar tijd kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:29 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
[..]
Also Reisst der Frage
Europa moet het belangrijker vinden om kinderen in de handen van slechte islamitische ouders te brengen, dan een homo koppel.
1850 heil
Basis waarop onze hele maatschappij gebouwd is: gelijke rechten voor iedereen, of je nou zwart of geel bent, man of vrouw of hetero of homo. Als je al aan dat fundament gaat zitten dan hoor je hier inderdaad gewoon niet thuis, nooit. En je ook niet met ons te bemoeien vanuit een ander land.quote:Meer open???? Turken wonen en werken hier al decenia naar tevredenheid, ja nederturken gaan zich opwinden over een jongen die verzorgt wordt door twee vrouwen. Zijn ouders hebben het laten afweten, deze ouders hebben laten zien dat zij het opvoeden niet aankunnen. Zijn nieuwe voogden gaan van hem een eerbiedwaardige man maken, een trotse man met een eergevoel!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:06 schreef Lion013 het volgende:
[..]
Er is idd veel fout aan de EU. Maar 'de EU' is niet 1 ding ofzo. Er zijn goede kanten (vooral de open grenzen om te handelen, daar is export-landje Nederland steenrijk van geworden.. daar zijn de paar miljard die naar Griekenland gaan helemaal niets bij) en slechte kanten (rare kromme regels waar de EU niet mee bezig moet zijn, of dingen waar ze juist goede regels voor moeten maken maar dat niet doen). Maar mensen die roepen dat de EU alleen 1 puur slecht iets is en dat we er volledig uit moeten stappen snappen het echt niet. De EU moet anders, dat is duidelijk. Maar de basiselementen moeten wel blijven, anders implodeert Europa harder en sneller dan welk zuid-Europees land dan ook in 40 jaar tijd kan veroorzaken.
[..]
[..]
Basis waarop onze hele maatschappij gebouwd is: gelijke rechten voor iedereen, of je nou zwart of geel bent, man of vrouw of hetero of homo. Als je al aan dat fundament gaat zitten dan hoor je hier inderdaad gewoon niet thuis, nooit. En je ook niet met ons te bemoeien vanuit een ander land.
Open staan: prima. Maar van zulke dingen blijf je af (geldt ook voor Nederlanders zelf) want als we daar al op toe gaan geven, dan is eigenlijk onze hele grondwet volledig waardeloos.
Ik ben benieuwd naar uw advies m.b.t. het welzijn van het betreffende kind.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Jeugdzorg is niet zo slim.
Dit was een katje op het spek binden natuurlijk.
Zou jij, stel je kind wordt ooit uit huis geplaatst, omdat het jeuk heeft dankzij slecht vreten van de aldi oid.
Whatever en dan besluit dat achterlijke jeugdzorg ineens dat moslims je kind gaan grootbrengen vind je dit wenselijk?
Of het kind wordt geplaatst in Staphorst?
Fijn hé?
Heel fijn.
Asscher is een joods nakomeling van diamantairs uit Amsterdam...armoede kende het ventje niet.
En dat is niet erg, maar hij is nooit uit huis geplaatst dus wat weet hij er nu van in feite?
Ik denk dat zijn ouders ook niet blij waren geweest als ze hem uit huis geplaatst bij een Christelijk gezin zouden hebben genederzet!
Welzijn?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:49 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar uw advies m.b.t. het welzijn van het betreffende kind.
Dat weten we wél.. En die vrouw is geen moeder maar een loeder..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Welzijn?
Men had het kind ook gewoon kunnen plaatsen in een nederlands gezin zonder geloof bv of hetero dit is vragen om moeilijkheden!
Ik vind het ongepast en onnodig!
Men is pro islam aangaande regering in dit land, maar in dit geval totaal niet.
Ik vind dit niet kloppen.
Dan hou je er nu zeker rekening mee.
En je kind kwijtraken is het ergste dat een ouder kan overkomen lijkt me.
Helaas weten we niet waarom dit is gebeurd.
Verdiep jij je er eens in.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten we wél.. En die vrouw is geen moeder maar een loeder..
Verdiep je er eens in..
Ik ben zeker geen fan van Jeugdzorg, en dat zal ik ook nooit worden.. Maar verdiep je eens in de zaal Yunus..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Verdiep jij je er eens in.
Wat weet jij er van?
http://jeugdzorg-darkhorse.blogspot.nl/
Doe niet onschuldig, de ouders hebben niet voor niets de twee andere broers ONTVOERD naar Turkije.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Welzijn?
Men had het kind ook gewoon kunnen plaatsen in een nederlands gezin zonder geloof bv of hetero dit is vragen om moeilijkheden!
Ik vind het ongepast en onnodig!
Men is pro islam aangaande regering in dit land, maar in dit geval totaal niet.
Ik vind dit niet kloppen.
Dan hou je er nu zeker rekening mee.
En je kind kwijtraken is het ergste dat een ouder kan overkomen lijkt me.
Helaas weten we niet waarom dit is gebeurd.
Zeg ik dat? Zo ja waar?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:06 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
[..]
Doe niet onschuldig, de ouders hebben niet voor niets de twee andere broers ONTVOERD naar Turkije.
In feite zeg je gewoon dat een kind beter af is bij bloedverwante ouders die naar willekeur mishandelen en om de haverklap tot de orde worden geroepen dan bij een gelijkslachtig stel met werkelijk constructieve intenties.
Twee broers die al 2 x eerder uit huis geplaatst waren.. En dan is er Yunus, die met 4 maanden met behoorlijke verwondingen uit huis moest... En nu al 9 jaar woont bij de enige pouders die hij als ouder kent: zijn pleegouders..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:06 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
[..]
Doe niet onschuldig, de ouders hebben niet voor niets de twee andere broers ONTVOERD naar Turkije.
In feite zeg je gewoon dat een kind beter af is bij bloedverwante ouders die naar willekeur mishandelen en om de haverklap tot de orde worden geroepen dan bij een gelijkslachtig stel met werkelijk constructieve intenties.
1. Er zijn weinig moslimpleegoudersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Zo ja waar?
Ik schrijf dat zij dit kind beter hadden kunnen plaatsen bij een passend gezin.
Een doorsnee hetero gezin!
Zonder geloof.
Lees je in, verdiep je in het misbruik, dat jeugdzorg is geworden.
http://jeugdzorg-darkhors(...)in.html#comment-form
Lees je wel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twee broers die al 2 x eerder uit huis geplaatst waren.. En dan is er Yunus, die met 4 maanden met behoorlijke verwondingen uit huis moest... En nu al 9 jaar woont bij de enige pouders die hij als ouder kent: zijn pleegouders..
Lees JIJ wel? Hoeveel pleegouders denk jij eigenlijk dat er beschikbaar zijn op een willekeurig moment in een bepaalde regio??quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lees je wel?
Niet bij lesbo's, niet bij katholieken, niet bij homo's, niet bij staphorsters!
Gewoon een gewoon gezin! Kan ook toch?
Kom op... straks plaatsen ze jouw kind of kleinkind ooit bij moslims wil je ook niet.
Dus ik kan me er iets bij voorstellen.
Ok stel je voor jij gaat verhuizen naar India, hele andere normen en waarden, eigenlijk had je hier moeten blijven maar ... je ging.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Er zijn weinig moslimpleegouders
2, Er zijn weinig ouders
3. Jeugdzorg moet het doen met de op dat moment beschikbare pleegouders in de regio
4. De pleegouders van Yunuis hebben Turks geleerd en gaan met hem op vakantie naar Turkije.. Zijn achtergrond wordt NIET weggepoest. Er wordt juist aandacht aan geschonken
5. Zijn moeder is een loeder dat al haar kinderen mishandelde. De andere 2 zijn 3 x uit huis geplaatst en zouden met Yunus mee gaan naar het pleeggezin maar zijn ONTVOERD
Het gaat niet om wat IK vind het gaat om een cultuur, die hier niet open voor staat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees JIJ wel? Hoeveel pleegouders denk jij eigenlijk dat er beschikbaar zijn op een willekeurig moment in een bepaalde regio??
En er is NIETS mis met lesbische pleegouders.. Yunus zou waarschijnlijk de eerste zijn om je dat te vertellen..
Kinderen mishandelen is normaal in Turkije?? Zelfs als het een baby is van 4 mnd?? Ben je wel lekker??quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ok stel je voor jij gaat verhuizen naar India, hele andere normen en waarden, eigenlijk had je hier moeten blijven maar ... je ging.
Je hebt kids en zij vinden je aanpak niet in orde. Jij mishandeld hen in hun ogen. Jij weet van niets, dit is normaal in je thuisland.
Ze pakken een kind van je af, en willen je andere twee kinderen ook wegnemen wat doe jij dan?
Ik zou die kids zsm terugsturen naar familie in nl...en jij?think about it aub...tis simpel ze denken anders dan wij nml.
Werkelijk je snapt er niets van dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kinderen mishandelen is normaal in Turkije?? Zelfs als het een baby is van 4 mnd?? Ben je wel lekker??
Nee, beiden begrijp ik NIET. Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat IK vind het gaat om een cultuur, die hier niet open voor staat.
Of het nu een Turks gezin is of een gezin uit Staphorst.
Ik snap dat er niet zomaar een pleeggezin beschikbaar is, ik snap dat het lesbische stel veel van dit joch houdt!
Ik begrijp dat allemaal wel maar begrijp jij de ouders en de Turken ook?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ok stel je voor jij gaat verhuizen naar India, hele andere normen en waarden, eigenlijk had je hier moeten blijven maar ... je ging.
Je hebt kids en zij vinden je aanpak niet in orde. Jij mishandeld hen in hun ogen. Jij weet van niets, dit is normaal in je thuisland.
Ze pakken een kind van je af, en willen je andere twee kinderen ook wegnemen wat doe jij dan?
Ik zou die kids zsm terugsturen naar familie in nl...en jij?think about it aub...tis simpel ze denken anders dan wij nml.
Kunnen wij er het in eerste instantie over eens worden dat het welzijn van het kind boven alles gaat? (incl. cultuur etc.)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat IK vind het gaat om een cultuur, die hier niet open voor staat.
Ik snap dat er niet zomaar een pleeggezin beschikbaar is, ik snap dat het lesbische stel veel van dit joch houdt!
Tuurlijk wijffie, het was niet terecht dat een mishandelde baby uit huis geplaatst werd.. De veiligheid en geborgenheid van dat kind komt dan op plek 1. De mishandelende ouders hebben hun rechten verspeeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Werkelijk je snapt er niets van dat is duidelijk.
Laat maar girl...
heel nl zit vol met types als jij.
Ik hoop het van ganser harte, maar het lijkt er niet op..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:20 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
[..]
Kunnen wij er het in eerste instantie over eens worden dat het welzijn van het kind boven alles gaat? (incl. cultuur etc.)
Ik loop een paar posts achter...
De ouders begrijp ik niet. Het is krom: je eigen kinderen dusdanig mishandelen dat het zo bedreigend is dat de kinderen worden weggenomen, om vervolgens hysterisch te worden zodra jouw kind door een lesbisch stel wordt opgevoed. Nee, ik begrijp de Turken niet in deze en vind ook dat Turkije zichzelf voor schut zet. Echt heel erg. Sowieso als je kijkt naar de omstandigheden in dat land mbt kinderen, kijk naar kinderarbeid. En dan een drama om een lesbisch stel. Sowieso: als het zo'n drama is, zorg dan zelf voor pleeggezinnen in het eigen land door je eigen mensen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:20 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
[..]
Kunnen wij er het in eerste instantie over eens worden dat het welzijn van het kind boven alles gaat? (incl. cultuur etc.)
Ik loop een paar posts achter...
Ik krijg steeds het idee dat vooral trots het probleem is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop het van ganser harte, maar het lijkt er niet op..
En ik dat homofobie onderdeel van het probleem isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:26 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg steeds het idee dat vooral trots het probleem is.
Als het kind naar een pleeggezin moet heb jij je plichten verzaakt en mag je blij zijn dat een ander het overneemt..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:34 schreef Ziba het volgende:
Hoewel: ik zou liever niet hebben dat zodra ik een kind heb en het kind moet naar een pleeggezin, het kind in een zeer religieus gezin terecht zou komen.Geaardheid zou mij niet uitmaken want ik zie lesbisch/homoseksueel niet als 'anders'.
Daarmee wordt dus ook rekening gehouden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:34 schreef Ziba het volgende:
Hoewel: ik zou liever niet hebben dat zodra ik een kind heb en het kind moet naar een pleeggezin, het kind in een zeer religieus gezin terecht zou komen.Geaardheid zou mij niet uitmaken want ik zie lesbisch/homoseksueel niet als 'anders'.
Daarom hebben personen alsnog wel voorkeuren, hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het kind naar een pleeggezin moet heb jij je plichten verzaakt en mag je blij zijn dat een ander het overneemt..
Jammer dan. Moet je je kinderen maar niet mishandelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Daarom hebben personen alsnog wel voorkeuren, hoor.
Ja, vind ik ook. Ik ben ook ban mening dat zulke mensen nooit meer kinderen mogen opvoeden want hoe kan je een kleine baby nou mishandelen? Volgens mij ben je dan echt niet helemaal 100%. Neemt niet weg dat ook zulke mensen alsnog voorkeuren hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dan. Moet je je kinderen maar niet mishandelen.
Dat kutwijf van een moeder van Yunus mishandelde een 4 mnd oude baby.. Maar als je daarmee wil sympatiseren..
Ik kan er niet bij dat dit vergeten wordt terwijl Turkse parlementariers ons de maat nemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kutwijf van een moeder van Yunus mishandelde een 4 mnd oude baby.. Maar als je daarmee wil sympatiseren..
Die voorkeuren hebben ze verspeeld. Als de moeder van Yunus hem en zijn twee broertjes niet had mishandeld/verwaarsloosd kon ze ze opvoeden zoals het haar goeddunkte. Ze koos een andere weg en verspeelde haar rechten om te kiezen in die zin..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik ben ook ban mening dat zulke mensen nooit meer kinderen mogen opvoeden want hoe kan je een kleine baby nou mishandelen? Volgens mij ben je dan echt niet helemaal 100%. Neemt niet weg dat ook zulke mensen alsnog voorkeuren hebben.
Jaja, maar daarom kan zij nog wel voorkeuren hebben. Hoeft niets mee gedaan te worden maar de voorkeur voor iets blijft wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die voorkeuren hebben ze verspeeld. Als de moeder van Yunus hem en zijn twee broertjes niet had mishandeld/verwaarsloosd kon ze ze opvoeden zoals het haar goeddunkte. Ze koos een andere weg en verspeelde haar rechten om te kiezen in die zin..
Kom op zeg, wie boeit dat?? Een vrouw die al haar 3 zoontjesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja, maar daarom kan zij nog wel voorkeuren hebben. Hoeft niets mee gedaan te worden maar de voorkeur voor iets blijft wel.
Haarzelf dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg, wie boeit dat?? Een vrouw die al haar 3 zoontjes
Ja en? Ze is een loederquote:
Is dat bewezen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leer de tyfus nou eens goed lezen. Ik zei dat het een Christelijk land WAS, en dat daarvan ook grotendeels de hedendaagse beschaafde cultuur is afgeleid.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:25 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nederland is geen christelijke land. wat lul je
Je hebt wel een punt, dat geef ik toe. Maar om die lesbo's lastig te gaan vallen, alleen omdat ze wilden helpen? Wat is jouw mening daarover?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef amenth het volgende:
Nieuwe-Nederlandersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat alle topics die over Nieuwe-Nederlanders gaan de +8 pagina's halen.
ha ha ja man. jij bent egt goed in grappen en spelling.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Nieuwe-Nederlanders![]()
Nog fout gespeld ook
Jij wilt dat Nederland in een internationaal isolement terechtkomt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 04:17 schreef Lion013 het volgende:
[..]
Is dat bewezen?Want dat maakt het allemaal nog ernstiger dat er mensen zijn die ook maar enige sympathie voor het Turkse standpunt of die vrouw voelen...
Het zegt dan wel heel erg veel over Erdogan dat ie liever zo'n kind bij een half psychotische vrouw heeft die het kind mogelijk in (levens)gevaar brengt, dan bij twee liefhebbende als ouders geschikte vrouwen (die toevallig ook elkaar liefhebben) in een veilige omgeving. Rutte moet eigenlijk het aankomende gesprek met Erdogan afzeggen tot ie inbindt of in elk geval tijdens het gesprek duidelijk maken dat dit niet eens iets is waarover Nederland in discussie gaat met Turkije. Mensenrechten-schenders zijn geen bondgenoten en potentiële partners om meer zaken mee te gaan doen.
Ga je nu huilenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ha ha ja man. jij bent egt goed in grappen en spelling.
Turkijë zit daar al in, afgezien van het geld dat er binnenkomtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:16 schreef Hierro het volgende:
[..]
Jij wilt dat Nederland in een internationaal isolement terechtkomt?
Nee, niet echt. Als zijn jequote:
Denk je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:20 schreef chroestjov het volgende:
Turkije kan huilen wat het wil, maar Turkije heeft de Europese Unie harder nodig dan dat de Europese Unie Turkije nodig heeft. Dus Turkije heeft zich maar te schikken naar de wil van de Europese Unie of ze blijven er lekker buiten.
Dit inderdaad. Ze mag überhaupt blij zijn dat ze hem mag zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die voorkeuren hebben ze verspeeld. Als de moeder van Yunus hem en zijn twee broertjes niet had mishandeld/verwaarsloosd kon ze ze opvoeden zoals het haar goeddunkte. Ze koos een andere weg en verspeelde haar rechten om te kiezen in die zin..
Dankzij de EUquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denk je dat?
Turkse economie stijgt jaarlijks met 8%. Dus dacht het even niet vriend.
http://epp.eurostat.ec.eu(...)ge=en&pcode=tec00115quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denk je dat?
Waarom zijn zoveel Turken zo enorm chauvinistisch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denk je dat?
De internationale positie van Turkije is nog nooit zó goed geweest. Hoe je erbij komt dat Turkije zich in een internationale isolement bevindt, blijft mij een raadsel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Turkijë zit daar al in, afgezien van het geld dat er binnenkomt
Cultuurverschilquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:29 schreef Hierro het volgende:
[..]
De internationale positie van Turkije is nog nooit zó goed geweest. Hoe je erbij komt dat Turkije zich in een internationale isolement bevindt, blijft mij een raadsel.
Dat heb je mis, want de moeder is uit haar ouderlijk gezag in Nederland gezet, dus ze kan wel hoog of laag springen, dat kind komt gewoon terecht bij ouders die goed voor het kind zorgen. Het maakt niet uit of dat toevallig lesbiennes zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:38 schreef denizZ30 het volgende:
Wij Moslims discrimineren niemand.
Maar als wij zeggen dat onze kinderen niet bij een paar lesbies of homo's terecht gaan komen dan gaan ze daar niet komen.
Als jij zegt dat wij janken dan heb je het goed mis want wij protesteren.
Niet jaloers zijn dat zelfs onze voetbal clubs meer geld heeft dan nederland.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://epp.eurostat.ec.eu(...)ge=en&pcode=tec00115
De jaarlijkse economische groei in Turkije is allang niet meer circa 8%, de groei is inmiddels gestagneerd naar gemiddeld 3/3,5%, dat is niet bijzonder. Daarnaast is 8% groei voor een relatief laag ontwikkelde economie niet eens zo heel veel, een relatief laag ontwikkelingsniveau betekent vanzelfsprekend een hogere relatieve groei dan in een relatief hoog ontwikkelde economie omdat er simpelweg nog veel meer te ontwikkelen valt.
Wat heeft die moeder gedaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heb je mis, want de moeder is uit haar ouderlijk gezag in Nederland gezet, dus ze kan wel hoog of laag springen, dat kind komt gewoon terecht bij ouders die goed voor het kind zorgen. Het maakt niet uit of dat toevallig lesbiennes zijn.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Turken passen zich niet aan? Vriend, het gaat om de premier van Turkije, die hoeft zich verdomme niet aan te passen aan dit achterlijke cultuur wat nergens op slaat.
Laat dan maar een overzicht zien van de begrotingen in de Süper Lig, anders geloof ik het niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:41 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn dat zelfs onze voetbal clubs meer geld heeft dan nederland.
Nederland is een multicultureel land maar aan de bevolking (haters) van dit land merk ik niet veel er van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Er is niets multicultureels aan Nederland, hadden we hier maar 900.000 mensen vanuit diverse culturen ipv 900.000 moslims.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:48 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nederland is een multicultureel land maar aan de bevolking (haters) van dit land merk ik niet veel er van.
Was het ook maar een land waar allee geaardheden geaccepteerd worden door de 'minderheden'.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:48 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nederland is een multicultureel land maar aan de bevolking (haters) van dit land merk ik niet veel er van.
Ben je dom ofzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:50 schreef Hierro het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je raaskalt maar wat.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:38 schreef denizZ30 het volgende:
Maar als wij zeggen dat onze kinderen niet bij een paar lesbies of homo's terecht gaan komen dan gaan ze daar niet komen.
Ik kan ook niet tegen die dagelijkse haat jegens de Chinezen, Vietnamezen, Cambodjanen, Indonesiërs enzovoorts. Je kan de krant niet open slaan of de wilde horde Aziaten heeft weer eens problemen veroorzaakt. Schering en inslag! Allemaal zijn ze hier, omdat ze hier alleen komen profiteren van het geld dat bij elkaar geschrapt moet worden door de laag-opgeleide Henk en Ingrid, die amper nog zelf wat verdienen, omdat ze de uitkering van de niet-werkenden Aziaten moeten betalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:48 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Misschien moet je meer woorden gebruiken om je punt duidelijk te maken.quote:
Wat bedoel je hiermee?quote:
Turkije heeft een groter cultuurverschil met Europese landen dan Europese landen onderling. Zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef Hierro het volgende:
[..]
Misschien moet je meer woorden gebruiken om je punt duidelijk te maken.
[..]
Wat bedoel je hiermee?
En dat zorgt ervoor dat Turkije zich in een internationaal isolement bevindt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:04 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Turkije heeft een groter cultuurverschil met Europese landen dan Europese landen onderling. Zo moeilijk te begrijpen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Galatasaray_SK kon ff niet op Süper Lig zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat dan maar een overzicht zien van de begrotingen in de Süper Lig, anders geloof ik het niet.
Het zal een toetreding tot de EU er niet makkelijker op maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef Hierro het volgende:
[..]
En dat zorgt ervoor dat Turkije zich in een internationaal isolement bevindt?
Volgens mij kunnen we er beter niet in.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:10 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Het zal een toetreding tot de EU er niet makkelijker op maken.
Maak je post eens duidelijker, ik snap er geen ruk van.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:12 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er beter niet in reden:
Griekenland heeft schulden en dat is niet goed voor onze economie.
Homo's en lesbies worden normaal gezien.
Waar zie je een land die nu nog multicultureel is?
dat vind ik neit terecht want zij kennen er ook niks aan doen dat ze mochten adopteren maar ik vind dat het wel verboden moet wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, dat geef ik toe. Maar om die lesbo's lastig te gaan vallen, alleen omdat ze wilden helpen? Wat is jouw mening daarover?
Nederland -0,06quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://epp.eurostat.ec.eu(...)ge=en&pcode=tec00115
De jaarlijkse economische groei in Turkije is allang niet meer circa 8%, de groei is inmiddels gestagneerd naar gemiddeld 3/3,5%, dat is niet bijzonder. Daarnaast is 8% groei voor een relatief laag ontwikkelde economie niet eens zo heel veel, een relatief laag ontwikkelingsniveau betekent vanzelfsprekend een hogere relatieve groei dan in een relatief hoog ontwikkelde economie omdat er simpelweg nog veel meer te ontwikkelen valt.
Wij gaan tenminste niet op een kameel naar het werk.quote:
Haha, in Turkije heb je geen Sahara woestijn ofzoiets sukkel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Wij gaan tenminste niet op een kameel naar het werk.
Jullie zijn anti-homo. Wat is anders het probleem?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:38 schreef denizZ30 het volgende:
Onze kinderen? Julie hebben helemaal niets te zeggen aangezien de ouders uit het ouderlijke ambt zijn gezet en de kinderen nu onder het toezicht vallen van de Nederlandse Staat. Ik herhaal, de Nederlandse Staat en diens normen en waarden. Niet de normen en waarden naar de Koran en/of Sharia en/of van kracht zijnde plaatselijke fatwa.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:38 schreef denizZ30 het volgende:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Uiteraard is dat metaforisch bedoeld waarmee ik aan wil geven dat de voorzieningen in Nederland tientallen keren beter zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:55 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Haha, in Turkije heb je geen Sahara woestijn ofzoiets sukkel.
Ik denk dat het zou helpen zouden turken wat minder hun nationalisme uitdragen. Je kan niet verwachten van een nederlander dat die jou een nederlander vindt als je zegt dat je een turk bent.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:10 schreef Keskin58 het volgende:
Jezus zeg, op nujij.nl : http://www.nujij.nl/algem(...)gaten.22106477.lynkx zie je alleen maar reacties met discriminatie, met turken moeten terug dit dat.
Waar gaat het heen? nvan die kk discriminatie mensen he
Denken dat 138 miljoen euro meer is dan Nederland heeftquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:08 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Galatasaray_SK kon ff niet op Süper Lig zien.
Ben jij voor homo of zo?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jullie zijn anti-homo. Wat is anders het probleem?
Owjee, nog iemand die gesteund moet worden. Laat je frustraties maar gaan het COC is er om je te helpen.quote:
Dat was alleen een vraag.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Owjee, nog iemand die gesteund moet worden. Laat je frustraties maar gaan het COC is er om je te helpen.
Waar schamen 'ze' zich voor? En kan je ook neutraal naar homos zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:00 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Dat was alleen een vraag.
Maar daar op reageren mensen niet want, daar schamen ze zich natuurlijk voor maar als een kind bij hun moet wonen is het wel oke.
Ik ben hoe ik ben.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waar schamen 'ze' zich voor? En kan je ook neutraal naar homos zijn?
Maar het begrip diversiteit is je onbekend?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:04 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ik ben hoe ik ben.
Ik discrimineer ze niet, maar ik zie ze wel als een paar leve loze mensen.
Als iedereen op aarde homo of lesbie was dan waren er geen kinderen dus geen bevolking voor over 100 jaar dus al genoeg bewijs dat lesbies en homo's niet kunnen nadenken.
Nee, ik zie alles is snap alles en ik vind dit een onzin net als hoe jullie Turken in nederland een onzin vinden.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar het begrip diversiteit is je onbekend?
Ow ander onderwerp! Nou laat ik zeggen; Ik vind het wel lastig om een turk die zegt een turk te zijn een nederlander te noemen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:08 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nee, ik zie alles is snap alles en ik vind dit een onzin net als hoe jullie Turken in nederland een onzin vinden.
Dat is jou probleem als jij dat lastig vind moet jij dat maar zelf gaan op lossen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ow ander onderwerp! Nou laat ik zeggen; Ik vind het wel lastig om een turk die zegt een turk te zijn een nederlander te noemen.
Wat een gefrustreerd antwoord, ik zou toch ook eens een stukje introspectie doen, misschien ontdek je dat die frustratie voortkomt uit onderdrukte gevoelens voor hetzelfde geslacht.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Dat is jou probleem als jij dat lastig vind moet jij dat maar zelf gaan op lossen.
Gevoelens voor het zelfde geslacht?!?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerd antwoord, ik zou toch ook eens een stukje introspectie doen, misschien ontdek je dat die frustratie voortkomt uit onderdrukte gevoelens voor hetzelfde geslacht.
Maar je weet het dus niet zeker, het geeft niets, praat er eens over met het COC.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:19 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Gevoelens voor het zelfde geslacht?!?
Dacht het niet!
Daar waar mensen van elkaar houden daar ben ik een voorstander voor, en dan maakt het mij niet uit welk geslacht.quote:God plaatste 2 mensen op aarde een man en een vrouw zo dat ze kinderen konden maken en konden voortplanten.
Nu kom jij zeggen dat gevoelens voor zelfde soort goed is?
Een mechanisme om kinderen te krijgen is voor mij niet leidend in of iets goed of fouts is.quote:Nou dan was jij er nu niet niemand alleen de eerste 2 mensen 2 mannen of 2 vrouwen wie weet.
Dus voor alle zekerheid ik ben tegen homo en ik praat er niet over met COC of wat dat ook is want ik verander toch niet van mening geen eens 0.000001% voor alle duidelijk heid.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar je weet het dus niet zeker, het geeft niets, praat er eens over met het COC.
[..]
Daar waar mensen van elkaar houden daar ben ik een voorstander voor, en dan maakt het mij niet uit welk geslacht.
[..]
Een mechanisme om kinderen te krijgen is voor mij niet leidend in of iets goed of fouts is.
Ik probeer je alleen maar te helpen, misschien word je er wel heel gelukkig van.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Dus voor alle zekerheid ik ben tegen homo en ik praat er niet over met COC of wat dat ook is want ik verander toch niet van mening geen eens 0.000001% voor alle duidelijk heid.
Mja, die god he, daar ben ik ook al niet zo'n fan van (maar daar zijn genoeg forumdraadjes over), dus dat is voor mij geen leidraad, mensen die van elkaar houden vind ik een veel belangrijker uitgangspunt.quote:En jou antwoord is onlogisch als 2 mannen elkaar mogen en verliefd worden dan kunnen ze trouwen en zo?
Denk even na waarom god 2 soorten geslachten heeft gemaakt een mannetje en een vrouwtje.
1 iemand geeft jou een leven in plaats van dat jij er van dankbaar van word word jij beter een vijand van hem.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen, misschien word je er wel heel gelukkig van.
[..]
Mja, die god he, daar ben ik ook al niet zo'n fan van (maar daar zijn genoeg forumdraadjes over), dus dat is voor mij geen leidraad, mensen die van elkaar houden vind ik een veel belangrijker uitgangspunt.
Respect!quote:
ik heb niet zoveel met trouwen maar het meest logische antwoord lijkt me dat ze van elkaar houden.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef denizZ30 het volgende:
Ik vraagde om een goeie reden waarom jou logisch leek dat 2 mannen gingen trouwen.
Ik heb nog steeds geen logische antwoord.
En dat ze daarna geen kinderen meer krijgen en daarna op Turkse kinderen af gaan en wie staat er dan achter de kinderbescherming.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:59 schreef truthortruth het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel met trouwen maar het meest logische antwoord lijkt me dat ze van elkaar houden.
Linkse_Boomknuffelaarquote:
Zeker. Nog bedankt voor je topic van februari ' waar is Linkse_Boomknuffelaar?'quote:Op maandag 18 maart 2013 20:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Linkse_Boomknuffelaarje bent terug
God heeft ook de homo's en lesbiennes gemaakt. Het is namelijk geen keuze, je wordt zo geboren.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:19 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Gevoelens voor het zelfde geslacht?!?
Dacht het niet!
God plaatste 2 mensen op aarde een man en een vrouw zo dat ze kinderen konden maken en konden voortplanten.
Nu kom jij zeggen dat gevoelens voor zelfde soort goed is?
Nou dan was jij er nu niet niemand alleen de eerste 2 mensen 2 mannen of 2 vrouwen wie weet.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
God heeft ook de homo's en lesbiennes gemaakt. Het is namelijk geen keuze, je wordt zo geboren.
Zou God dat doen als hij dat niet zou willen?
Gekkie!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Mannen worden homo door slechte ervaringen met vrouwen, bijvoorbeeld te bazige vrouwen. In het westen, waar feminisme hoogtij viert en het gebruikelijk is om mannen te vernederen, te benadelen en te discrimineren en waar vrouwen erg bazig zijn, komt homofilie en homoseksualiteit frequenter voor dan in gebieden waar vrouwen wel normaal gedrag vertonen.
De stelling dat God homoseksuelen geschapen heeft, is blasfemie of in elk geval onwetendheid. De samenleving schept door kunstmatige ingrepen, zoals het feminisme (zeer in strijd met Bijbelse Waarden), homoseksualiteit.
Ik ben overigens wel van mening dat ernstige discriminatie en geweld t.o.v. homoseksuelen, hetgeen in Oost-Europa gebruikelijk is, zeer verwerpelijk is.
En dan...?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef Shalimar het volgende:
je zou maar opgevoed worden door een homo stel
* mootie hijst tuinbroek opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bazige lesbische feministische vrouw gespot!![]()
Ik word liever opgevoed door een homostel dan een stel Islamietenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef Shalimar het volgende:
je zou maar opgevoed worden door een homo stel
grandioosquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik word liever opgevoed door een homostel dan een stel Ilamieten
Of door een incompetent heterostel wat me zou aanleren dat homo's vies zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik word liever opgevoed door een homostel dan een stel Islamieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |